Ligeomlidt

Alternativ brudevals

19 indlæg i dette emne

Hej :)

Mit 1 indlæg her, så håber jeg gør det korrekt...

Vi ska giftes lige om lidt og er i SIDSTE øjeblik blevet enige om en alternativ brudevals, da det bare passer bedre til os...

Er der et sted man kan finde musik som er mixed sammen, har ledt og ledt og ledt...

Vi ska have jukebox, så ingen musiker til festen kan hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OBS ! I skal nok undersøge om I overhovedet kan sætte en CD i jukeboksen/indlæse en USB stick eller om det er noget de kan lægge ind for jer inden. Der er jo ikke meget ved at stå på dagen med et stykke musik som så ikke kan afspilles. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan bestå af en alm. sang som er "jeres" men normalt er det, hvad der også er tilfældet her, et mix der starter med den almindelige brudevals (ikke meget mere end et minut) for derefter at gå over i 1-3 andre numre, og slutte med brudevalsen igen. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommende mand er pæredansk, men meget lidt traditionel. Jeg selv er født og opvokset i Danmark men er blandet af herkomst. Min mor er svensk, og min fars familie er en blanding af amerikansk/engelsk og indisk. Jeg er dog mere dansk end de fleste danskere.

Vi er meget moderne anlagt på mange måder, og vi kan godt lide at gøre tingene på vores måde.

I USA, England og andre steder i verden- danser man desuden 'bare' til sin yndlingssang- kaldet 'first dance'- koreograferet eller ikke.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naturligvis kan man sige det inden men det man danser en alternativ brudevals eller et alternativt nummer er ikke ensbetydende med at man slipper for at der klippes sokker m.v. Man kan selvfølgelig sige det inden men så røber man måske også det der var ment som en overraskelse. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint. Oplever af og til at nogle frabeder sig klippen i slør og gentager det altid lige inden brudevalsen. Det kan nemlig ikke siges for tit. En ting er at hvad folk læser inden og hører ved middagens start men så kommer de i stemning og glemmer det nemt. Der er det altid et godt våben lige at dæmpe musikken hvis nogle ikke forstår det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har gået til dans hele foråret op til at vi skulle giftes i august - og ingen vidste det. Inden den første dansetime havde vi ALDRIG danset sammen, men vi blev bidt af det og besluttede os for at danse en lidt alternativ brudevals. Dog er jeg blevet vild med at danse vals så vi startede med brudevalsen (med dårlig holdning og ingen rytme) i 30 sekunder og så stoppede musikken, da den gik i gang igen dansede vi ca 45 sekunder cha cha cha og derefter 45 sekunder boogie inden vi gik tilbage til brudevalsen - det var SÅ sjovt!!!

Dog skal man lige huske at tage højde for om kjolen er til at danse i - det var nemlig lidt svært i min :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem jeg har kunnet finde indtil nu i mine gemmer slutter desværre heller ikke med brudevalsen til sidst og der er jeg helt enig med CKC. Man skal ikke slutte med brudevalsen fordi gæsterne nødvendigvis forventer det men mere for at få den "lukket rigtig af". Gjorde jeg så selv efter aftale med brudeparret i disse tilfælde. Et break efter 20-30 sekunders brudevals er måske lige hurtigt nok. For mig at se bliver effekten bedre hvis folk kommer mere ind i brudevalsen end de er lige i startfasen. Jeg ville lægge "snittet" efter et minut.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har selv mixet vores så vi får de 3 sange med som vi gerne vil have... Vi starter med brudevals, come on baby let's do the twist, gangnamstyle, come hol das lasso raus og til sidst brudevalsen igen, glæder mig til at se folks reaktion...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer