KBN

Blomsterpige vs. brudepige vs. ringbærer... Hvad syntes I?

3 indlæg i dette emne

Hej BK'ere!

Der er heldigvis lidt tid til 16.08.14 endnu, men tankerne om den store dag flyver rundt oppe i hovedet alligevel.

Jeg er så heldig at have fået en skøn bonusdatter igennem min H2B, som vil være 7 (næsten 8) på bryllupsdagen. Både H2B og jeg (og bonusdatteren :wink:) er enig om, at hun skal have en "rolle" i kirken, men vi er ærlig talt lidt usikker på hvad man kan/bør gøre - så lad mig høre jeres gode råd og idéer!

I første omgang var jeg ude i, at hun skulle være brudepige, men nu har jeg ikke planer om en kjole med 7m lang slæb og 12 lag stof, så det dér med at gå bag mig og rette kjole/slør mv. virker lidt overgearet, og spørgsmålet er, om ikke det bare vil se lidt mærkeligt ud at hun går bag mig uden at have en egentlig "funktion"?

Så var vi lidt ude i, at hun kunne gå foran, og kaste blomster, og så sætte sig hos farmor/farfar, inden jeg kommer ind.

TIl sidst kom vi også til at snakke om, at det kunne være enormt sødt og fint hvis hun gik op til sin far med ringene, når vi når til den del af ceremonien - men er det noget med, at det er forloveren som har styr på de ringe?

Puh, jeg syntes det er svært - hvad har I hørt/set/gjort???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine brudepiger gik ud før mig, den havde langt slæb og det rettede de så lige til :)

Hvad medat lade hende gå ind først, bare i en rigtig flot kjole? Så ved de, at nu kommer bruden, men de ser også brudepigen, hvilket kan være svært hvis de kommer efter :)

Og så lad hende gå op med ringene også? :) Det med ringene tager nemlig så kort tid, så det er egentlig en lille opgave :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig med Lasses forlovede.

Lad hende gå ind først - evt. med en brudebuket a la din, blot mindre/mere enkel og så kommer hun op til jer med ringene.

Min bedste venindes pige på 10 skal gå ind først med en mindre udgave af min buket.

Så kommer min H2Bs 2 drenge på 9 og 12.

Så kommer jeg med min storebror.

Min eneste søn på 20 skal være ringbærer og komme op med ringene.

De to drenge skal efter vielsen dele tyl ud til gæsterne, som de skal binde om antennerne.

Der må ikke kastes med ris, desværre.

Så har alle en funktion :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer