henriksjane

fyld til bryllupskage

17 indlæg i dette emne

Min søster og svoger har tilbudt at lave vores bryllupskage. Nu begynder de at presse på for hvilken fyld de skal lave til os. Vi skal have sådan lidt tunge chokoladebunde, men er i tvivl omkring fyld/mousse.

Vi er ikke til nougat, nødder el marcipan.

Vi har tænkt på hindbær mousse og evt hvis chokolade mousse. Hvad tænker I? Send gerne opskrifter med;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder alt sammen virkelig lækkert - ikke mindst fordi jeg er højgravid;-)

Jeg fornemmer ligesom at I ikke stemmer for den hvide chokolade mousse? Måske det er bedst at satse på to lidt mere friske mousse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hvid chokolademousse er også godt, men den skal i hvert fald have et syrligt modspil, når den skal op imod en chokoladebund. Måske vis chokoladebunden var lavet på meget mørk chokolade?

Ja jeg tror også planen er, at der skal laves på meget mørk chokolade. Vi vil ikke have vanilliebunde, da vi bare elsker chokoladekage:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

som brud der elsker alt det søde, kan kagesmagning da anbefales. så kan man smage sig frem til hvad man kunne tænke sig. Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor men desserten.DK(her bestiller vi vores) laver den mest fantastiske prøvetagning. Hyggeligt stemning og de lytter til ens ønsker. Selvom i skal have den lavet privat, kan man jo godt smage ved andre;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

som brud der elsker alt det søde, kan kagesmagning da anbefales. så kan man smage sig frem til hvad man kunne tænke sig. Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor men desserten.DK(her bestiller vi vores) laver den mest fantastiske prøvetagning. Hyggeligt stemning og de lytter til ens ønsker. Selvom i skal have den lavet privat, kan man jo godt smage ved andre;-)

Min søster har lige ringet igår og sagt at de laver første prøvekage til min datters fødselsdag om 3 uger :loveshower:

Og der er jo lang tid til April hvor vi skal giftes - der er både fødselsdage og barnedåb inden - så det kan blive til mange prøvekager :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer