Sign in to follow this  
Followers 0
SaschaH

Sy kjolen om efter bryllupet?!

6 posts in this topic

Vil gerne høre om der er andre der har fået syet deres kjole om efter brylluppet??

Overvejer det virkelig - men på den anden side, syntes jeg at stoffet i sig selv og knapper bagi afslører ret meget, at det har været en brudekjole.. Er det så mærkeligt??

Det skulle i så fald farves sort..

0

Annonce ♥

Jeg har syet en del kjoler om efterhånden - men det er ikke en billig affære - du skal derfor være rimelig sikker på at du vil komme til at anvende den igen. De kjoler jeg har syet om har gerne været til kobberbrylluppet eller til dåbskjole,konfirmationskjole osv. Der kan laves ret meget om - så det ikke er til at se at det har været en brudekjole. De fleste brudekjoler kan desværre ikke farves, da det er polyester - læs på vaskeanvisningen hvad den er lavet af. Polyester tager ikke imod. kh Marie

Bare et hurtigt spørgsmål-hvordan tager de imod kaffe/te farvning, nogen der ved det? Lyder måske mystisk men kan huske jeg havde en ven engang der farvede hvidt tøj i te, og jeg kunne egt. ret godt lide farven.

0

Min søster fik syet sin konfirmationskjole om til en dåbskjole og det vil jeg helt sikkert også ( bare til mine børnebørn, langt ud i fremtiden :-)

Marie hvad koster det sådan cirka? Min er en blondekjole fra pronovias.

0

Har set en ny brudekjole der blev farvet, og selve stoffet tog ikke imod særlig meget farve. Til gengæld gjorde det broderet mønster, så det kom til at træde mere frem.

Min kjole er en af dem, så jeg gemmer den til vores kobberbryllup og får den farvet der.

0

Annonce ♥

Mht farvning kan man jo også male dem med stofmaling. Det lyder skørt, men kan se fantastisk ud

0

Tu

- jeg er nødt til at se kjolen og vide hvordan du vil have det lavet - før jeg kan give et tilbud. Men man er altid velkommen til at kigge forbi butikken - så kigger jeg på det og sender efterfølgende en mail med et tilbud. kh Marie

Tusind tak Marie .-)

0