MetteStampe

M & S 10.08.2013 Vores store dag:-) Beretning færdig:-)

140 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er det en flot kjole - og den passer bare lige til dig, stort tilykke med dagen :)

Tusind tak - jeg var bare SÅ glad for kjolen:-) Havde faktisk købt en anden til at starte med, men fortrød og fik heldigvis lov til at komme og se om der var noget andet jeg hellere ville have:-) Så det var den helt rigtige :cheerleader3::cheerleader3:

Virkelig flot kjole - du er så smuk i den - hvor har du købt den henne?

Tusind tak - Det er en Lilly kjole fra den serie der hedder Passion 2013

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastiske locations

Ja der var virkelig flot - Min mand har leget dernede som dreng med en af de ansattes sønner, men der er sket meget siden dengang.

Man havde næsten ikke tid til at få taget billeder - vi havde travlt med at se have - virkelig flot:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudebuketten

Brudebuketten var 100 % som jeg havde ønsket mig - det var de helt rigtige farver, den rigtige form på buketten og jeg elskede de lange græsstrå der løb ned langs med kjolen:-)

Fotografen fik desværre kun taget et billede af buketten, så resten er taget af nogle af gæsterne og så tog jeg selv nogle dagen derpå...

post-59445-0-65446500-1378109588_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringene

Ringene er lavet af titanium. Min er med zirkoner hele vejen rundt. Vi ville gerne have noget der var lidt anderledes og lidt "groft" i forhold til de almindelige ringe og så ville min mand IKKE have guld.... Han ville egentlig slet ikke have nogen ring, men vi blev enige om at han skulle have en i hvert fald til selve dagen og så må han selv bestemme hvor meget han vil bruge den fremover... men den har da været på nogle gange allerede:-)

post-59445-0-27629000-1378110535_thumb.j

post-59445-0-59919800-1378110544_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slikbuffet

Selvfølgelig skulle der en slikbuffet til:-) Vi ELSKER slik.

Jeg havde lavet små skilte med navne på slikket på alle krukkerne - de fleste sad fast med det bånd der var brugt flere andre steder i brylluppet. Vi havde 13 forskellige slags.

Det var meningen at vi skulle bruge det til receptionen og så pakke det sammen og tage det med til kaffen efter maden (flere af skålene var tomme - rigtig fint at folk kunne li det - så der blev lavet 2 store fade men en blanding af det hele til kaffen:-)

Det var mega populært, så det var super dejligt at folk var med på det - og alle uanset alder var oppe og blande en pose:-)

Desværre har vi ikke et helt vildt godt billede af det, da det først blev sat op lørdag lige inden folk kom - så vi nåede faktisk slet ikke at se hvordan den så ud - men folk sagde det var flot:-) I får et par billeder, af dem vi har fået fra nogle af gæsterne...

Redigeret af MetteStampe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupskagen skæres

Da vores gæster havde forsynet sig med lidt slik fra slikbuffeten og alle havde fået et glas Asti i hånden skar vi bryllupskagen for.

Jeg fik utrolig meget ros for kagen - både for udseende og smagen. Jeg var lettet, glad og tilfreds med at det lykkedes :loveshower:

Det eneste jeg ærgre mig over er at jeg ikke fik et større stykke :metteholm Heldigvis var der RIGELIGT - toppen var selvfølgelig tilbage (Den havde jeg slet ikke regnet med, da jeg planlagde hvor stor kagen skulle være) og så var der en kage mere (lagkagestørrelse) tilbage. De er lagt i fryseren og frister hver gang jeg åbner fryseren, men de skal gemmes til 10.08.2014.

I får lige et par billeder fra vi skar kagen...

post-59445-0-49944500-1396526593_thumb.j

post-59445-0-52576400-1396526611_thumb.j

post-59445-0-13655900-1396526623_thumb.j

Redigeret af MetteStampe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer