britsen914

Barndomskærligheden vandt... Beretning igang + sneakpeak fotograf

610 posts in this topic

Halløj!

Så fandt jeg min vej herinde... Eller den er nu fundet for længe siden, sidder jo og læser alle andres skønne planlægninger... Er vist tid til jeg begynder på min nu...

By the way, hvis du kender mig... Så stop med at læse her tak.. :)

Først historien bag mig og H2B...
Jeg og min H2B, mødte hinanden for første gang tilbage i 2001, jeg var 13 og han var 14. Vi var begge overvægtige og skæbnen ville derfor at vi skulle mødes på julemærkehjemmet i Skælskør. Første gang vi så hinanden, (ja ja ja ja, ved godt det lyder lidt for romantisk) faldt jeg fuldstændig for ham. Han sendte mig et blik, som der sagde mere en tusinde ord.. Det blik kan han stadig sende mig i dag og jeg bliver stadig ski** blød i knæene. Da han holdt op på julemærkehjemmet fortsatte jeg. Han boede på Sjælland, og jeg på Bornholm... Kontakten forsvandt derfor lidt.

I 2002, fik vi kontakten igen og vi prøvede igen.. og igen... og igen... og igen.... OG IGEN... altså..

Nå, afstanden ødelagde det hver gang og dette resulterede i at jeg sagde i april 2011, hvis det her skal komme til at gå, så flytter du til Bornholm, ellers bliver der ikke noget... (Ret så meget stædig, men efter at have været single noget tid, og lige var startet på uddannelse på Bornholm, ville jeg ikke flytte her fra) Men have ham det ville jeg.. Og det ville han heldigvis også... Så han flyttede fra Lolland til Bornholm.... :loveshower:

Frieri????
Vi blev ringforlovet (også kaldet trolovet) året efter, altså den 16 april 2012. Det har hele tiden været meningen at vi skal giftes på et tidspunkt. Jeg har hele tiden sagt at jeg først ville have børn efter brylluppet (Skal lige siges H2B har en datter fra tidligere forhold). :loveboard:
Vi snakkede om datoer, og vi snakkede om forår 2014. Men grundet H2B elsker orange blomster og det var min svigerfars ynglingstid faldt valget på august. Den 16 lå meget til højrebenet, da vi faldt for hinanden den 16 maj 2001, og begyndte at komme sammen den 16 april 2011... :) Så datoen er valgt, og H2B har lovet at falde på knæ INDEN brylluppet.... :griner:-
By the way så ser vores ringforlovelses ringe således ud: post-68315-0-41715300-1377705168_thumb.j

Så nu har vi (Altså jeg) meget travlt... hihi... :tunge:

Farverne bliver: Orange Lilla Sølv/Hvid

Budget: Minimum 50.000.

Kirke: Ibskerkirke.... Ikke noget tilhørsforhold, så vi kan starte vores eget op.... :loveshower:

Liste:
Er indlæg nummer 29 på side 2.

Edited by britsen914
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak alle sammen, er også super glad for endelig at kunne gå igang med min HELT egen tråd... :loveshower:

Diskobil: Aner ikke om man kan få dem herovre, men når du alligevel kommer til øen kan du jo tage ud og kigge.. :wink:

Jeg og kæresten fik endelig færdiggjort vores monogram.. Har flere gange været ved at bestille klistermærke efter første gang mislykkedes fordi jeg glemte at godkende bestillingen... Ups... hihi... (y):floejt: Og så har kæresten pludselig ændret mening... Han er åbenbart meget bestemt om hvor og hvordan datoen skal stå... Ikke altid til min begejtring... hihi... :biggrin:

Men det kom til at se således ud: (Og nu er det for sent at ombestemme, for de er bestilt.. Ha ha..)

post-68315-0-12965900-1377803505_thumb.j

Og jeg tror vi er kommet nærmere hvilken kirke det skal være... Min kæreste har nemlig lige røbet at Bodilsker kirken ser rigtig hyggelig og sød ud, og at han ikke kan lade være med at kigge på den når vi køre forbi.. Hvilket skal siges at det gør vi ret ofte, eftersom vi skal forbi den for at komme til mine forældre som vi besøger ret ofte... hihi...

MEN MEN MEN, han er stadig meget hooked på Østerlars rundkirke, så der går turen op i næste uge når jeg har brug for et break fra eksamensskrivningen... :huh:

EDIT!!! Er jo flot at sætte det forkerte monogram ind, nu skulle det gerne være det rigtige....

Edited by britsen914
0

NÆÆÆÆÆ din helt egen tråd. Hvor hyggeligt. Er jo ikke helt så tit på lige pt, og burde også pakke nu men kan lige nå lidt bryllupsklar mens jeg spiser lidt.

Sådan en fin historie om jer to. Og et superflot monogram. Godt jeg ikke fandt ud af for lang tid siden at man kan få sådan et klistermærkemonogram, så havde det da vist også været et needtohave.

Bodilskirke er også sød. Har jo noget med Ibs Kirke også, synes den ligger så fint deroppe på højen. Og så kan man jo få fornøjelsen af den samme præst som os (han virker i hvert fald supersød).

Du må komme til globryllup næste lørdag. Ville synes det var supercool at have brugere herfra med til globryllup (og det er så en opfordring til evt. andre der ser det og sådan lige er i nærheden af Svaneke næste lørdag 12.30)

0

tillykke til jer, nogle gange er man bare ment to be, men mødes på det forkerte tidspunkt !! jeg var kæreste med min w2b i `93, har prøvet at finde hinanden igen ad flere omgange uden held, men det lykkedes faktisk sidste år, the rest is historie,,bliver gift om 9 dage...

Hvor dejligt for jer.. Ja, engang imellem er det bare det forkerte tidspunkt, men så er det godt at man kan finde sammen igen på det rigtige... :loveshower:

NÆÆÆÆÆ din helt egen tråd. Hvor hyggeligt. Er jo ikke helt så tit på lige pt, og burde også pakke nu men kan lige nå lidt bryllupsklar mens jeg spiser lidt.

Sådan en fin historie om jer to. Og et superflot monogram. Godt jeg ikke fandt ud af for lang tid siden at man kan få sådan et klistermærkemonogram, så havde det da vist også været et needtohave.

Bodilskirke er også sød. Har jo noget med Ibs Kirke også, synes den ligger så fint deroppe på højen. Og så kan man jo få fornøjelsen af den samme præst som os (han virker i hvert fald supersød).

Du må komme til globryllup næste lørdag. Ville synes det var supercool at have brugere herfra med til globryllup (og det er så en opfordring til evt. andre der ser det og sådan lige er i nærheden af Svaneke næste lørdag 12.30)

Jaaaaa, jeg kom endelig igang med den... :cheerleader3: Giver mig lidt mere overskud allerede nu, selvom der ikke er så meget i den... :tunge: Men tænk sig at have kendt hinanden i 12 år... hihi...

Ja de klistermærker er fine... Men er næsten et nicetohave med den pris... :a1221:

Ja, jeg er nemlig også faldet for det med at man skal gå op over højen i Ibsker, så nu får vi at se hvad jeg kan lokke ham til... Ja vi kan... Og ved du hvad? Han er suuuuuper sød.... Min veninde blev viet af ham sidste år i Svaneke og han holdt en fantastisk tale.. Og han bisatte min kammerats far sidste år, og der var han også helt igennem fantastisk... OG for det ikke skal være lyv, så var han ude og holde foredrag på min skole forleden om det at have mod til at tage samtalen med den døende, og han gjorde det super godt, og han er super spændende og høre på... :cheerleader3:

Iiiih kunne godt være fristet til at komme til glo, også nu når jeg skal sminke dig... så se det hele ordentligt og samlet.... :toot:

0

Annonce ♥

Nå.... Nu skal vi igang med lidt kjole inspiration, og jeg undskylder på forhånd de store billede....

Hermed billedspamming:

post-68315-0-55698900-1378036600_thumb.j

post-68315-0-47279200-1378036611_thumb.j

post-68315-0-72149900-1378036622_thumb.j

post-68315-0-95812600-1378036643_thumb.j

post-68315-0-88490200-1378036655_thumb.j

post-68315-0-17608500-1378036670_thumb.j

post-68315-0-42022200-1378036686_thumb.j

post-68315-0-96547100-1378036698_thumb.j

post-68315-0-17382000-1378036722_thumb.j

post-68315-0-36228200-1378036736_thumb.j

post-68315-0-02798600-1378036754_thumb.j

post-68315-0-35460200-1378036777_thumb.j

Som I kan se er jeg vil med blonder, det skæve snit og til som underdel... iiiiiih altså..... :a1221:

Desuden fandt jeg sløret!!! Iiiih det er fantastisk... Men skal bare lige aftale det hele med sælger før jeg lægger det ind her.. :cheerleader3: Det er smukt smukt smukt... :loveshower:

EDIT: Længere nede er der billeder af SLØRET... Det fantastiske flotte slør.... :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Edited by britsen914
0

Og så er der farverne!!!

Lilla, orange og sølv eller hvid...

Iiiiiiih... :help: Jeg aner ikke om det skal være sølv eller hvid... Kæresten svar (Og nok det mest logiske) Hvid, det kommer dugene jo til at være... Men altså... Ved det ikke jo....

Der medfølger lige lidt mere billedspamming her...

post-68315-0-52381800-1378037045_thumb.j

post-68315-0-85818100-1378037058_thumb.j

post-68315-0-49208800-1378037071_thumb.j

post-68315-0-12395900-1378037082_thumb.j

0

Annonce ♥

Ja det er suuuuuper fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine kjoler... Sikkert også udenfor budget, men man må vel drømme... ;)

Ja, kan også godt lide farven.. Var ellers så bange for at de ikke passede sammen... Men dte gør de åbenbart... hihi... Ja, Bornholm er skøn... Skal jeg vist sige nu når jeg er født og opvokset her... men... her er helt specielt... <3

0

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd :-) super skønne sommerfarver, der går rigtig godt sammen.

Fantastiske kjoler du har kig på, det kan sagtens lade sig gøre og finde det du ønsker, til en rimelig pris, man skal bare lurer de rigtige steder :-)

Sikke et flot slør du har fundet, det kan jeg godt forstå du er faldet for :-)

Ser frem til at følge din planlægning :-)

0

Nu også med bil til brylluppet :loveshower: :loveshower: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kæresten har længe set på en bil til brylluppet.. Han elsker biler... og er faldet for en der er lyseblå ford mustang som der køre rundt her om sommeren...

I dag(lørdag 7-9-13) er han så til sommerfest på arbejdet... Og der holder BILEN ... Stakkels mig da han hoppede og dansede inde i bilen da han så den...

Så fa*** ikke om han ringer til mig lige for et øjeblik siden og fortæller, at det er en arbejdskollega.. Og at det nu er den bil, vi skal køre fra kirken i til vores bryllup.... :cheerleader3:
Han er super lykkelig... Havde ellers undersøgt lidt (Og fortrød måske en smule på grund af prisen) at folk herovre vil have fra 3000kr for brudekørsel fra kirken til fotolocation til feststedet... (y):blink::unsure:

Min mands kollega vil dog max have 1500 :toot::loveshower::cheerleader3:

Jeg kan ikke finde lige den bil på nettet, men har fundet et par legetøjsbiler, som vist nok er den rigtige model....

post-68315-0-52085300-1378568259_thumb.j

post-68315-0-69161200-1378568294_thumb.j

Desuden har jeg været til globryllup hos Josephine og Bo i dag - efter at have sminket hende... Så stort tillykke til dem begge med den store dag... Du var en smuk brud Josephine, og håber virkelig jeg kan være ligeså rolig som dig på selve dagen... :loveflag:

0

Tillykke med din egen tråd :-) super skønne sommerfarver, der går rigtig godt sammen.

Fantastiske kjoler du har kig på, det kan sagtens lade sig gøre og finde det du ønsker, til en rimelig pris, man skal bare lurer de rigtige steder :-)

Sikke et flot slør du har fundet, det kan jeg godt forstå du er faldet for :-)

Ser frem til at følge din planlægning :-)

Mange tak for det... Ja, synes det endte med at blive godt - selvom jeg frygtede lidt de ikke hang sammen...

Ja det håber jeg da bestemt, at det er muligt.. Men hvem ved, måske er det slet ikke sådan en kjole jeg skal have alligevel... ;)

Faldt fuldstændig for det, så nu skal det sidste bare aftales med sælger...

Velkommen til...

Sikke fantastiske kjoler du har fundet.

Mange tak for det.. :)

Det er også et super flot slør..

Det er fantastisk smukt...

Dejlig historie i har sammen =)

Bliver et flot bryllup med de farver.

Mange tak for det... :)

Jeg er vild med de farver I har valgt - og sløret er altså yndigt :):thumbsupsmileyanim:

Mange tak, tror bestemt det bliver godt....

Ja, og næsten dobbelt så langt som mig.. :P

Og undskyld tråden har været stille det sidste stykke tid, jeg har ligget med 40 i feber, og havde fire dage til at skrive eksamensopgave i... baaaaaaahh.. Godt det snart er slut... ;)

0