Garner

De der ringe...

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi vil spørge om H2B's far vil holde dem, og så kan han komme op med dem når de skal bruges.... :wink: Satser på at begge vores forældre skal sidde sammen med os oppe ved alteret.

Men ja - hvad gør man ellers?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min (nu) hustru havde dem med til kirken, hvor hun viste dem til sin mor og far (der begge sad oppe ved hende i kirken). Men hun havde dem selv i en æske i lommen, da vi gik op til alteret. Præsten (min far) sagde, at når man har en voksen forlover med, så giver det et unaturligt ophold i vielsen, når han skal komme rendende med en æske, og så gå igen. Han er "overflødig", så at sige, og nærmest kun i vejen (især hvis der skal tages billeder)

Det der med en ringbærer fungerer (i hvert fald ifølge min far) bedst, hvis det er et barn, der kommer med dem. Så virker det som et sødt indslag :)

Men det er der sikkert en million forskellige meninger om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

... Hvor og hvordan gør man med dem ? Har gommen dem i baglommen eller ... ? :blink::thumbsupsmileyanim:

Hvad gør I ?? :thumbsupsmileyanim:

Vi har dem i æsken hen til kirken og så har min svigermor lovet at hjælpe min datter med dem. Hun ville få special lavet sådan en lille hjerteformet pude, som hun så ville binde dem på - og så får min datter dem når vi skal have dem på... <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer