tiggi

Første kjole prøvning - Hvad synes I?

41 posts in this topic

Første kjoleprøvning (Lilly)

Har været på min første brudekjole prøvning i dag i Lilly, bare for at finde min stil.

Og fik prøvet 4 forskellige kjoler, og inden jeg kommer med udtalelser om hvad min holdning er, vil jeg gerne vide hvad I synes om de forskellige:).

Var virkelig glad for nogen af dem, og havde været en svær beslutning hvis jeg sku ha' købt en i dag. :)

Edited by tiggi
0

Annonce ♥

1 eller 4;)

0

jeg syntes du er vildt smuk i 3ern.

0

Annonce ♥

Jeg synes nr 1 og 2 klær dig bare så flot... Er egentlig også ret vild med nr 4.... Synes du bær dem alle utrolig flot, så resten er vist en smagssag...

0

1 og 2 :)

0

Sjovt som en del af jer siger 2'eren :) Jeg synes den var rigtig smuk på bøjlen, men da jeg fik den på var stropperne bare i vejen, og synes at den skar mærkeligt på kroppen så jeg fik en ekstremt kort overkrop, som ser mærkelig ud. (Hvilket jeg også synes er tydeligt på billedet)

På billederne ville jeg selv sige 1 og 4 er pænest på mig, men der var bare noget helt specielt med 3'eren da jeg havde den på :).

Jeg er selv ret vild med alle de tre andre, og de er jo også ret li' hinanden i stilen så har nok fundet min stil :). Så er det bare at tabe sig lidt så man ku passe en størrelse mindre:) Det ville være rart :):

Edited by tiggi
0

Annonce ♥

Er helt vild med nr 1

0

Første kjoleprøvning (Lilly)

Har været på min første brudekjole prøvning i dag i Lilly, bare for at finde min stil.

Og fik prøvet 4 forskellige kjoler, og inden jeg kommer med udtalelser om hvad min holdning er, vil jeg gerne vide hvad I synes om de forskellige:).

Var virkelig glad for nogen af dem, og havde været en svær beslutning hvis jeg sku ha' købt en i dag. :)

Hvad er pænest?

Jeg er nødt til at sige kjole 2 og 4 - men hælder mest til nr. 2. Det var faktisk den jeg selv ville have købt, hvis jeg var endt med at købe i Lilly - den er super sød. Desværre var mine bryster bare lidt for store til den, så de væltede næsten ud :)

Men super smuk - og jeg kan sige at et bånd omkring livet, gør den bare meget smukkere - det prøvede vi! :)

0

Jeg synes du kommer til at se bred ud over dine skuldre i nr 4 - men måske det bare er billedet ?

0

Jeg synes du kommer til at se bred ud over dine skuldre i nr 4 - men måske det bare er billedet ?

Det kan da godt være at du har ret, men er ikke noget jeg lige har tænkt over og har svært ved selv at se det på billedet :) Vil jeg da lige ta' med i overvejelserne :)

0

Annonce ♥

Smukke kjoler - jeg stemmer på nr. 1 og 2. Er ikke så vild med nr. 4

0

Tror jeg hælder mest til nr. 3... Synes den sidder super flot på dig...

Nr. 2 synes jeg er en vildt flot kjole.. Men synes ikke modellen klæder dig så godt som den anden.. :)

0

Nr. 1 og nr. 3 er rigtig flotte til dig - hælder nok mest til nr. 1 :super:

0

Jeg siger også nr. 3, og derefter nr. 1 :)

0

Annonce ♥

jeg hepper på nr.3.. kan godt lide det asymmetriske på siden af den.:-) ... og så klæder den dig rigtig godt...

nå ja... og så minder den i stilen om min egen. he he

0

jeg kan lide nr. 1

0

Synes både 1,2 og 3 sidder rigtig flot på dig.. Er personligt helt vild med nr 1.. Nr 4 synes jeg slet ikke om til dig..

0

Jeg er helt vild med den første, den får dig til at se rigtig lækker slank ud :)

0

Annonce ♥

Jeg vil gå lidt imod alle de andre, og sige at du ligner en drøm i nr. 4... Syntes den fremhæver alle dine smukke former....

0

Nr 2 giver dig den flotteste talje! Og gør noget godt for din barm..

0

Flotte kjoler, jeg syntes nr 3, den sidder også flot over brystet..Nummer 1 er også fin, men sidder ikke lige så godt ved brystet..

0

Det er faktisk lidt sjovt - for ud af de kjoler du har været i - så er der 3 af dem jeg selv prøvede... :)

0

Må vi hører hvilken en du selv er vild med :happy:

0