Sign in to follow this  
Followers 0
Du og Jeg

Upcoming brides - SE HER (ikke salg, bare et råd)

6 posts in this topic

Jeg havde sådan en fancy knap-ting på min kjole, så den kunne sættes op når man ikke gad slæbet.

Der kom jeg til lige efter hovedretten, da man satme bliver træt af det efter al den op og ned af stolen :tunge:

Nå, men blev ved med at falde af når jeg satte mig ned. Slæbet er jo tungt, og der skulle ikke meget til at vrikke den løs

Her kom mig redningsmor så med verdens bedste ide - at sætte det fast i snøreryggen. Så passede det også med længden da jeg havde smidt skoene.

De nederste 10-15 cm blev pillet op, og stroppen på kjolen blev så viklet ind i snøren - og derefter blev jeg snøret ind igen. Det var skide smart og virkede :D

0

Annonce ♥

Super godt råd :) Som jeg straks vil tage til mig, har nemlig ikke en hægte til slæbet :)

0

Super godt råd.. :)

0

Rigtig god ide - jeg har dog ikke snøreryg i min kjole - men jeg tænker at den hægte som de foreslog i kjoleforretningen måske virker bedre end en trykknap eller lignende - det håber jeg i hvert fald :)

0

Annonce ♥

Åh, en skam at jeg har lynlås i ryggen. Men håber at den krog som jeg fået i virker.

En trykknap? Hmmm. Kan godt se at det kan være problematisk, men det kan en krog sikkert også. (trækker på skuldrene og håber på det bedste).

0

Skide smart ide. Den vil jeg bruge ;)

0