Kalleballe

hvordan gør man? Efter hjælp fra lotus.. hvad syntes i?

26 indlæg i dette emne

hej piger.

nu har jeg forelsket mig i denne invitation til op over begge ører. :a1221:

post-68179-0-42222200-1377536462_thumb.j

men hvordan gør jeg når jeg gerne vil lave det selv??

kan man printe ud på sort karton?? hvis ja hvordan gør man det så i praksis når nu et word dokument er hvidt?? (

jeg har prøvet at lave farven op på et billede men heller ikke det vil lykkes for mig.

jeg er lige ved at sætte mig ned og tude!!! :boohoo: jeg forstår det ikke. jeg er åbenbart mere computer spade end jeg regnede med. :boohoo:

er der ikke nok en som vil hjælpe mig så jeg kan få lige så smukke invitationer som i har??

please!! :help:

efter fantastisk hjælp fra lotus har jeg nu fået lavet det her... :loveshower:

men ser det lidt rodet ud??

post-68179-0-20569700-1377700982_thumb.j

Redigeret af Kalleballe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at lave det i Publisher? Det kan godt ske at være nemmere..

Men ellers så tror jeg, du skal kigge under den fane, der hedder Sidelayout (i hvert fald i Word 2007), og der kan du vælge farve under Sidefarve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, jeg ved selvfølgelig ikke, om det fungerer på karton og om det er en god idé at det er farvet allerede.. Men du kan da prøve ad :-) Og ellers kan du i hvert fald sætte en skabelon op med den rigtige farve i word.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor laver du det ikke i paint?

åhh jeg er ikke særlig gode venner med paint. for jeg kan ikke få lavet farverne om og jeg laver altid fejl så jeg skal starte helt forfra.

det er første gang jeg fik farverne på et billede til at blive som jeg gerne ville have det. så det kommer ikke så nemt til mig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner jo ikke helt præcist, men det syntes jeg bestemt ikke gør noget. Syntes den er SÅ flot, og ville blive meget imponeret hvis jeg fik sådan en invitation!

Dog syntes at du skal lege lidt med den indtil DU er 100% tilfreds!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror du bliver nødt til at printe siden sort (kræver en del blæk), så måske du skal satse på en mindre invitation ellers kan du jo få det printet hos visaprint.dk, de er ikke så dyre (har jeg hørt).

Der er også mulighed for at lave halv sort side og halv hvid side, som det her billede, så sparer du i hvert fald lidt blæk :) :

EDIT: Jeg har lige fundet billederne af invitationen og fjernet skriften, så du kan få den fuldstændig som den oprindelige. Har også lavet en prøve, så du kan se hvordan det kan blive.

Billederne sætter du bare ind i Word, laver en tekstboks med gennemsigtig baggrund, laver skriften hvid og wupti, så har du din invitation

post-61018-0-30950600-1377580819_thumb.j

post-61018-0-08022100-1377582318_thumb.j

post-61018-0-21409100-1377582324_thumb.j

post-61018-0-88929300-1377582329_thumb.j

post-61018-0-86039700-1377582517_thumb.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror du bliver nødt til at printe siden sort (kræver en del blæk), så måske du skal satse på en mindre invitation ellers kan du jo få det printet hos visaprint.dk, de er ikke så dyre (har jeg hørt).

Der er også mulighed for at lave halv sort side og halv hvid side, som det her billede, så sparer du i hvert fald lidt blæk :) :

EDIT: Jeg har lige fundet billederne af invitationen og fjernet skriften, så du kan få den fuldstændig som den oprindelige. Har også lavet en prøve, så du kan se hvordan det kan blive.

Billederne sætter du bare ind i Word, laver en tekstboks med gennemsigtig baggrund, laver skriften hvid og wupti, så har du din invitation

Ihhhhhhhhhh hvor er du fantastisk!!

Tusin tusin tak!!

Jeg må da straks igang med at få lavet invitationerne...

Såååå meget tak skal du altså have..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du bliver nødt til at printe siden sort (kræver en del blæk), så måske du skal satse på en mindre invitation ellers kan du jo få det printet hos visaprint.dk, de er ikke så dyre (har jeg hørt).

Der er også mulighed for at lave halv sort side og halv hvid side, som det her billede, så sparer du i hvert fald lidt blæk :) :

EDIT: Jeg har lige fundet billederne af invitationen og fjernet skriften, så du kan få den fuldstændig som den oprindelige. Har også lavet en prøve, så du kan se hvordan det kan blive.

Billederne sætter du bare ind i Word, laver en tekstboks med gennemsigtig baggrund, laver skriften hvid og wupti, så har du din invitation

Ihhhhhhhhhh hvor er du fantastisk!!

Tusin tusin tak!!

Jeg må da straks igang med at få lavet invitationerne...

Såååå meget tak skal du altså have..

Det var da så lidt :7himmel: Ved godt hvordan det er, at forelske sig i en invitation, så vil man bare gerne have præcis den :cheerleader3:Bare glad for at kunne hjælpe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HENRIETTE!!! Du er simpelthen SÅ sej på en computer!!!!! Hvordan GØR du?? Hvor har du lært det?

Hvor er du sød :kiss::kiss::kiss: .. Tror bare jeg synes det er sjovt og så det her bryllups noget har også hjulpet lidt på mine evner :lol: Så elsker jeg også bare at lave smukke ting :loveboard:

Du må have en engels tålmodighed :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HENRIETTE!!! Du er simpelthen SÅ sej på en computer!!!!! Hvordan GØR du?? Hvor har du lært det?

Hvor er du sød :kiss::kiss::kiss: .. Tror bare jeg synes det er sjovt og så det her bryllups noget har også hjulpet lidt på mine evner :lol: Så elsker jeg også bare at lave smukke ting :loveboard:

Du må have en engels tålmodighed :happy:

Hehe bare nok tid tror jeg :tunge: Det ændrer sig også næste uge, når jeg starter studie igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer