-Blomst-

Hvordan vælger man mellem de forskellige tilbud?

16 posts in this topic

Hej tøser :)

Vi har været ved at indhente tilbud på musik til den store dag - og vi har skåret ned fra 7 tilbud, til 2... men hvordan pokker vælger man mellem to tilbud, når tilbuddet stortset er ens, og det eneste der skiller dem ad, er 300 kr.?

Vi kender ingen af dem, dog er den ene DiskoBil, og når man har været herinde i et stykke tid, så føler man jo man næsten kender ham/dem :)

Den anden er fra Dansk DJ-service, og dem kender jeg intet til...

Hvordan vælger vi? Er der nogen af jer der har erfaringer med nogen af de to?

(Det skal lige siges at vi skal holde virkelig budget-bryllup, så skulle man tage ud fra prisen, ville vi vælge Dansk DJ, da de er små 300 kr billigere, men som sagt kender vi dem overhovedet ikke, så er den chance 300 kr værd, når man "ved" hvad man får med diskobil?)

Bridezillas kom på banen, med for og imod og gerne masser af erfaringer :D

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge DiskoBil, med den begrundelse at du selv nævner at du næsten føler at du kender ham.. Han lyder nemlig super reel og behagelig herinde..

1

Altså det er også umiddelbart det jeg hælder mest til, da man jo gerne vil have det allerbedste til sit livs vigtigste dag <3

1

Hmmm synes selv du skriver svaret...

1

Annonce ♥

Hvilken prisleje har du fået ind mellem de 7 tilbud. Ja meget enkelt hvad koster musik sådan en aften/nat. Hvor mange timer dækker det over? Jeg bliver nogle gange spurgt og har ingen erfaring med dette.

0

De to tilbud jeg er endt op med er begge på 12 timer, og er inkl. dinner-musik, og ligger på 6500/6800 :)

Men har fået tilbud der har spændt fra 4 timer til 4500 kr. til 9 timer til 6500, og så de to overstående, som bestemt begge er virkelige gode tilbud :)

Umiddelbart tænker jeg også vi vælger DiskoBil, men ville rigtig gerne hører erfaringer omkring Dansk DJ-service :)

0

Det skal siges at Alexander, som driver DDJS, og vi er rigtig gode kollegaer og vi har lagerlokaler stort set ved siden af hinanden og taler derfor meget sammen. Nu vil jeg ikke sige for og imod den ene eller den anden part men jeg tør godt at sige at I ikke går galt i byen hvis I vælger DDJS løsningen. Vi har mere eller mindre samme netværk i Jylland og derfor kender jeg også de folk som DDJS typisk bruger i Jylland. Vi bruger selv kun en lille stab af egne folk bortset fra hvis det brænder på (nogle der kommer i sidste øjeblik eller sygdom). Når vi kan være med der er det primært fordi vi selv har familie i Jylland og ofte kan kombinere det. Dvs. der spiller jeg dem typisk selv men vi har dog også en mand der bor på Fyn og nogle af de andre har også taget turen en gang imellem.

0

Det positive indtryk man får af Bent Zimmermann fra Diskobil herinde holder 100 % i virkeligheden :loveshower:

Keld og jeg har ikke fortrudt et sekund, at vi valgte Diskobil til at stå for musikken til vores kobberbryllup i 2015 :loveshower: .

At vi holdt en generalprøve på Tyrstrup kro, da Keld fyldte 50 og bestilte Diskobil til at underholde under brunchen var et genialt initiativ fra min og Kelds side, for det bekræftede vores beslutning, og fik os til at imødese vores kobberbryllup endnu mere :a1221: .

Diskobil har fingrene på pulsen, og ved hvordan et dansegulv fyldes op, og folk får ømme fødder :cheerleader3: .

Kort sagt: Man er i sikre hænder når man vælger Diskobil :respekt:.

0

Annonce ♥

^ Tusinde tak for at dele din erfaring :D
Det vil jeg helt sikkert tage med i overvejelserne :)

0

Jeg ville vælge DDJS :biggrin: Dem havde vi til vores bryllup og det var super fedt. Det kørte bare! Han tog en "lille" pult med i stedet for den store da jeg ikke synes det var fedt at dj'en skulle fylde alt for meget.

Diskobil blev brugt til min søsters bryllup i maj. Han var hjælpsom hvilket var fedt, men jeg synes bare ikke det så særligt fedt ud at han sad og så sur ud bag sin pult hele aftenen og prøvede at score en af gæsterne. Og prøvede meget at få mig til at skifte dj til vores bryllup. (Jeg har nogle helt personlige holdningsmæssige grunde til ikke at vælge diskobil)

Men overordnet set var der INGEN forskel på de to, og nu har jeg prøvet begge indenfor 2½mdr. :) Tag en beslutning og glem den anden.

Jo en fordel ved DDJS: Intet depositum. Du betaler først ca. en uge før, så ingen penge ude at svæve.

Edited by akrotøsen
0

Vi har valgt DDJS , dem valgte vi fordi diskobil ikke svarede på min mail og vi skulle ligesom have det arrangeret i ordenlig tid.....

0

Tjah - vi har aldrig mødt/set nogle af dem. Henrik har dog talt i telefon med en dame fra Diskobil....i sådan ca. en halv time-3 kvarter...'

Måske skulle verdenssituationen vendes... :-)

Men Henrik følte det var en super service, en god samtale og kort efter en mail med det tilbud de havde talt om.

Ja, man betaler lidt på forskud...men det ser jeg mere som en fordel - i og med at udgifterne kan deles lidt ud over året...

Så føles det jo ikke som så mange penge man skal ligge, når der kommer mad med mere oveni.

0

Annonce ♥

Vi har valgt DDJS , dem valgte vi fordi diskobil ikke svarede på min mail og vi skulle ligesom have det arrangeret i ordenlig tid.....

Mon ikke sommerferien kan spille ind der? Man kan ikke forlange hurtigt svar i sommerferie-perioden :) Der må man jo generelt pålægge lidt ekstra svartid :)

0

Diskobil blev brugt til min søsters bryllup i maj. Han var hjælpsom hvilket var fedt, men jeg synes bare ikke det så særligt fedt ud at han sad og så sur ud bag sin pult hele aftenen og prøvede at score en af gæsterne. Og prøvede meget at få mig til at skifte dj til vores bryllup. (Jeg har nogle helt personlige holdningsmæssige grunde til ikke at vælge diskobil)

Men overordnet set var der INGEN forskel på de to, og nu har jeg prøvet begge indenfor 2½mdr. :) Tag en beslutning og glem den anden.

Jo en fordel ved DDJS: Intet depositum. Du betaler først ca. en uge før, så ingen penge ude at svæve.

Det er korrekt at nogle af vores folk bruger en stol ind imellem og særligt under middagen. Der er vi forskellige. Jeg gør det eksempelvis ikke selv men foretrækker at stå op hele tiden. Der er også flere af kollegerne, inkl. nogle af dem der spiller for DDJS der bruger stol. Det er individuelt. Da jeg, i modsætning til vores øvrige DJ's har adgang til al vores korrespondance, bookingkalender m.v. ved jeg hvem der spillede til din søsters bryllup og det med at han skulle have set sur ud hele aftenen lyder underligt. Vi får rigtig meget god feedback på ham fordi han er sød, venlig, serviceminded og som du selv siger hjælpsom (se bl.a. omtale på Trustpilot og på vores Facebook-side).

Vedrørende det med at han skulle have prøvet at score en af gæsterne føler jeg mig ærligt talt lidt stødt over på hans vegne. Vi taler om en voksen mand som lever og bor sammen med sin bedre halvdel og deres fælles børn og som har spillet som DJ i næsten lige så mange år som jeg har. Hvis han gjorde ting i den stil så ville familieidyllen sikkert ikke trives på den måde som det er tilfældet her. :lol:

Hvordan skulle han i øvrigt have prøvet at få dig til at skifte DJ til jeres bryllup, når han ikke var klar over at I skulle giftes og at I havde valgt en DJ-løsning. Det har jeg svært ved at forstå: Medmindre nogen da har konfronteret ham med det ved festen og opsøgt ham vedr. det.

Jeg har altid personligt været imod det med depositum, men gav mig da vi havde nogle tilfælde hvor et par brugere herinde fra mente at man bare kunne løbe fra en aftale ved at aflyse pr. mail uden videre. Det er naturligvis synd for alle de øvrige for hvem en aftale er en aftale men det fungerer egentlig meget godt og folk har taget positivt imod det efter vi indførte det sidste år.

Når vi taler om forskelle vil jeg sige at man snarere skal kigge på de enkelte DJ's fremfor på om det nu er det ene eller det andet firma. Selvom alle DJ's - i hvert fald dem som DDJS og vi selv bruger - ved hvad de laver og har stor erfaring i bryllupsfester så er de forskellige som personer og der er heller ingen der er ens når vi taler om spillestil og væremåde.

0

Det er korrekt. Det gjorde vi ikke for som jeg skrev til dig forleden modtog vi en forespørgsel hvor der ikke var nogle kontaktoplysninger overhovedet. Det eneste der stod var datoen og det sted hvor festen skulle holdes. Om det var teknikken eller hvad det var der gik galt skal jeg ikke kunne sige men vi havde ikke en jordisk chance for at opspore nogle kontaktoplysninger. Jo vi kunne have kontaktet feststedet men de har formentlig flere fester den dag og samtidig er der også noget der hedder fortrolighed. Når vi modtager en henvendelse fra en kunde om et tilbud så er det anliggende mellem dem og os som vi ikke vil involvere andre parter i.

0

Puha. Lidt forsinket svar :P

Men som Bent ganske rigtigt siger er både vi og han selv meget reelle, overholder de aftaler vi laver og leverer topprofessioenelle DJs.

Jeg kunne komme med en masse argumenter for at du skulle vælge os, men jeg vil hellere råde dig til at følge din mavefornemmelse, da man i min verden skal have det godt med alle de leverandører man har valgt. På den måde kan man bedre nyde hele opløbet og glæden frem til bryllupper og på den måde tror jeg også at man nyder kirken mv. mere. :o)

0

Annonce ♥