Garner

Favor box

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har lavet 'wedding guest survival kits' til alle vores gæster, lidt alvor, lidt lækkert og lidt sjov.

Vi lægger dem ind på deres hotelværelser. Det er alle sammen sølvorganzaposer med det følgende i:

hjerteplaster, panodiler, rødt chokoladehjerte, lille creme/parfume/bodywash, en mint og en lille privat besked i hver.

Udover det, lægger vi en lille pakke lommetørklæder på hver stol til ceremonien- nogle meget fine nogle af slagsen med mønstre på

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kom 2 stk panodil, en minto karamel, et plaster, sjove festregler og en tandstik i hver æske :)

Så havde jeg lavet et lille digt, som jeg klistrede på det inderste af låget, hvori der stod, hvad der var i æsken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom 2 stk panodil, en minto karamel, et plaster, sjove festregler og en tandstik i hver æske :)

Så havde jeg lavet et lille digt, som jeg klistrede på det inderste af låget, hvori der stod, hvad der var i æsken :)

Har lige været til bryllup hvor der var disse ting i (minus festregler).. i stedet for en minto karamel, var det en chokolade karamel.. Kartoffel - Katoffel... :) Det vagte stor begejstring ved det bord jeg sad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg selv, og en veninde har fået- til to andre bryllupper:

- En æske med lidt personalized slik og et velkomstkort

- En organzapose med mandler i de rmatchede deres farvetema

- En mini flaske champagne (på værelset) med hjemmelavede 'labels' med dato, navne og egen 'titel'

Også meget søde ideer synes jeg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer