Maluto

Vintage-Bryllup-maj-14. Flaconer og husløg

120 posts in this topic

Kan du ikke smide en skabelon til dine dorhangers ind? (har ledt lidt på nettet uden at finde noget der er lige stilen, men dem her er fine)

Selve figuren fandt jeg på too Much tulle. Hun har mange fine downloads! Resten lavede jeg faktisk bare i word. Ikke det mest optimale program, men jeg havde ikke lige andet...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom vores vielsesringe fra Ege Art. De er præcist, som vi ønskede: enkle og rustikke. Min kærestes ring er lidt grovere end min i overfladen.

Hvor er de fine:-) Må jeg høre hvad de har kostet?

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet - Det er jo lige om lidt!

Skønt tema I har valgt, vores bliver meget i samme stil og vi skal også have Memorable som fotograf+dj så du må utrolig gerne give en tilbage melding hvis du gider, om din oplevelse af dem begge :)

Det er virkelig nogle fine DIY du har fået lavet, jeg har tyvstjålet en del idéer fra din tråd, så må jeg se om jeg kan gøre det lige så fint til den tid ;)

Smukke ringe i har fået jer - Vores bliver også fra Ege Art af arveguld, og faktisk også meget I samme stil som jeres, dog uden en sten i min. Så godt at vide at prisen er til at have med at gøre! ;)

0

Stort tillykke med brylluppet - Det er jo lige om lidt!

Skønt tema I har valgt, vores bliver meget i samme stil og vi skal også have Memorable som fotograf+dj så du må utrolig gerne give en tilbage melding hvis du gider, om din oplevelse af dem begge :)

Det er virkelig nogle fine DIY du har fået lavet, jeg har tyvstjålet en del idéer fra din tråd, så må jeg se om jeg kan gøre det lige så fint til den tid ;)

Smukke ringe i har fået jer - Vores bliver også fra Ege Art af arveguld, og faktisk også meget I samme stil som jeres, dog uden en sten i min. Så godt at vide at prisen er til at have med at gøre! ;)

Tak, dejligt du kan blive inspireret

0

Annonce ♥

Annonce ♥