britsen914

Barndomskærligheden vandt... Beretning igang + sneakpeak fotograf

610 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I AM IN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE..... I et par sko...

Jeg har fundet disse sko på ebay.. Og jeg er solgt.. Der er bare to små men'ner... De er sølv.. Jeg ville helst have haft et par i lilla.... Og for det andet... Jeg er "tvunget" til at købe et par flade også, selvom jeg egentlig havde regnet med dette...

post-68315-0-25437900-1380140523_thumb.j

Der er også muligheden for de her... De er lilla.. Men brugt...

post-68315-0-18763700-1380140558_thumb.j

What to do?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er også dem her... Der tænker jeg lidt jeg kan sætte en skoclips med noget bling bling på ude i snuden... :7himmel:

Og så 200kr er bestemt til at overleve... (Lolaerne koster 500kr selvom de er godt brugt.. :( )

post-68315-0-64958700-1380184266_thumb.j

Kunne det være en ide??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sang i kirken...

Jeg har spurgt min gamle sanglærer, med en helt igennem fantastisk stemme om hun vil gøre os den ære at synge en sang for os i kirken...

MEN, jeg er sådan i tvivl om hvad hun skal synge...

Jeg vil helst have det er en dansk sang, og gerne en om kærlighed... (Selvfølgelig- doh... Haha..)

Har I nogle gode forslag til hvad hun kan synge??

"Så tag mit hjerte", tekst af Tove Ditlevsen, musik af Hugo Alfvén

"Vi beder, Herre, for de to" står i salmebogen nr. 705

I AM IN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE..... I et par sko...

Jeg har fundet disse sko på ebay.. Og jeg er solgt.. Der er bare to små men'ner... De er sølv.. Jeg ville helst have haft et par i lilla.... Og for det andet... Jeg er "tvunget" til at købe et par flade også, selvom jeg egentlig havde regnet med dette...

attachicon.gif$(KGrHqNHJEgFGpRgB!LYBR1BZfN,d!~~60_3.JPG

Der er også muligheden for de her... De er lilla.. Men brugt...

attachicon.giftrendsales lola.jpg

What to do?

LOLA! LOLA! LOLA! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvilken størrelse bruger du?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... man kan vel prutte om prisen på lolaerne? Nu kender jeg - sjovt nok - ikke dine fødder, men har du sådan et par fødder der kan gå i hvad som helst, så tag de andre lilla du linker, jeg kan ikke gå i stilletter, og det er mine holdninger også farvet af - jeg skal have en ordentlig hæl og en sko jeg kan gå i en hel dag (ikke helt nemt med hybermobile ankler og platte fødder). Jeg synes du skal holde dig til din oprindelige tanke med et par lilla sko (siger frk. lilla), med mindre du er så forelsket i de sølvfarvede at det bare SKAL være dem!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige siddet og læst lidt i din planlægning... Og så bliver jeg nysgerrig, hvor i 2001 var i på julemærkehjem???

Jeg mener det var i starten af året at jeg var der... :) Det er da sjovt hvor lille verden den er... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan jo RIGTIG godt lide Lola så stemmer på dem. Synes personligt stiletter er flotte men umulige at holde ud en hel aften. Mine Lolaer holdt altså indtil lidt før 24! 500 er lidt i overkanten hvis der er brugsspor i synes jeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sang i kirken...

Jeg har spurgt min gamle sanglærer, med en helt igennem fantastisk stemme om hun vil gøre os den ære at synge en sang for os i kirken...

MEN, jeg er sådan i tvivl om hvad hun skal synge...

Jeg vil helst have det er en dansk sang, og gerne en om kærlighed... (Selvfølgelig- doh... Haha..)

Har I nogle gode forslag til hvad hun kan synge??

"Så tag mit hjerte", tekst af Tove Ditlevsen, musik af Hugo Alfvén

"Vi beder, Herre, for de to" står i salmebogen nr. 705

I AM IN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE..... I et par sko...

Jeg har fundet disse sko på ebay.. Og jeg er solgt.. Der er bare to små men'ner... De er sølv.. Jeg ville helst have haft et par i lilla.... Og for det andet... Jeg er "tvunget" til at købe et par flade også, selvom jeg egentlig havde regnet med dette...

attachicon.gif$(KGrHqNHJEgFGpRgB!LYBR1BZfN,d!~~60_3.JPG

Der er også muligheden for de her... De er lilla.. Men brugt...

attachicon.giftrendsales lola.jpg

What to do?

