Margit89

Vi gjorde det sgu!

17 indlæg i dette emne

I lørdags blev vi gift (for 2.gang). Vi var blevet gift i december 2012, grundet min mands udsendelse og havde holdt vores ægteskab hemmeligt, indtil præsten i kirken afslørede vores store hemmelighed. Det var til stor begejstring for alle gæster, familie og venner, og det var skide skægt!

Vi havde det smukkeste vejr, og alle nød dagen fuldt ud.

Jeg var desværre blevet så stresset op til, at jeg havde lagt mig med feber, men lørdag skulle jo gennemføres. Jeg blev dopet op på piller og varm mælk og så gik vi ellers i gang.

Vi blev velsignet i kirken og dernæst afholdte vi reception. Receptionsgæsterne var glade for at være inviteret til champagne, bryllupskage, snacks, pizzasnegle, frikadeller (alt var hjemmelavet, minus champagnen.. ), så stemningen var høj!

Fotografferne var fantastiske og man bemærkede dem næsten ikke..

Senere blev der åbnet til festsalen og folk var imponerede over alle min DIY-projekter :loveshower: dejligt.. Mad og vin smagte pragtfuldt og vi har alt for meget sprut tilbage, men det går nok liige..

Gaver og skønne indslag kom i massevis, og vi morede os gevaldigt!

Aldrig har jeg haft sådan en skøn dag, og alt var gennemført og med mange søde detaljer. Kærlighed flød i luften og vi var så glade og lettede.

Folk morede sig med hinanden, og minglede derudaf.

Min mand holdte en smuk tale, og jeg prøvede da også.

Bryllupsvalsen gik fremragende og vi lukkede festen kl.04, og gik til køjs. Vores nærmeste venner havde lejet et meget romantisk værelse, som de selv havde pyntet med rosenblade og lyskæde! Det var fuldt ud gennemført og jeg er så lykkelig i dag.

En meget træt, mæt og fortsat syg brud takker af :c166:

Held og lykke derude til alle I smukke og dejlige kvinder, og uanset hvad, så handler det kun om jer og jeres kommende mænd :cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen!

Vi brugte to meget dygtige bryllupsfotografer fra noclouds.dk (det er et kærestepar, som bare knoklede og var brandgode!)

Jeg ligger fortsat med lungebetændelse, men I skal ikke snydes for et billede! Det er bare et amatør, da vi stadig afventer fotografernes værk.Men hvordan indsætter man?

Redigeret af Margit89
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!! :loveshower:

Og spændende med noclouds.. Dem skal vi nemlig også bruge til vores bryllup, så dé billeder glæder jeg mig meget til at se. Er glad for at høre, at din oplevelse med dem var gode!

PS. Du indsætter billede ved at vælge "Anvend fuld editor" også Vælg arkiv -> vedhæft filen -> tilføj besvarelsen

Redigeret af KBS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer