Sign in to follow this  
Followers 0
vicky1

Kørsel HJEM fra feststedet, HJÆÆLP... Hvad gør I?

17 posts in this topic

Som overskriften siger...

Hvad gør I, dem af jer, der skal hjem fra selve feststedet??

Vi har lejet en bil, som bliver kørt hjem efter fotograferingen...

en Taxa er jo ikke specielt romantisk at tage, køre med familie, er da heller ikke specielt...

Sååååå, hvad gør I :) ??

0

Annonce ♥

Vi tager en taxa :)

0

Jeg regner også med at vi tager en taxa... køreturen hjem behøver ikke være romantisk - bare vi kommer hjem... :)

0

Altså vi ringede også bare efter en taxi. Vi var trætte og mætte af indtryk, så selve transporten hjem tænker man næppe over :) Det vil jeg næsten kalde spildte penge. Så heller bruge dem på noget andet.

0

Annonce ♥

Vi tager også bare en taxa. Tror netop bare det kommer til at handle om at komme hjem efter en laaaang fantastisk dag :)

0

Vi kører selv. H2B drikker ikke så han agerer chauffør og så sparer vi de penge. Vi skal på hotel og overnatte så det er egentlig også meget rart at vi har bilen stående til dagen efter.

0

taxa, familiemedlem, går, kravler, eller andet sjovt... Vi skal holde festen liiiiige om hjørnet, og gider slet ikke tænke p hvordan vi kommer hjem :) Det tager vi den dag :)

0

Annonce ♥

Vi tog en taxa... :-)

0

vi tager også en taxi..

0

Vi tager også en taxa, så vi selv kan bestemme hvornår vi vil hjem :)

0

Vi snakkede også om præcis det emne i går og da ingen af os har lyst til at skulle tænke over forbrug (indtagelse af alkohol) den aften, så tager vi en taxa hjem om aften og igen næste morgen hen til feststedet :)

0

Annonce ♥

Forøvrigt så er en taxa verden bedste ide. Man sidder skide godt, og hvis man er heldig får man en der ikke kævler løs, så man kan nyde stilheden. :-)

0

Jeg pakkede kjolen sammen om mig og krøb ind i vores Citröen c2 og køre de 500 m hjem. Min mand kan ikke gå så langt. Jeg havde ikke drukket så meget.

0

Vi tog også en taxi... Som de andre siger, så vil man bare gerne frem og vejen dertil betyder ikke så meget...:)

0

taxa, familiemedlem, går, kravler, eller andet sjovt... Vi skal holde festen liiiiige om hjørnet, og gider slet ikke tænke p hvordan vi kommer hjem :) Det tager vi den dag :)

Vil jeg også sige. Oplever da tit brudepar som ikke har lagt sig nøjagtig fast på en løsning og har da også kørt nogle hjem engang imellem. :biggrin: Men selvfølgelig har det da noget at sige om det er i nærheden eller der er rigtig langt.

0

Annonce ♥

Vi snupper også bare en taxa hjem om natten :-)

0