tiggi

Første kjole prøvning - Hvad synes I?

41 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres svar.

Jeg selv ku rigtig godt li 1'eren og 3'eren... Derudover var der noget ved 4'eren som jeg ikke ku stå for, men ved ikke hvad, og de andre er pænere nu når jeg ser billederne :) Men var jo bare for at finde min stil.

Jeg prøvede en gang en af Miss Lenas kjoler, en af hendes Rosekjoler og den spøger stadig i mine tanker, men har hun desværre ikke mere.

attachicon.gifimage1.jpeg

Men nu må hele kjolefinding lige stå på standby i nogle måneder, idet jeg flytter til Frankrig de næste 4 så gør det hele lidt mere besværligt :).

Den sidder ikke pænt på din barm, så den behøver du ikke at bryde hjernen med :-)

0

Annonce ♥

HELT klart nr.2. der klæder din krop bedst, hvis du spørger mig. Synes du ser slankest ud i den. Nr.4 er dog også pæn til dig. Til gengæld synes jeg, at nr.1 og 3 sidder mindre godt end 1 og 4. Især 1 ville jeg fraråde. Men igen er det jo dig, der skal føle dig tilpas i kjolen :)

0

Annonce ♥

Jeg synes rosenkjolen er superfin! Jeg tror godt, du kunne se brandgodt ud i en corsagetop som den, og så et "vildt" skørt (tyl/blonde/roser/?) ligesom rosenunderdelen. Det ville også være lidt mere specielt (efter min mening) end nr. 1, 3 og 4.

0

Hej

Jeg synes 1,3 og 4 er gode - jeg er klart mest vild med nr. 3 til dig - den passer perfekt til din type, synes jeg, altså det er dér, hvor jeg synes, at dit ansigt, krop og kjole spiller rigtig godt sammen. Jeg tror også du har fundet din stil - du nævnte, at du følte noget særligt ved nr. 3 - så jeg tænker, at du nok har fat i det rigtige :-)

Næst efter nr. 3 synes jeg nr. 1, den er også rigtig god til dig og en fantastisk kjole i sig selv...

Knus

0

Annonce ♥