klarparatstart

Sort- Hvid- Lilla

11 posts in this topic

Så nærmer dagen sig hvor jeg skal giftes med min fantastiske kæreste :-)

Og har fulgt med på som en flue på væggen herinde, men NU er det vist tilladt at gå for alvor i gang :-)

Og ved jo i skønne kvinder er så genial til at hjælp med ideer og billeder..

Vi tænker brylluppet skal være i farverne sort, hvis og lilla..

Sort tænker vi mest dugen, da tallerkner er hvide, og vi tænker en hvid løber, og lilla pynt..

men tror i sort bliver for dyster???

er der nogen der har nogen ideer eller billeder de vil dele, så vil det være fantastiskt :-D

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes om 14 dage, og vi har valgt at vores farver er Lilla, hvid og sølv.

Her er lige lidt billeder af vores indtil nu.

Vi har valgt at have hvide due, med en lys lilla bordløber. Derudover skal der være hvide/creme og lille blomster, og så har vi sølv kysse klokker til at stå på bordet.

Vores bordkort og menu kort skal stå på små og store sorte stafelier. Men skal nok ligge billeder ind om 14 dage, hvis det skal være.

post-60015-0-85240900-1377454104_thumb.j

post-60015-0-00411600-1377454117_thumb.j

post-60015-0-36297900-1377454129_thumb.j

0

Annonce ♥

Vi har selv valgt sort-hvid-lilla, så jeg synes dine inspirationsbilleder er rigtig flotte! :) Hvid er nok stadig den dominerende farve hos os - stedet, hvor vi holder festen, dækker eks. op med sort underdug og hvid overdug - jeg tror, det bliver flot. Vores invitationer bliver sort karton bagerst, hvid karton forrest (så man kan se den sorte kant) med sort skrift og lilla mønster i to af hjørnerne. Det bliver samme stil på diverse bordskilte, bordhæfter osv. Blomsterne bliver i samme farvetema - jeg overvejer at begive mig ud i en brochebuket med sorte, hvide og lilla detaljer, men nu må vi se. Nå, jeg ville egentlig bare sige, at jeg slet ikke synes sort er dyster og begravelsesagtig - det kommer jo an på konteksten og hvor meget det dominerer. :)

0

Annonce ♥

Ih altså - inspirationsbilledet med lilla dug er da så fantastisk! Varmt, indbydende og hyggeligt! Jeg tror jeg vil have mørkelilla duge med turkis bordløber.. Eller turkis pynt...

0