PrinsesseMarie

Romantisk forårsbryllup <3 24-05-14 - DIY opdatering

319 posts in this topic

Milepæl og inspo :heart:

I dag er der præcis 7 måneder tilbage, og med tanke på at der var over 9 måneder til brylluppet, da jeg var på ferie, og blev friet til, så synes jeg godt nok at tiden går stærkt :blink:

Har fundet lidt inspirationsbilleder til mit hår og makeup, enjoy :lol:

Det første er jeg helt pjattet med makeuppen, og det er sådan noget lignende jeg vil have :a1221:

post-68886-0-41148900-1382601695_thumb.j

Mit hår vil jeg gerne have nogenlunde som dette, også mit slør ovenpå knuden, da jeg umiddelbart ikke vil have det for højt

post-68886-0-69439400-1382601928_thumb.j

Tilslut et billede af Kim Kardashian ved hendes sidste bryllup, synes simpelthen hun var så smuk, og hendes look kunne jeg også sagtens gå efter (hår + makeup)

post-68886-0-56026800-1382602066_thumb.j

0

Annonce ♥

Nu med modelbilled af kjolen :wink:

Min svigerinde og jeg har gennemsøgt nettet efter min kjole, og vi er blevet enige om at det må være denne her der kommer tættest på :) Men ærglig talt, så sidder den meget pænere på mig, end på hende modellen (hvem sagde selvglad :biggrin: ) Jeg får en væsentlig smallere talje, idet jeg har bredere hofter, og mere barm, og så synes jeg også at skørtet fylder væsentlig mere, og dertil har jeg købt et laaangt slør, der stod til 1500,- på prøvesløret, men der var huller i, så ekspedienten hentede et magen til, og opdagede at prisen på prøvesløret var forkert (originalpris 2599,- :denmarkflag: huhej) Men her får i lige billederne..

Forfra

Bagfra

Hvor er den kjole bare fantastisk smuk, minder rigtig meget om den brudekjole, som jeg forelskede mig mest i ved min anden kjoleprøvning i fredags. Jeg er kæmpe fan af sweetheart neckline og stort smuk tylslæb :7himmel:

Taaark, og er også sindsyg glad for den :loveshower: Glæder mig som et lille barn til at jeg skal ind og hente den, i det nye år :)

0

Annonce ♥

Wau!! Smuk make up og meget elegante frisurer. Meget stilrent og classy :)

Hold da fast, hvor er det bare nogle flotte inspirationsbilleder! Som Oxytocin siger, er de meget stilrene og klassiske. Jeg er vild med det :cheerleader3:

Jaa, elsker inspirationsbilleder, går helt amok på google og min tlf. hvis jeg lige har 5 min. tilovers :tunge:

0

Ja pas.. Aner ikke om jeg måtte tage det der.. hehe.. Det var ved at være lukketid, så vi ville gerne hjem.. :/ men hva, så går jeg ikke og kigger på den, på billedet, og det ender med at jeg bliver træt af den, det har jeg hørt før :wink:

Det har du ret i, jeg har slettet mine billeder, ikke fordi jeg er blevet træt af kjolen.. - ELSKER den, men jeg har svært ved ikke at vise den og jeg begynder at se ting ved min krop, på billedet, jeg bliver ked af.. F.eks. Mormor arme.. Øv.. Burde nok snart komme i gang. :oops:

0

Under 6 måneder, tanker og kirken :heart:

Wussh... tiden går stærkt.. Sidder og er i gang med min bachelor, og har da helt glemt at være inde forbi jeg og skrive :rolleyes: I søndags var der 6 måneder tilbage til den store dag.. :thumbsupsmileyanim:

Vores invitationer er som udgangspunkt færdige, men forsiden på dem, kunne ikke lade sig gøre, som vi ville have dem, også har en blanding af tid og flere mislykkedes forsider gjort at vi ikke er færdige endnu :td: Men, men.. I går fik jeg en ide og jeg håber at jeg snart kan flashe den for jer :lol:

Og så kom jeg lige til at tænke på, at jeg ikke havde flashet lidt billeder af kirken til jer :)

post-68886-0-15886000-1385468723_thumb.j

Kirken udefra..

post-68886-0-98676700-1385468764_thumb.j

Og indefra ved en kirkelig handling, dog mangler der noget, da det er efter den er restaureret, men det kommer på det næste billede..

post-68886-0-78107300-1385468821_thumb.j

Og det er så det der står foran alteret, som også hedder korgitteret, der mangler på billede 2.

Og det er så foran korgitteret at brudepar + brudens far og forlover sidder, og så går man igennem korgitteret og op til alteret og bliver viet.. Håber det gav mening :7himmel:

0

Den er altså bare rigtig flot Vor Frue Kirke :) Bliver lidt misundelig over, at du skal gå op ad det lange gulv :blush: Det er godt nok flot det korgitter, men det bliver da lidt svært for gæsterne at se, når I bliver viet?

Men ja tiden går bare stærkt, om et par uger har vi også 6 måneders milepæl :)

0

Annonce ♥

Den er altså bare rigtig flot Vor Frue Kirke :) Bliver lidt misundelig over, at du skal gå op ad det lange gulv :blush: Det er godt nok flot det korgitter, men det bliver da lidt svært for gæsterne at se, når I bliver viet?

