Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du er jo gudesmuk. Synes virkelig ikke at det gør noget at underdelen er mørkere. I forhold til slæb så skal du først prøve kjolen med et et rigtig havefrueskørt under. Det kommer til at tage en del af slæbet og du vil ikke opleve det som et besvær på samme måde tror jeg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes din kjoler meget smuk. Jeg kan faktisk godt lidenår man mixer nuancerne. Det gør det helemere interessant. Synes faktisk tit man ser kjoler, hvor blonderne og detaljerne forsvinder fordi det hele er helt samme nuance.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen! Altså, jeg er også helt glad for den :) og efter at have prøvet den på har jeg slet ikke lyst til at ændre farven på skørtet, så det bliver som det er nu:)

Mht. Underskørtet, så fulgte der et underskørt med som jeg selvfølgelig prøvede til. Og som mange nævner så gør det virkelig en verden til forskel for kjolen og gør at det pludselig ikke er særlig meget den skal lægges op. Men selv med skørt var slæbet nu lidt til den lange side. Så min strategi er at tilføje ekstra tyl bagtil på skørtet (jeg er ganske habil med en symaskine og kan trække på sy- og designkyndige i familien, så mon ikke det går:) ). Så ser jeg hvilken effekt det har på slæbet og så tager jeg den derfra:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DIY-weekend!

Vi har bare rykket totalt på DIY-fronten i weekenden, det er bare super dejligt! Det er så fedt at der sker noget, især fordi der snart kun er 4 måneder tilbage, og så begynder det at føles ret tæt på pludselig :o:lol:

Jeg kom i tanke om at der jo skal alle mulige små skilte-ting til, og derfor fik jeg lige smækket et "gavebord"s-skilt, et "velkomen"-skilt og et "gæstebog"s-skilt sammen:

post-67487-0-92818900-1396795758_thumb.j

post-67487-0-14241100-1396795833_thumb.j

(Gæstebogsskiltet skal nok hænges lidt mere elegant op på en væg end med det tape... Jeg løb tør for bånd til gavebordsskiltet, så det blev ikke helt færdigt)

Jeg blev selvfølgelig inspireret af vores uofficielle guldcirkel-tema, og jeg synes faktisk at skiltene er blevet ret så fine :biggrin:

Derudover fik vi syet de mange guldcirkler som jeg efterhånden har lavet sammen til rigtig mange meter bordløber! De er så fine og jeg tror de bliver megafestlige på bordet, særligt hen på aftenen når man bedre kan se hvor meget de glitrer :thumbsupsmileyanim:

post-67487-0-93070600-1396795745_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker, elsker, elsker guld-cirkel-bordløberen!!!!! :D Var det nemt nok at sy sammen? Fortsætter man bare derudad ved det "bare" stykker mellem cirklerne?

Ja, den er fed! Det var ganske nemt at sy sammen, det tog bare noget tid.. Man bliver bare ved med at sy imellem cirklerne og så snor de to tråde sig sammen. Det fungerede sådan set meget fint, udfordringen ligger i at vurdere hvor langt der skal være mellem cirklerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nye ideer til øreringe

Jeg har ikke helt kunne lade tankerne om hvilke smykker jeg skal have til brylluppet være, og nu har jeg fundet disse øreringe:

post-67487-0-39928300-1396877375_thumb.j

Jeg har et eller andet med de der dråbe-faconer, og det er jo også en temmelig klassisk facon. Jeg kan godt lide at de er "luftige", altså at de kun består af et omrids af en dråbe og ikke af en solid dråbe... :blink: Det er sgu lidt svært at forklare, haha, men jeg håber i forstår hvad jeg mener.

Derudover er jeg også blevet mere overbevist om, at guldfarven vil passe bedre til kjolen end rosa guld.. Mon ikke?

Til sidst bliver jeg nødt til lige at vise jer disse VILDT flotte øreringe:

post-67487-0-67033000-1396877380_thumb.j

http://www.amioamio.com/da/produkt/4540/

Ja, jeg tror altså ikke lige de passer vildt godt til resten, jeg synes i hvert fald at de bliver for store... Men til en anden lejlighed er jeg da helt solgt - dem vil jeg gerne have engang :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er da super flotte :) er vild med ideen om de to dråber hvor den inderste indeholder sten .. Det ser godt ud :)

Godt at høre, jeg bliver også selv mere og mere hooked på de første :)

De øverste er vildt fede, det er de andre også men ikke så bryllupsagtige. Må man spørge hvor du har fundet dem henne?

Lige præcis mine tanker :lol: De øverste er fundet her: http://byaagaard.com/oereringe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hår-inspiration

Jeg troede egentlig at jeg havde en rimelig klar idé om hvordan jeg gerne vil have mit hår til brylluppet, men nu er jeg begyndt at overveje igen... (typisk mig :lol: )

Nå, men det jeg er sikker på er:

1. Jeg skal have sat håret helt op (ikke noget med at det skal hænge halvt ned ad ryggen til mig - det ville jo dække for min kjoles fine ryg)

2. Jeg skal ikke have slør

3. Jeg vil til gengæld gerne have rigtige blomster i håret

Min oprindelige idé var en slags lav knold i stil med billederne her: Blomsterne skulle så inkorporeres som på det sidste billede

post-67487-0-22459500-1396961003_thumb.j

Men nu er jeg blevet i tvivl om det simpelthen bliver lidt for romantisk til mig? Efter at have prøvet min kjole står det mig jo meget klart at den på mange måder er ganske romantisk med alle blonderne og de lidt dybere farver. Men jeg har egentlig aldrig tænkt at min (brude)stil skulle være så romantisk?!?! Måske er jeg bare meget romantisk anlagt rent stilmæssigt uden at jeg lige er klar over det..

