PrinsesseMarie

Romantisk forårsbryllup <3 24-05-14 - DIY opdatering

319 posts in this topic

Annonce ♥

Må være sådan en god post at krydse af! Jeg synes det er så svært hvor meget man skal købe.

Det er nemlig super skønt :wink: og der er også noget vi med vilje vi har købt for meget af. Meget kan man afsætte til andre eller drikke selv..

Må man spørge hvor meget i kom af med for den omgang? Synes virkelig det er svært at beregne både hvor meget man skal sætte af til den post og hvor meget man skal bruge!

Uha.. ca. 7500 højt sat. Men har hele beløbet med champagne, juice og dessertvin, på Ipad'en så kan sætte det ind i morgen. Vi gav i al fald lige omkring de 4000 for 84 flasker rødvin og 42 flasker hvidvin

0

Smuk og romantisk kirke!

Dejligt at få krydset posten med drikkevarer af. Vi mangler kun indkøb af øl og sodavand og regner med at købe 12 kasser af hver, vi bliver dog kun 35 plus lidt flere til reception. Synes godt nok det er svært at beregne drikkevarer... Er du sikker på at 12 kasser øl er nok - det er ca 3 øl til hver til festen og hvad skal gæsterne til receptionen have at drikke?

0

Annonce ♥

Smuk og romantisk kirke!

Dejligt at få krydset posten med drikkevarer af. Vi mangler kun indkøb af øl og sodavand og regner med at købe 12 kasser af hver, vi bliver dog kun 35 plus lidt flere til reception. Synes godt nok det er svært at beregne drikkevarer... Er du sikker på at 12 kasser øl er nok - det er ca 3 øl til hver til festen og hvad skal gæsterne til receptionen have at drikke?

Det er bestemt ikke alle der drikker øl, jeg kan tage de første 30-35 der ikke drikker øl, også er der nogle som måske tager 1-2 øl.

0

Super fin kirke … Den er da skøn … :D

Det er da slet ikke så meget PEPSI MAX… :p Det kan man ikke få for meget af :griner:-

Det kunne da være vi også selv skulle se at få handlet ind, vi havde dog snakket om at gøre det her i slutningen af marts.. :) Mon det er for sent? :rolleyes:

0

Det er da slet ikke så meget PEPSI MAX… :p Det kan man ikke få for meget af :griner:-

Det kunne da være vi også selv skulle se at få handlet ind, vi havde dog snakket om at gøre det her i slutningen af marts.. :) Mon det er for sent? :rolleyes:

Den er nemlig rigtig skøn, er også glad for den trods alt :wink:

Hahaha.. Nej når der er familie tam tam i H2Bs familien, bliver der drukket rigtig meget Max :lol:

Nej det tror jeg ikke :) Vi skulle af sted for vi skulle have 60.000 km. service og vi var tæt på de 63.000 da vi kom derned :wink: derfor slog vi to fluer med et smæk. Det gør vi også næste lørdag, så skal vi se på vielsesringe og i IKEA :cheerleader3:

0

Hahaha.. Nej når der er familie tam tam i H2Bs familien, bliver der drukket rigtig meget Max :lol:

Nej det tror jeg ikke :) Vi skulle af sted for vi skulle have 60.000 km. service og vi var tæt på de 63.000 da vi kom derned :wink: derfor slog vi to fluer med et smæk. Det gør vi også næste lørdag, så skal vi se på vielsesringe og i IKEA :cheerleader3:

Jeg behøver slet ikke en fest for at drikke MAX .. :tunge: hihihi...

Nå ja, det er da også det nemmeste.. Vi skal fedte for at låne mine svigerforældres bil, så vi tænker at varme dem godt op med lidt god mad og kage inden :wink: haha!

Uuuuh - det lyder hyggeligt… :D Elsker Ikea, udover at de har bygget om så man ikke kan finde rundt men ellers er det fantastisk… :cheerleader3:

Dejligt med ringene, ved i sådan nogenlunde hvad i vil have eller er det helt nyt i kigger? :lol:

0

Annonce ♥

Jeg behøver slet ikke en fest for at drikke MAX .. :tunge: hihihi...

Nå ja, det er da også det nemmeste.. Vi skal fedte for at låne mine svigerforældres bil, så vi tænker at varme dem godt op med lidt god mad og kage inden :wink: haha!

Uuuuh - det lyder hyggeligt… :D Elsker Ikea, udover at de har bygget om så man ikke kan finde rundt men ellers er det fantastisk… :cheerleader3:

Dejligt med ringene, ved i sådan nogenlunde hvad i vil have eller er det helt nyt i kigger? :lol:

Max er altid godt.. haha..

Det lyder som en god plan :wink: Elsker også Ikea, det er det bedste.. Tja, men så er der en rigtig god undskyldning for at være der i længere tid :floejt:

Jaa, nogle afrundede guldringe.. Vi skal ind i min guldsmed, for der er min forlovelsesring købt :)

0

Max er altid godt.. haha..

Det lyder som en god plan :wink: Elsker også Ikea, det er det bedste.. Tja, men så er der en rigtig god undskyldning for at være der i længere tid :floejt:

Jaa, nogle afrundede guldringe.. Vi skal ind i min guldsmed, for der er min forlovelsesring købt :)

Ja det er selvfølgelig rigtig nok ! ;-) hahaha! Det kunne være jeg skulle lokke H2B med i løbet af den nærmeste fremtid … :tunge:

Ih hvor dejligt! - Jeg glæder mig til at se billeder …. :loveshower:

0

Jaa jeg kommer snart med billedspam. Der kommer til at ske en del herinde de næste uger. Har en masse diy projekter på vej, en tur i IKEA, ud og prøve ringe også skal jeg bestille en masse pynt ❤️ Uha hvor jeg glæder mig, til de begynder at tage form ❤️❤️❤️

0

Jaa jeg kommer snart med billedspam. Der kommer til at ske en del herinde de næste uger. Har en masse diy projekter på vej, en tur i IKEA, ud og prøve ringe også skal jeg bestille en masse pynt ❤️ Uha hvor jeg glæder mig, til de begynder at tage form ❤️❤️❤️

Ja det kan jeg da godt forstå! Det er jo også der man rigtig kan fornemme det hele nærmer sig! I har jo heller ikke lang tid igen! :loveshower:

Har du tjekket CTIparty.dk ud ? De er helt fantastiske, super gode priser og mega hurtig levering.. og så er der bare SÅ mange skønne ting! :7himmel:

0

Annonce ♥

Ja det kan jeg da godt forstå! Det er jo også der man rigtig kan fornemme det hele nærmer sig! I har jo heller ikke lang tid igen! :loveshower:

Har du tjekket CTIparty.dk ud ? De er helt fantastiske, super gode priser og mega hurtig levering.. og så er der bare SÅ mange skønne ting! :7himmel:

Hahaha. Det er som om du kan læse mine tanker, det er lige nøjagtig derfra vi skal bestille en hel masse 😄

Ja i dag eller rettere i går, hedder det nu var der 99 dage, så nu rykker det ❤️❤️❤️

0

Billedspam

Jeg ved jo at i elsker billeder, så her kommer lidt af de ting vi har gået og leget med og så bare generel inspo :a1221:

Vores bordkort holdere skal se sådan ud, og H2B har lovet at lave dem :)

post-68886-0-63570500-1392883594_thumb.j

Og sådan skal selve bordkortet se ud.. Jeg skal blot have bestilt papir i 160 g.

post-68886-0-21420100-1392883761_thumb.j

Også er jeg gået i gang med vores drinkskort, der mangler selvfølgelig at drinksne skal tilføjes også skal de printes på fotopapir :thumbsupsmileyanim:

post-68886-0-17870600-1392883850_thumb.j

Også fandt jeg denne beauty hos mine forældre, den mangler en pudsning også er den good to go, som toastmaster klokke :wink:

post-68886-0-32219700-1392883976_thumb.j

Udover at jeg elsker Amy Adams i The Wedding Date er færdig af grin, gang på gang, så er jeg også vild med hendes frisure, og regner med at det er noget lignende jeg skal have, blot skal knuden sidde højere :)

post-68886-0-53447000-1392884496_thumb.j

Også overvejer jeg at finde et spænde som jeg vil sætte under knuden :biggrin:

post-68886-0-03728000-1392885019_thumb.j

Også er jeg gået i gang med vores bordoversigt, som skal se ca. sådan ud, muligvis uden ramme

post-68886-0-90661500-1392885110_thumb.j

Og tilslut kan jeg da lige vise jer at:

post-68886-0-85853600-1392885220_thumb.j

0

Også har vi snakket med konditoren aka min pappa om at bryllupskagen skal være med rabarbermousse og hvid chokolademousse og ovetrukket med marcipan, også vil han pynte den af med vores farver (grøn, hvid og guld) glæder mig til vi begynder at lave prøvekaget ❤️

0

Hihi - Har jeg glemt at fortælle at jeg er tankelæser :tunge::heart:

Uh uh uh det bliver SÅ spændende!

Elsker billeder, Fine bordkorts holdere .. Jeg er også gået i gang med 17 projekter … :shooter: lidt fjollet altså!

Skønne billeder du har lagt op - Er helt vild med rammen!

Det bliver da også super nice med drinkskortene… SPÆNDENDE! :7himmel::cheerleader3:

Og når du nu siger at du er vild med Amy adams i the wedding date, så siger jeg da bare - Jeg er vild med THE WEDDING DATE! Det er jo en total skøn film … :tunge::loveshower:

0

Annonce ♥

Hahah. Så lærte jeg noget nyt i dag 😉

Jeg er også glad for at H2B er hooked på bordkort holderne, han foreslog selv at lave dem (i like) 😉

Jaa, håber det hele går op i en højere enhed.

Det er jeg også!! Tror jeg har set den 6 gange siden august, hvor vi blev forlovet og har lyst til at se den igen 😄😄😄 skøøøøn film ❤️❤️

1

Annonce ♥

Billedspam del 2 :wink:

Endnu en gang fik jeg samlet lidt sammen fra de sidste dage. Jeg har dog været lidt optaget af jobsøgning og jeg venter pt. på svar fra en samtale jeg var til igår :)

Men weekenden bød på massere af bryllup, fredag havde vi vores toastmaster på besøg, og vi gik i gang med at snakke detaljer, det er skønt som det hele arbejder sig tættere på :heart:

Lørdag var vi først ude og prøve ringe, og vi fandt et skønt sæt, som jeg desværre ikke kunne tage billeder af, fordi de først skulle laves, og min ring er delelementer fra flere ringe jeg prøvede, men lige så snart vi får dem hjem så smider jeg et billede op af dem :)

Efter at vi havde prøvet ringe tog vi i IKEA, jeg laver et moodboard en af dagene med de ting vi købte, og hvordan de skal være på bordene.

Søndag gik vi en tur med min mor, og gik op til gåsetårnet og ruinerne i Vordingborg, hvor vi blev enige om at vores locationsbilleder skal tages. Jeg fik kun taget et billed til jer, men lige så snart at det hele springer ud, får i flere billeder :biggrin:

På billedet står jeg med gåsetårnet i ryggen, og tænkte at det kan tages fra begge sider :)

post-68886-0-37613200-1393489792_thumb.j

Og så er jeg gået i gang med at samle ind til toiletkurvene, selve kurvene er fra IKEA og købt med det formål at jeg kan bruge dem bagefter :lol:

post-68886-0-32970200-1393490451_thumb.j

Også fik jeg en ide til et af vores skilte, jeg skal have overført skriften til bagepapir, også over på lærredet, også skal det selvfølgelig pyntes på en eller anden måde.

post-68886-0-94962500-1393490552_thumb.j

Derudover har vi bestilt kjolen til min maid-of-honour, så nu venter vi i spænding på at den kommer hjem, og om hun kan passe den.

post-68886-0-85142200-1393490690_thumb.j

Tilslut har min bror købt forkert i IKEA da han skulle købe store fyrfadslys til min mor (han købte små bloklys :lol: ) så dem har vi fået, glasene lysene står i, er også fra IKEA og de skal stå i alle vindueskarmene, og der er massere af vinduer, så det skal nok blive rigtig fint.

post-68886-0-78865000-1393490870_thumb.j

Også er der kun 86 dage tilbage til vores bryllup :a1221:

0

hold da op nogle fine køb :cheerleader3::cheerleader3: vi kan godt lide Ikea

super lækker Lokation hvor jeres billeder skal tages :loveshower::loveshower:

Vi ææææælsker IKEA :wink:

Jaa, glæder mig også til at jeg kan vise jer flere billeder deroppefra, en af mine yndlingssteder er oppe på en borgmur og med udsigt ud over havnen :loveboard:

0