Maluto

Vintage-Bryllup-maj-14. Flaconer og husløg

120 posts in this topic

Annonce ♥

Uh den der rosmarinkrans er altså virkelig fin, det er sådan en jeg selv kunne overveje, haha. Og et plus er at man får en skøn duft ved bordet :)

Men om det lige er den som passer bedst til jeres opdækning, det ved ikke lige. Men sikke mange fine eksempler du har fundet frem :thumbsupsmileyanim:

0

Bare lige for at give et helt 3. indspark: Når nu I bruger sukkulenter i oppyntningen synes jeg det kunne være fedt at bruge de små sukkulenter med skilte som bordkort. Der er noget meget råt over det jeg er ret vild med. Skiltene på dem kunne også bare være et manillamærke der var bundet rundt om. Men generelt nogle fede bordkort du har fundet!

0

Annonce ♥

Dem med gaflen er flot men sikkert også dyrt og tidskrævende med mange gæster. Synes også den 2 sidste er lidt sød. Eller den med " julekuglen" ang den allersidste billede, hørte jeg engang en sige, at have jord på bordet til bryllup( potteplanter) betyder uheld, men ved ikke om det er rigtig.

0

Dem med gaflen er flot men sikkert også dyrt og tidskrævende med mange gæster. Synes også den 2 sidste er lidt sød. Eller den med " julekuglen" ang den allersidste billede, hørte jeg engang en sige, at have jord på bordet til bryllup( potteplanter) betyder uheld, men ved ikke om det er rigtig.

:lol: Så er vores ægteskab vist dødsdømt på forhånd, for vi regner med at skulle have sammenplantninger, i stedet for dekorationer/buketter . Nå ja, men så får vi da en fed fest først -HAHA-

0

Tak for jeres svar!

Nu har jeg valgt bordkort :-)

Jeg fandt lige små teracotta Potter på tilbud, så der kommer til at stå en lille potte med et husløg i hver og så binder jeg et manillakort fast, hvor navnet står på. Jeg er enig i, at det er fint at. Husløgene går igen flere steder, og at det giver et groft modstil til at det feminine!

Så skal jeg bare beslutte om potterne skal males eller hvad de skal :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fin jeg lavet bordkort :-) Jeg er rigtig godt tilfreds!!

Det er da nogle rigtig fede bordkort , elsker når tingene er anderledes

Super fine sko :-) Sikker på, de bliver et hit at ha på hele dagen :-)

Virkelig fine sko!!! :loveshower:

Tak!! :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