tiggi

Første kjole prøvning - Hvad synes I?

41 indlæg i dette emne

Første kjoleprøvning (Lilly)

Har været på min første brudekjole prøvning i dag i Lilly, bare for at finde min stil.

Og fik prøvet 4 forskellige kjoler, og inden jeg kommer med udtalelser om hvad min holdning er, vil jeg gerne vide hvad I synes om de forskellige:).

Var virkelig glad for nogen af dem, og havde været en svær beslutning hvis jeg sku ha' købt en i dag. :)

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sjovt som en del af jer siger 2'eren :) Jeg synes den var rigtig smuk på bøjlen, men da jeg fik den på var stropperne bare i vejen, og synes at den skar mærkeligt på kroppen så jeg fik en ekstremt kort overkrop, som ser mærkelig ud. (Hvilket jeg også synes er tydeligt på billedet)

På billederne ville jeg selv sige 1 og 4 er pænest på mig, men der var bare noget helt specielt med 3'eren da jeg havde den på :).

Jeg er selv ret vild med alle de tre andre, og de er jo også ret li' hinanden i stilen så har nok fundet min stil :). Så er det bare at tabe sig lidt så man ku passe en størrelse mindre:) Det ville være rart :):

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første kjoleprøvning (Lilly)

Har været på min første brudekjole prøvning i dag i Lilly, bare for at finde min stil.

Og fik prøvet 4 forskellige kjoler, og inden jeg kommer med udtalelser om hvad min holdning er, vil jeg gerne vide hvad I synes om de forskellige:).

Var virkelig glad for nogen af dem, og havde været en svær beslutning hvis jeg sku ha' købt en i dag. :)

Hvad er pænest?

Jeg er nødt til at sige kjole 2 og 4 - men hælder mest til nr. 2. Det var faktisk den jeg selv ville have købt, hvis jeg var endt med at købe i Lilly - den er super sød. Desværre var mine bryster bare lidt for store til den, så de væltede næsten ud :)

Men super smuk - og jeg kan sige at et bånd omkring livet, gør den bare meget smukkere - det prøvede vi! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du kommer til at se bred ud over dine skuldre i nr 4 - men måske det bare er billedet ?

Det kan da godt være at du har ret, men er ikke noget jeg lige har tænkt over og har svært ved selv at se det på billedet :) Vil jeg da lige ta' med i overvejelserne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg hælder mest til nr. 3... Synes den sidder super flot på dig...

Nr. 2 synes jeg er en vildt flot kjole.. Men synes ikke modellen klæder dig så godt som den anden.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer