margrethe7913

brudebuket

12 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal have fra en som ligger i Galten. Hun er privat person, og laver et super flot arbejde.

Vi ved ikke endnu hvad vi skal give, men min søster gav 1400,- for brudebuket, 3 knaphulds blomster og 2 bil buketter.

0

Jeg skal have buket fra pindstrup i bruuns gade. Eller - buket og buket er måske så meget sagt, da jeg skal have en buket af cala'er (200-300 kr) og 3 matchende knaphuls blomster(65 kr per styk), dvs omkring 500 kr. Det synes jeg er fin pris. :happy:

Har vedhæftet et billede af hvad jeg ca. har tænkt mig - bare et par cala'er til, og måske en enkelt i en farve, f.eks. pink.

(dette billede er lånt fra deres hjemmeside)

post-66515-0-70582100-1376941922_thumb.p

insperationsbillede

post-66515-0-13790000-1376941998_thumb.p

0

Annonce ♥

gider du skrive når du ved det ? :)

Vi skal give 850 kr :thumbsupsmileyanim: for en brudebuket, to brudepigebuketter og tre knaphulsblomster...

Hun er rigtig sød derude. Hvis man ved, hvad man vil have, kan man smutte forbi hende med sine ønsker og så ordner hun det. Og ellers har hun et par "standart"buketter...

Men hun var rigtig glad for at vi vidste hvad vi gerne ville have...

0

Fredsgaard : hvilken størrelse er brudebuketten ? Det lyder helt sikkert som om man skulle overveje at kigge derud :)

I følge min kæreste er den 20-25 cm i diameter... Var ikke selv med derude, så videregiver bare alle hans informationer :wink:

0

Annonce ♥