Men ja tiden går bare stærkt, om et par uger har vi også 6 måneders milepæl :)

Den er nemlig rigtig flot, og elsker det lange gulv.. Tja, har selv tænkt på det, men har overvejet at få vielsesritualet filmet, så kan man altid se det hvis man har lyst :wink: og ellers kan vi få lov at være i vores egen lille bobbel deroppe :lol: også kan vi sige et højt rungende ja, i præstens mikrofon.... :lol: hahaha

0

Tror du ikke, at gæsterne sidder i korbuen? :)

Nope, har sunget til flere bryllupper i kirken, gæsterne sidder på rækkerne, og brudeparret sidder foran korgitteret :wink:

Ok, det var godt nok alternativt. Det giver da et vældigt langt stykke mellem præst og menighed... Men ok, sådan er det jo nogen steder. Jeg så bare, at der var stole i korbuen og så tænkte jeg, at det gav mere mening at sidde der :)

0

Annonce ♥

altså i det meste af tiden imens præsten snakker, står han lige foran korgitteråbningen.. det er kun under vielsesritualet at han går op til alteret.. :-)

Tror du ikke, at gæsterne sidder i korbuen? :)

Nope, har sunget til flere bryllupper i kirken, gæsterne sidder på rækkerne, og brudeparret sidder foran korgitteret :wink:

Ok, det var godt nok alternativt. Det giver da et vældigt langt stykke mellem præst og menighed... Men ok, sådan er det jo nogen steder. Jeg så bare, at der var stole i korbuen og så tænkte jeg, at det gav mere mening at sidde der :)
0

altså i det meste af tiden imens præsten snakker, står han lige foran korgitteråbningen.. det er kun under vielsesritualet at han går op til alteret.. :-)

Ok, så giver det god mening :)

0

Finally!!! Invitationer er done :loveshower:

Mit invitations projekt, har taget hvad der føles som 700 år :wink: At skrive bachelor, være perfektionistisk og lave DIY invitationer er ikke en god kombination...

Papiret er by the way noget mere grønt i virkeligheden...

Jeg kan desværre ikke vise jeg billeder af blærerækken, da alle invitationer er pakket ned i kuverter efter at de har fået bånd på...

Først invitationen forfra

post-68886-0-25046300-1387181146_thumb.j

Invitationen indenvendig

post-68886-0-77291700-1387270960_thumb.j

Lommerne (Eller hvad de nu hedder) :tunge:

post-68886-0-40645700-1387270988_thumb.j

Edited by PrinsesseMarie
0

Annonce ♥

Rigtig fine invitationer ! :) Men kan godt forstå du er glad for at være færdig med dem! :biggrin:

....lige en sidebemærkning, hvis du gerne vil undgå at ligge folks personlige oplysninger ud på nettet, så var det måske også en ide at sætte en sort boks over telefonnumrene :biggrin:

0

Annonce ♥

Rigtig fine invitationer ! :) Men kan godt forstå du er glad for at være færdig med dem! :biggrin:

....lige en sidebemærkning, hvis du gerne vil undgå at ligge folks personlige oplysninger ud på nettet, så var det måske også en ide at sætte en sort boks over telefonnumrene :biggrin:

Haha,,, Tak! Havde slet ikke set det, så hjælper det ikke så meget at jeg sletter efternavne haha... det er rettet nu :wink:

0

Hvor er det nogle flotte invitationer. Hvordan har du lavet guldteksten og guldhjerterne? Er det printet på papiret, klisteret på, stemplet på eller noget fjerde?

Tusind tak :heart: Skal vi kalde det en hjemmelavet blanding :wink: Teksten er lavet i Word i en tekstboks, så jeg vidste at den passede på forsiden, så er den printet og skåret ud, ude at jeg har skåret hele bogstavet ud, men kun så det kunne blive på (gav det mening :lol: ) så har jeg duppet guld maling med en pensel. Så har jeg fjernet skabelonen, og brugt en tynd pensel til at lave de overgange der ikke kunne skæres ud.

Til hjerterne har jeg brugt en figurstanse (tror jeg det hedder) formet som et hjerte, den er købt i Panduro Hobby, og kan fås i utal af størrelser og varianter, til den indevendig har jeg sat den på skrå, og ja så selvfølgelig duppet som ovenfor :)

Håber det gav mening, det har taget lidt tid på 39 invitationer, men på den måde blev det billigt og på den måde jeg gerne ville have det :thumbsupsmileyanim:

0

Rigtig fine invitationer :) Dejlige ligetil! Og så er jeg jo også til guld :biggrin:

Lige ting: du har ved SU. skrevet "senest d. mandag d. 24-03-2014". Så hvis du kan nå det, så ville jeg rette det :)

Hahahaha... Hvor fedt :pokey: Kan jeg ikke de er færdige alle sammen, og hvis det er eneste fejl, så overlever jeg :lol: men sjovt er det... Eller skal jeg komme med en længere forklaring om at det er fordi det er DEN mandag :D d. 24/3 :floejt:

Fedt med guld, det er vi ikke så mange der har :biggrin:

0