Mine tanker går i hvert fald på, at det godt må være smukt, romantisk og klassisk, men at der samtidig skal være bare en lille smule kant. Og alle de overvejelser fik mig til at tænke på om mit hår hellere skulle sættes i en form for french twist, ala det her (stadig m. blomster):

post-67487-0-48237300-1396961474_thumb.j

Umiddelbart synes jeg at den første collage er ganske oplagt til kjolen, men jeg spekulerer alligevel på om den anden collage er mere mig? Argh :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår-inspiration

Jeg troede egentlig at jeg havde en rimelig klar idé om hvordan jeg gerne vil have mit hår til brylluppet, men nu er jeg begyndt at overveje igen... (typisk mig :lol: )

Nå, men det jeg er sikker på er:

1. Jeg skal have sat håret helt op (ikke noget med at det skal hænge halvt ned ad ryggen til mig - det ville jo dække for min kjoles fine ryg)

2. Jeg skal ikke have slør

3. Jeg vil til gengæld gerne have rigtige blomster i håret

Min oprindelige idé var en slags lav knold i stil med billederne her: Blomsterne skulle så inkorporeres som på det sidste billede

attachicon.gifhårinspiration - lille.jpg

Men nu er jeg blevet i tvivl om det simpelthen bliver lidt for romantisk til mig? Efter at have prøvet min kjole står det mig jo meget klart at den på mange måder er ganske romantisk med alle blonderne og de lidt dybere farver. Men jeg har egentlig aldrig tænkt at min (brude)stil skulle være så romantisk?!?! Måske er jeg bare meget romantisk anlagt rent stilmæssigt uden at jeg lige er klar over det..

Mine tanker går i hvert fald på, at det godt må være smukt, romantisk og klassisk, men at der samtidig skal være bare en lille smule kant. Og alle de overvejelser fik mig til at tænke på om mit hår hellere skulle sættes i en form for french twist, ala det her (stadig m. blomster):

attachicon.giffrench twist inspiration - lille.jpg

Umiddelbart synes jeg at den første collage er ganske oplagt til kjolen, men jeg spekulerer alligevel på om den anden collage er mere mig? Argh :rolleyes:

Er vild med din hår inspiration .. Jeg må ærligt indrømme at jeg selv er begyndt at ændre lidt mening … :huh::blink: Men man skal jo være en ZILLA, man bliver jo kun gift EN gang , forhåbentlig ()():biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var denne kage mon noget for dig?;)

attachicon.gifimage.jpg

Er i øvrigt vild med begge frisurer :)

Den er PERFEKT! :) helt i skabet med temaet osv:) hm, den må jeg hellere sende videre til kagebagerne som gerne vil bage vores kage og se, hvad de siger:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår-inspiration

Jeg troede egentlig at jeg havde en rimelig klar idé om hvordan jeg gerne vil have mit hår til brylluppet, men nu er jeg begyndt at overveje igen... (typisk mig :lol: )

Nå, men det jeg er sikker på er:

1. Jeg skal have sat håret helt op (ikke noget med at det skal hænge halvt ned ad ryggen til mig - det ville jo dække for min kjoles fine ryg)

2. Jeg skal ikke have slør

3. Jeg vil til gengæld gerne have rigtige blomster i håret

Min oprindelige idé var en slags lav knold i stil med billederne her: Blomsterne skulle så inkorporeres som på det sidste billede

attachicon.gifhårinspiration - lille.jpg

Men nu er jeg blevet i tvivl om det simpelthen bliver lidt for romantisk til mig? Efter at have prøvet min kjole står det mig jo meget klart at den på mange måder er ganske romantisk med alle blonderne og de lidt dybere farver. Men jeg har egentlig aldrig tænkt at min (brude)stil skulle være så romantisk?!?! Måske er jeg bare meget romantisk anlagt rent stilmæssigt uden at jeg lige er klar over det..

Mine tanker går i hvert fald på, at det godt må være smukt, romantisk og klassisk, men at der samtidig skal være bare en lille smule kant. Og alle de overvejelser fik mig til at tænke på om mit hår hellere skulle sættes i en form for french twist, ala det her (stadig m. blomster):

attachicon.giffrench twist inspiration - lille.jpg

Umiddelbart synes jeg at den første collage er ganske oplagt til kjolen, men jeg spekulerer alligevel på om den anden collage er mere mig? Argh :rolleyes:

Er vild med din hår inspiration .. Jeg må ærligt indrømme at jeg selv er begyndt at ændre lidt mening … :huh::blink: Men man skal jo være en ZILLA, man bliver jo kun gift EN gang , forhåbentlig ()():biggrin:

Tak, jeg tænker ligemeget hvilken jeg vælger, så bliver det vel meget godt:) Men hvad er det med bryllupper der virkelig kan få ubeslutsomheden frem?!?! Plus at man begynder at at tro lidt for meget på den der ide med at på ens bryllupsdag skal alt bare være fuldstændig perfekt.. Perfektionisme og ubeslutsomhed= panik:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer