JorbærMarie

Er det muligt?

5 indlæg i dette emne

Hej de damer.

Nu er tiden vidst snart til at jeg skal kikke på brudekjoler, men men men.

Sagen er den at jeg har et budget på 10000 kr. hvilket jo er mange penge, men de skal dække sko, slør, undertøj, frisør og et evt. skørt og så synes jeg ikke at der er så mange penge tilbage. Jeg ved at der er en mulighed for at købe over nette, men det nægter jeg, jeg vil ikke føle mig tryk ved det. Så det jeg vil høre er om det er muligt at finde en brudekjole til en pris mellem 5000 og 7000 kr? Altså udover LILLY, dem kender jeg godt :biggrin:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også gå på brudekjole jagt her i efteråret

Jeg har købt kjole hos Cinderella nær Varde/20 km fra Esbjerg og ved de har 25-50 % i hele september

og deres dyreste kjole koster 7800 kr, så det ville helt sikkert være en mulighed

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu ved jeg ikke hvor du er fra, men jeg købte min kjole hos Lucca Outlet i Aalborg sat ned fra 10.500 til sølle 2500, og selv med skørt og slør oveni så holdt jeg mig under de 5000 :)

De åbner vistnok også en i KBH nu her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er både kjoledrømme i Humlebæk og Fuhrmann brudekjoler i Køge, de har begge rigtig flotte kjoler til en billig pris. Jeg havde selv et kjole budget på 5000 kr., men fandt min kjole på tilbud hos Casa Lezar til 2500 kr. sat ned fra 10500 kr. :a1221:

Så går efter tilbuddene, man kan være rigtig heldig. :lol: God kjolejagt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer