Maluto

Vintage-Bryllup-maj-14. Flaconer og husløg

120 posts in this topic

Jubi! Jeg havde set på et rigtig smukt slør hos Panayotis i Vejle. Men det kostede 1800 kr!! I fredags ledte jeg lidt rundt på dba og sørme om jeg ikke fandt det samme slør :-) Godt nok med noget pynt, som det, jeg havde set på, ikke havde, men helt ubrugt, stadig med prismærke og til 300kr! Jeg skyndte mig at købe det, og i dag har jeg hentet det på posthuset. Det er så SMUKT, og nu har jeg lige så forsigtigt fjernet de små blondestykker, der var syet på, og sløret er nu lige så fint og enkelt, som jeg drømte om <3

0

Annonce ♥

Åh, en af mine meget svære overvejerlser omkring vores bryllup er, hvem der skal føre mig op. Jeg mistede min far for snart 6 år siden, og jeg kan godt mærke, at det fylder lidt i mine tanker. Jeg ville jo allerhelst have ham til at føre mig op.

Nu overvejer jeg jo så, hvem der så skal føre mig op. Egentlig er den nærmeste mand -ud over min kæreste- min svigerfar. Min kæreste har faktisk selv foreslået, at min svigerfar kunne føre mig op, men jeg synes bare ikke, det virker rigtigt. Han skal jo stå hos min kæreste... Jeg overvejer meget at gå op sammen med vores børn. De vil til vores bryllup være 6 og 2½ år. Den store er ret cool, men kunne godt risikere at blive lidt genert. Den lille kan der nå at ske rigtig meget med inden maj, men tænker, at jeg bare kan tage hende på armen, hvis der bliver problemer.

Er der mon andre herinde, der har stået/står i samme situation?

0

Min søn på 12 år skal også føre mig op og mine piger (9 og 4 år) skal være brudepiger. Det er nu ikke fordi jeg har mistet min far, men fordi jeg efter flere overvejelser har valgt det skal være sådan.

Min far har altid arbejdet meget og ikke deltaget i mange af mit livs store øjeblikke. Vi har ikke noget specielt godt forhold til hinanden. Desuden synes jeg at det er en smuk tanke at sønnike skal give mor væk til far. H2b og jeg har kendt hinanden i 15 år, så det er langt fra en uskyldig brud der skal føres op til alteret :wink:

0

Annonce ♥

Jeg har også valgt at mine børn på (næste sommer 14&11) skal holde styr på mig hen til min tilkommende. Mine forældre lever begge i bedste velgående og skal med til brylluppet, men omstændighederne er bare anderledes så mine kæreste skal følge mig på vej. I mit tilfælde er det mine piger :D Vi skal giftes udendøre, men hvis det var kirkebryllup, var situationen præcist den samme og mit valg ville være ens.

Jeg er klar over at der er stor forskel på at vælge og ikke kunne bestemme det valg selv. Mit råd vil være følg din mavefornemmelse, og hvis nu du tænker lidt ud af boksen og slækker lidt på traditionerne, hvad så med din mor- søster- moster eller bedste veninde, hvis du ikke synes børnene skal "give dig væk". Jeg synes nu dine børn skal have æren hehe, men lige at have en hjælper ved siden af til at tage den mindste hvis der går kage i det ;) :iloveyou:

0

Det skal du gøre HELT som du synes det skal være. Jeg synes det er en fin ide at gå op sammen med dine børn. Men det ville også være smukt sammen med svigerfar. Han behøver jo ikke stå sammen med sin søn, er der ikke en anden I har lyst til skal være forlover (en bror eller andet familiemedlem, eller en god ven?).

1

Vi har booket memorable.dk som fotograf og dj. Dejligt at blive inspireret herinde :-) Vi skal mødes med dem på tirsdag, så det er vi meget spændte på.

Jeg er i fuld sving med at samle inspiration til vores invitationer, men jeg har indtil videre ikke fundet det rigtige papir...

0

Annonce ♥

Må jeg høre, hvor du har købt din kjole henne, er nemlig ret vild med den - men den er prismæssigt lige i overkanten.., så hvis man kan få den ned i pris så er den i spil igen :)

Jeg købte den hos panayotis i Vejle :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så meget i tvivl om brudesko.