LOLA! LOLA! LOLA! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvilken størrelse bruger du?

Okay, det to må jeg da lige høre igennem i morgen... :)

38-39.. Er vild med lolaerne, men synes bare 500 kr er meget når de er brugt og kan ses... :(

Hmm... man kan vel prutte om prisen på lolaerne? Nu kender jeg - sjovt nok - ikke dine fødder, men har du sådan et par fødder der kan gå i hvad som helst, så tag de andre lilla du linker, jeg kan ikke gå i stilletter, og det er mine holdninger også farvet af - jeg skal have en ordentlig hæl og en sko jeg kan gå i en hel dag (ikke helt nemt med hybermobile ankler og platte fødder). Jeg synes du skal holde dig til din oprindelige tanke med et par lilla sko (siger frk. lilla), med mindre du er så forelsket i de sølvfarvede at det bare SKAL være dem!

Jeg kan heller ikke gå i for høje hæle for længe.. (du ved - hypermobile ankler og platfødder.. hæhæ...) Men kan godt tage nogle timer, men skal da helt sikker have flade sko med.. Selvom kjolen kommer til til at gå ud fra de høje.. Eller også skulle man gøre det omvendt, så de lillae sko kan ses når jeg går?? Hmmm.. Tænke tænke... Ja, det burde man kunne, men hun lyder som om hun står ret fast.. Jeg har forelsket mig i de sølv, men eeeelsker lilla.. Og det er også en af de farver der går gennem brylluppet... Ville ønse de sølv var i lilla...

Jeg har lige siddet og læst lidt i din planlægning... Og så bliver jeg nysgerrig, hvor i 2001 var i på julemærkehjem???

Jeg mener det var i starten af året at jeg var der... :) Det er da sjovt hvor lille verden den er... :)

Ej hvor skægt.. Jamen H2B kom vist i marts og jeg kom i midten af maj.. :) Vi gik begge på fjorden.... Altså mig og H2B.. :)

De sidste lilla du viser er da vildt flotte, dem er jeg helt vild med du kan jo bare sætte en fin sko clips på. Men jeg elsker også selv lilla

Ja, det var nemlig min tanke med en skoklips.. Og så er hun gået ned i pris til 175 inklusiv porto.. Hihi...

Det Nye lilla par du har sat på er super søde.

Syntes personligt at Lola'erne er for hverdags sko agtige. Men det kommer jo klart an på hvem man er =)

Jeg har ikke set lolaer før den kære Josephine introducerede mig for dem og synes de er fantastiske... Men ja, kan godt se hvad du mener... Men har også bare hørt at de skulle være fantastiske at gå i...

Jeg kan jo RIGTIG godt lide Lola så stemmer på dem. Synes personligt stiletter er flotte men umulige at holde ud en hel aften. Mine Lolaer holdt altså indtil lidt før 24! 500 er lidt i overkanten hvis der er brugsspor i synes jeg

Ja, jeg synes også det er for dyrt, især når man kan se at de er brugt... Jeg kan ikke gå i nogle sko med hæl i for mange timer, efter en arbejdsskade i min ryg... Men jeg skal have hæl på den dag.. H2B er trods alt 28 cm højere end mig..

Måske man skulle tage en lille taburat med og stille sig op på i kirken når vi skal kysse.....?? :tunge:

Har faktisk kigget på sådan en topfigur til kagen.. hihi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej altså, 500 for godt brugte lolaer er alt for meget, hvis ikke hun vil ned i pris må hun jo se om der er andre der er villige til at betale det, du skal i hvert fald ikke. Er der mulighed for at købe lolaerne fra nye af?

Haha tænk at du har samme skavanker med fødderne som mig. Det eneste jeg kan gå godt i en hel dag, hæl eller ej, er Ecco. Desværre har de ikke den sko jeg er smaskforelsket i i en farve der er passende til det farvetema jeg har. Men Eccos sculptured serie kan jeg faktisk have på det meste af en dag uden hverken at falde eller være ved at dø af smerte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes helt klart bedst om de sølv eller de lilla, men de er nok også mest prinsesseagtige efter min mening :biggrin:

Har lige modtaget tøjet til brudesvendene, og det er bare rigtig fin kvalitet! Vesten og krawatten er bare så fin, der er også lidt sølv i det lyserøde, så det giver en rigtig god effekt :) Så jeg tør i hvert fald godt bestille mere derfra :) Skal nok lægge billeder ind, når jeg får drengene til at prøve det :)

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej altså, 500 for godt brugte lolaer er alt for meget, hvis ikke hun vil ned i pris må hun jo se om der er andre der er villige til at betale det, du skal i hvert fald ikke. Er der mulighed for at købe lolaerne fra nye af?

