michelle90

Søger Band til mit bryllup

10 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Det bliver nok vanskeligt at finde et egentligt band i det prisleje. I kan være heldige at finde en duo eller måske en trio men det er nok også svært. :lol: Så er det måske der man skal alliere sig med det lokale musikkonservatorie og høre om der er nogle som spiller lidt sammen og har mod på opgaven.

0

Hej.

Diskobil har nok ret.... jeg tror endda at det bliver vanskeligt at finde en solo musiker til den pris.... alternativt kan i måske leje en jukebox.... det bliver også brugt i dag... jeg tror uden at vide det, at det heller ikke vil blive nemt at finde en DJ som vil springe på opgaven.

Men held og lykke med jeres søgen.

5.000 kr. er så ikke urealistisk for en erfaren DJ hvis vi taler om en der går på efter middagen eller måske har et sluttidspunkt der hedder kl. 2. :lol: Men det er så heller ikke hvad Michelle ønsker. Altså en DJ.
0

Annonce ♥

Hej.

Diskobil har nok ret.... jeg tror endda at det bliver vanskeligt at finde en solo musiker til den pris.... alternativt kan i måske leje en jukebox.... det bliver også brugt i dag... jeg tror uden at vide det, at det heller ikke vil blive nemt at finde en DJ som vil springe på opgaven.

Men held og lykke med jeres søgen.

5.000 kr. er så ikke urealistisk for en erfaren DJ hvis vi taler om en der går på efter middagen eller måske har et sluttidspunkt der hedder kl. 2. :lol: Men det er så heller ikke hvad Michelle ønsker. Altså en DJ.

Ja har os snakket om en dj , men kan ikke rigtig finde ud hvad der skal være af musik til vores bryllup :)

0