Janni Krintel

Er det bare mig - mht. skjorte til far !?

31 indlæg i dette emne

Når man tænker på, hvad der ellers florerer af familiære problemer herinde, så er du heldigt sluppet med din far.

Jeg håber, at du bare kan springe op og falde ned på dette, det kunne være 100 gange værre.

Og blå og bordeaux er da flot sammen så jeg ville ikke være spor nervøs for familie portrætterne :)

He he det kan du have ret i.. Som en anden skrev, så er der jo også altid "sort / hvid" fotos ;) Jeg må nok sluge kamelen, nu da min far bare har købt et jakkesæt.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ærligt ikke sige noget til det. Jo det ville da være vildt gennemført at det hele matchede, men på min store dag ville jeg også elske at mine forældre havde købt noget tøj som de mente var pænt og behageligt, og fint nok til at give deres datter bort.

Så medmindre min far møder op i noget der ligner et klovne-outfit, så tager jeg det med et smil :)

He he - ja nu må vi se hvordan min far møder op ;) Han har dog i det mindste jakkesæt på - og det er stort. Sådan tror jeg, at jeg er nødt til at tænke ;)

0

Del dette indlæg

^ Præcis... Det kunne være så meget værre, så nyd at din far går ud af hans komfort-zone, og faktisk møder op i jakkesæt

0

Del dette indlæg

Som Ki skriver, så er du altså heldigt sluppet :)

Jeg tror, at det kommer til at se fint ud på billederne. IMO kan det altså også blive FOR farvekoordineret og kedeligt.

Når din far ikke er vant til at gå i jakkesæt er den bordeauxrøde skjorte måske hans måde at få sig selv med i det?

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Ki skriver, så er du altså heldigt sluppet :)

Jeg tror, at det kommer til at se fint ud på billederne. IMO kan det altså også blive FOR farvekoordineret og kedeligt.

Når din far ikke er vant til at gå i jakkesæt er den bordeauxrøde skjorte måske hans måde at få sig selv med i det?

Det undrer mig lidt, hvis det er for at "få sig selv med i det" - for jeg har aldrig set ham i en farvet skjorte før - han er primært sort / hvid typen - som jeg selv :)

Men ja - fred være med det - jeg kan da nøjes med at sætte ham i albummet og ikke hænge ham på væggen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