Hvis jeg slet ikke skulle tænke økonomi, ville jeg købe disse

http://row.jimmychoo.com/en/women/shoes/pumps/isabel/light-bronze-lamé-glitter-peep-toe-pumps-247isabellag.html?dwvar_247isabellag_size=34&start=88&cgid=women-shoes-pumps&dwvar_247isabellag_color=Light%20Bronze

Linket virker ikke helt, det er det hele, der skal bruges.

Jeg har nu ikke tænkt mig at bruge ret meget på brudesko, så jeg leder efter nogle, der minder om og koster under 1000 kr og gerne en hel del mindre.

Jeg har fundet nogle fine fra billibi, men hælen er træfarvet, og den ville jeg helst have samme farve som skoen...

Og så har jeg lige købt super fint undertøj til bryllupsnatten i h&m. Jeg gav omkring 300 for corsage og trusse, som var så fine og brudeagtige.

Edited by Maluto
0

De er flotte, de jimmy choo sko! De ser nøjagtig lige så dyre ud som de er. Havde jeg kunnet finde ud af at gå i så spinkle hæle var de fluks kommet på min "Ting jeg vildt gerne vil have men aldrig ville kunne finde på at købe" ønskeliste - de ville være så fede til et par mørke skinny jeans også!

0

Ja, de er fantastisk fine! Jeg kunne heller ikke finde på at bruge så mange penge på et par sko... I virkeligheden nok heller ikke selvom jeg havde pengene. Men jeg gad godt finde nogle, der ligner

Omvendt set, så kan man altså også bare se forskel! Thomas, som absolut ikke er nogen haj til det med damesko (men som har et meget trænet øje når det kommer til kvalitet), kiggede på Jimmy Choo skoene og sagde "De ser dyre ud!".

0

Annonce ♥

Og så har jeg lige købt super fint undertøj til bryllupsnatten i h&m. Jeg gav omkring 300 for corsage og trusse, som var så fine og brudeagtige.

Hvis det er det som er ved undertøjsbordet, så er det bare SÅ fint og passer perfekt til en brud! :) havde også selv købt det hvis mine :b223: kunne være deri!

0

Hvis det er det som er ved undertøjsbordet, så er det bare SÅ fint og passer perfekt til en brud! :) havde også selv købt det hvis mine :b223: kunne være deri!

Det er vildt flot. Prøvede det selv, men kunne ikke passe det over mine :b223:

0

Ja, de er fantastisk fine! Jeg kunne heller ikke finde på at bruge så mange penge på et par sko... I virkeligheden nok heller ikke selvom jeg havde pengene. Men jeg gad godt finde nogle, der ligner

Omvendt set, så kan man altså også bare se forskel! Thomas, som absolut ikke er nogen haj til det med damesko (men som har et meget trænet øje når det kommer til kvalitet), kiggede på Jimmy Choo skoene og sagde "De ser dyre ud!".

Det er rigtigt, de er bare skønne og ville passe fantastisk til en brudekjole

0

Jeg skal have besluttet, hvilke bordkort vi skal have.

Bordene kommer til at være rå træborde uden duge, men men en bord på langs lavet af gamle flakoner. Midt på hvert bord står en sølvfarvet femarmet lysestage, og på den ene side en lille stak gamle bøger med sukkulenter i den øverste på den anden et par små gamle vaser med blomster i rosa og sarte gul og sart orange. Servietterne skal være hvide.

Hvad synes I mht bordkort?

post-68207-0-69635800-1396047571_thumb.j

post-68207-0-21526400-1396047580_thumb.j

post-68207-0-28653200-1396047587_thumb.j

post-68207-0-77825400-1396047594_thumb.j

post-68207-0-71281800-1396047603_thumb.j

post-68207-0-12172300-1396047634_thumb.j

post-68207-0-01808000-1396047651_thumb.j

post-68207-0-98156100-1396047659_thumb.j

post-68207-0-15111200-1396047668_thumb.j

Edited by Maluto
0