Haha tænk at du har samme skavanker med fødderne som mig. Det eneste jeg kan gå godt i en hel dag, hæl eller ej, er Ecco. Desværre har de ikke den sko jeg er smaskforelsket i i en farve der er passende til det farvetema jeg har. Men Eccos sculptured serie kan jeg faktisk have på det meste af en dag uden hverken at falde eller være ved at dø af smerte.

Nej de er aaaaaaaaaalt for dyre når man er på su... :( Men ja er for dyrt, og virker ikke til at hun går ned i pris overhovedet... "de er jo næsten ikk brugt" - Nej, men der sidder en masse klister i den ene sko og i den anden er der stadig en "pude" i... :pokey: Ecco er også godt pricy, så jeg går i det jeg sådan lige kan finde ud af.. Derfor ofte flade sko, og åbne sko indtil december.. Koger om mine fødder så snart de kommer i en lukket sko... hihi...

Synes helt klart bedst om de sølv eller de lilla, men de er nok også mest prinsesseagtige efter min mening :biggrin:

Har lige modtaget tøjet til brudesvendene, og det er bare rigtig fin kvalitet! Vesten og krawatten er bare så fin, der er også lidt sølv i det lyserøde, så det giver en rigtig god effekt :) Så jeg tør i hvert fald godt bestille mere derfra :) Skal nok lægge billeder ind, når jeg får drengene til at prøve det :)

Er vil med de sølv, men kan også godt blive nervøs for de bliver for meget.. 100kr i porto er også okay fra England, men bare ikke to eller tre gange hvis de skal byttes i størrelse.. :td: Og 175 for de lillae er bestemt noget at have i overvejelserne, og så med en sød klips på.. :)

Det tøj du har fået hjem til dem er super flot, de bliver smækre lækre... Skal helt sikkert derind igen når vi nærmer os... Han vokser sindssygt stærkt lige for tiden synes jeg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nok også forsvindende få sko for en pige, for jeg SKAL have ordentligt fodtøj, nu hvor jeg er i arbejde. Førhen var jeg på samme måde, men jeg har simpelthen smadret mine knæ på det, så ville ønske jeg havde prioriteret det højere, og at min platfodethed var blevet opdaget noget før, og ikke først da jeg var 19... Oh well.. Du kan jo sige til hende at du ikke ønsker at give 500 kr for et par sko der ser så brugte ud som hendes, uanset om det er tilfældet eller ej, så tak men nej tak. Ærgerligt, men ikke det værd.

Jeg ville dog prioritere nogle sko med ordentlig hæl og pasform, hvis jeg var dig. Særligt hvis du skal i en kjole, som bliver adskillige cm for lang, og nem at snuble i, hvis du skifter over i flade...

Generelt er jeg ikke særlig stor fan at stilethæle, de meget spinkle hæle kan, bortset fra at de er svære at gå på, også give enorme skader hvis man kommer til at træde på nogen. Fordi vægten koncentreres på så lille et område, at en pige på 50kg træder med en kraft på 1ton. Det er altså ikke en god kombi med min klodsethed eller det faktum at jeg vejer noget mere end 50 kg. ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nok også forsvindende få sko for en pige, for jeg SKAL have ordentligt fodtøj, nu hvor jeg er i arbejde. Førhen var jeg på samme måde, men jeg har simpelthen smadret mine knæ på det, så ville ønske jeg havde prioriteret det højere, og at min platfodethed var blevet opdaget noget før, og ikke først da jeg var 19... Oh well.. Du kan jo sige til hende at du ikke ønsker at give 500 kr for et par sko der ser så brugte ud som hendes, uanset om det er tilfældet eller ej, så tak men nej tak. Ærgerligt, men ikke det værd.

Jeg ville dog prioritere nogle sko med ordentlig hæl og pasform, hvis jeg var dig. Særligt hvis du skal i en kjole, som bliver adskillige cm for lang, og nem at snuble i, hvis du skifter over i flade...

Generelt er jeg ikke særlig stor fan at stilethæle, de meget spinkle hæle kan, bortset fra at de er svære at gå på, også give enorme skader hvis man kommer til at træde på nogen. Fordi vægten koncentreres på så lille et område, at en pige på 50kg træder med en kraft på 1ton. Det er altså ikke en god kombi med min klodsethed eller det faktum at jeg vejer noget mere end 50 kg. ;-)

Jeg gør det kun enkelte dage, og kun få timer af gangen... Tænker at købe de lilla (for 175 inklusiv porto), og så må jeg gå i dem og finde ud af hvordan de sidder og hvordan de er at gå i, for ellers kan jeg jo vælge at bruge dem andre dage.. :)

Det har jeg også gjort, for så mange penge nægter jeg at give for et par sko som der allerede er "slidte"....

Men ved jo ikke endnu hvordan kjolen skal være.... hihi... så ved jo intet endnu.. Men måske den kunne lægges op, så man kan se skoene.. så den bliver det kortere og jeg derfor snildt kan hoppe i et par flade sko når jeg er træt i fusserne... hmmm... tænke tænke...

Hvis de er gode at gå i, så har jeg heldigvis ingen problemer før efter nogle timer hvor fødderne gør ondt... Men sådan er det med alle sko, lige meget hvilken hæl der er på... Jeg er ikke som sådan platfodet, eller jo lidt er jeg.. Men ikke noget af betydning.. Til gengæld har jeg en meget bred fod... Øv altså... Alt er åbenbart tykt på mig.... griner...

Årh ti*... Så er det næsten to tons jeg træder ned med.. av av... Godt jeg sjældent træder folk over fødderne... hihi... Men kan saftsusemig godt nok godt være klodset... hihi...

Redigeret af britsen914
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså med mindre du VIL have slæb, er tealength jo en fantastisk længde, hvor man kan se de smukke sko, og der er ingen problemer i at skifte, da kjolen ikke er gulvlang! Man kan godt høre jeg er ambassadør for korte kjoler, ikke?

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså med mindre du VIL have slæb, er tealength jo en fantastisk længde, hvor man kan se de smukke sko, og der er ingen problemer i at skifte, da kjolen ikke er gulvlang! Man kan godt høre jeg er ambassadør for korte kjoler, ikke?

Jo det kan man godt... -HAHA-

De er også fantastiske mange af dem.... MEN MEN MEN.... Med mine 163 (Længere torso end ben), så ser det bare heeeeeeeeeeeelt forfærdelig dumt ud, når jeg tager knælange kjoler på... Jeg ser aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for kort ud, på en meget forkert måde....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

♥♥♥♥♥♥♥Jeg eeeeeelsker høje smukke stiletter ♥♥♥♥♥♥♥.... har vel 25-30 par (længe siden jeg har talt dem) som står på fine glashylder H2B har lavet i mit walk in closet. De kommer på fusserne hver gang jeg skal noget. Med mit arbejde kan jeg ikke bruge dem hele tiden desværre ;)

Til mit bryllup ville et par tårnhøje Christian Louboutin være det vildeste jeg kunne drømme om, dem jeg har på mit billede ;)

Har planer om at lave mine egne Louboutin i diy udgaven.

Jeg syntes det er fantastisk så forskellige meninger vi alle har om sko, men syntes det er så fedt at brudesko ikke længere er hvide og gemt væk under kjolen =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

♥♥♥♥♥♥♥Jeg eeeeeelsker høje smukke stiletter ♥♥♥♥♥♥♥.... har vel 25-30 par (længe siden jeg har talt dem) som står på fine glashylder H2B har lavet i mit walk in closet. De kommer på fusserne hver gang jeg skal noget. Med mit arbejde kan jeg ikke bruge dem hele tiden desværre ;)

Til mit bryllup ville et par tårnhøje Christian Louboutin være det vildeste jeg kunne drømme om, dem jeg har på mit billede ;)

Har planer om at lave mine egne Louboutin i diy udgaven.

Jeg syntes det er fantastisk så forskellige meninger vi alle har om sko, men syntes det er så fedt at brudesko ikke længere er hvide og gemt væk under kjolen =)

De er godt nok også lækre de sko du har på billedet... Kigger tit på dem når du popper frem i indlæg, men sådan nogle ville jeg aaaaaaldrig kunne gå i.. Iiiih... walk in closet..... *Retsåmegetjaloux.dk*

Men ja, det er fantastisk de ikke skal være hvide mere... Er glad for at kunne vælge en anden farve sko...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer