Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 posts in this topic

Wow hvor er I smukke!!

Jeg er helt vild med specielt det billede hvor du kigger direkte i kameraet (nr. 2 du har lagt ind)! Dit smil og dine øjne siger alt, lige på det billede! Helt fantastisk. Kan bestemt godt forstå hvis I er meget glade for billederne :)

Tak, hvor er du sød! Det billede kan jeg også godt lide... vores fotograf sagde et par gange at jeg skulle prøve at lade være med at smile, fordi det giver nogle lidt mere seriøse billeder, som han godt kan lide. Og jeg prøvede også på det nogle gange, men nok ikke så meget, for det var altså bare svært ikke at smile!! :biggrin:

Til vores connection shoot i foråret havde han sagt det samme, og der havde jeg vist taget det lidt for alvorligt, for synes jeg ser lidt mærkelig ud på nogle af billederne hvor jeg SLET ikke smiler. Så det er altså en svær balancegang, selv om det kan være så flot når folk ser lidt mere alvorlige ud.

Åh ja det må da være mega svært at lade være med at smile!! Jeg synes at ægte glæde som det du viser på det billede er noget af det smukkeste!

Jeg skriver lige dit gode råd mht. balancen mellem smil/alvorlighed bag øret for vi skal til vores engagement/connectionshoot på søndag ;)

Uh, det er jo idag! :) Jeg håber det gik godt?

Ja det gjorde det - jeg er sååå spændt på at se billederne men synes oplevelsen var SÅ god og jeg er bare blevet bekræftet helt i at det er den rigtige fotograf for os. Hun får os sådan til at slappe af hvilket måske især H2B har behov for, for at kunne få taget rigtig gode billeder ;)

Det var sådan en god oplevelse og skønt at bruge 2 timer i skumringen på at kigge sin kommende mand så meget i øjene og kramme osv. :D

0

Annonce ♥

Wow hvor er I smukke!!

Jeg er helt vild med specielt det billede hvor du kigger direkte i kameraet (nr. 2 du har lagt ind)! Dit smil og dine øjne siger alt, lige på det billede! Helt fantastisk. Kan bestemt godt forstå hvis I er meget glade for billederne :)

Tak, hvor er du sød! Det billede kan jeg også godt lide... vores fotograf sagde et par gange at jeg skulle prøve at lade være med at smile, fordi det giver nogle lidt mere seriøse billeder, som han godt kan lide. Og jeg prøvede også på det nogle gange, men nok ikke så meget, for det var altså bare svært ikke at smile!! :biggrin:

Til vores connection shoot i foråret havde han sagt det samme, og der havde jeg vist taget det lidt for alvorligt, for synes jeg ser lidt mærkelig ud på nogle af billederne hvor jeg SLET ikke smiler. Så det er altså en svær balancegang, selv om det kan være så flot når folk ser lidt mere alvorlige ud.

Åh ja det må da være mega svært at lade være med at smile!! Jeg synes at ægte glæde som det du viser på det billede er noget af det smukkeste!

Jeg skriver lige dit gode råd mht. balancen mellem smil/alvorlighed bag øret for vi skal til vores engagement/connectionshoot på søndag ;)

Ja det gjorde det - jeg er sååå spændt på at se billederne men synes oplevelsen var SÅ god og jeg er bare blevet bekræftet helt i at det er den rigtige fotograf for os. Hun får os sådan til at slappe af hvilket måske især H2B har behov for, for at kunne få taget rigtig gode billeder ;)

Det var sådan en god oplevelse og skønt at bruge 2 timer i skumringen på at kigge sin kommende mand så meget i øjene og kramme osv. :D

Dejligt at det gik godt, jeg kan godt forstå du glæder dig til billederne, vi ventede meget utålmodigt på vores :lol:

Men vi havde også bare en god oplevelse med de billeder, og det gør bare, at det går hurtigere og føles mere naturligt med parbillederne på bryllupsdagen, for nu har man jo prøvet det før :)

0

Wow hvor er I smukke!!

Dejligt at det gik godt, jeg kan godt forstå du glæder dig til billederne, vi ventede meget utålmodigt på vores :lol:

Men vi havde også bare en god oplevelse med de billeder, og det gør bare, at det går hurtigere og føles mere naturligt med parbillederne på bryllupsdagen, for nu har man jo prøvet det før :)

Jamen det kunne jeg meget nemt forestille mig! Alene på den tid vi brugte igår blev det nemmere og nemmere at "finde hinanden" og føle sig afslappet.

Jeg tror helt sikkert at vi kan bruge vores erfaringer når det går løs på dagen. Så ved vi bedre hvilke poses der ser godt ud og hvilke vi skal holde os fra osv. Uha jeg er SÅ utålmodig kan jeg godt mærke ;)

0

Annonce ♥

Beretning: Eftermiddag

Efter vores parbilleder fik vi os noget sodavand og prøvede at slappe lidt af. Jeg må indrømme, at det meste af eftermiddagen er lidt et blur nu, jeg kan huske at det føltes lidt hektisk og forvirret. Vi snakkede med en masse folk, åbnede nogle gaver. Regnen var holdt op, så nogle af gæsterne trak udenfor. Min svigerfar sørgede for at festsalen blev rokeret om med hjælp fra mine brødre (og sikkert også andre stærke mænd) og det var bare SÅÅ fedt, at der var andre der tog sig af de slags praktiske ting. Den dag glemte jeg fuldstændig at have styr på det hele, og det kunne jeg heller ikke. Der var da helt sikkert et par detajler der havde været anderledes, hvis jeg havde mikro-managet det hele på bryllupsdagen (servietfoldning og størrelse på kagerne, det er jer jeg tænker på :lol: ), men det var det værd i bytte for bare at nyde dagen og slappe af.

Men eftermiddagen føltes alligevel lidt kaotisk, der skete bare så meget, og lige pludselig var klokken ved at være så mange at vi skulle til at spise. Så jeg smider lige et par billeder fra eftermiddagen:

post-67487-0-97391400-1413895893_thumb.j

post-67487-0-42414900-1413895897_thumb.j

post-67487-0-48836400-1413895900_thumb.j

post-67487-0-35092000-1413895904_thumb.j

post-67487-0-10434400-1413895909_thumb.j

Vi fik åbnet et par gaver om eftermiddagen, nogle efter brudevalsen og så de resterende søndag formiddag. Det var helt overvældende med så mange dejlige gaver, dem lever vi stadig højt på!

Selve gaveåbningen var dog nogle gange lidt mærkelig - der var bare så mange gaver, man ville gerne vise sin taknemlighed, men man anede ikke hvor man skulle starte, hvilke gaver der var fra hvem og samtidig stimlede folk sammen for at kigge så snart vi nærmede os gavebordet. Det kan jeg også godt forstå, men som nogle halv-generte, introverte mennesker som os, så føltes det nogle gange lidt hektisk med den gaveåbning. Så jeg var glad for at vi fik takket folk ordentligt i takkekortene som vi har sendt ud, for jeg synes det er svært ikke at kunne takke folk ordentlig med det samme...

Men det gik da og især de gaver vi åbnede søndag morgen var meget mere hyggeligt og mindre presset, og vi fik så mange smukke ting som jeg er så taknemlig for! Det er virkelig fedt at have fået sådan nogle smukke ting som nu minder os om brylluppet. Vi fik bl.a.:

- Scrapbook med billeder af familiens brudepar gennem tiderne (som vores mødre havde samlet ind og samlet i en fin lille bog) - SÅ god gave

- Spejlreflekskamera, som jeg går og øver mig i at bruge

- En hel masse smukt stel i mærket casagent (de ting vi ikke fik har vi siden købt for nogle af de penge vi fik)

- Vi fik en hel del penge som vi vil bruge på møbler til vores nye og større hjem (vi flytter om under en måned, hurra!)

- Et maleri, speciallavet til os to

- To flowerpot-lamper

- En del gavekort til brunch og lignende samt til inspiration

- Jeg fik et håndlavet brudesjal fra min mor

- Et hjemmelavet tæppe med træet fra vores indbydelser, kirkehæfter m.m. påsyet (tæppe og sjal er ikke helt færdige, så jeg har ikke billeder af de færdige resultater endnu)

- Billedbog fra min polterabend (det er lige sjovt at kigge i den hver gang)

- Bogstøtter

- Kaffemaskine

- 2 "ægte"-skabe :)

0

Jeg tror ikke, jeg har fået det skrevet: STORT tillykke :loveshower:

Smuk location, smuk oppyntning, smukke kager, smuk brudekjole, smukt hår, SMUK brud! :a1221:

Jeg er ret misundelig over, at du havde så meget tid til at tænke, slappe af og nyde det hele (både på dagen men bestemt også dagen før) - helt klart noget der taler for at samle alt under et tag + have en "hel hær" at uddelegere til :thumbsupsmileyanim: Og så er jeg - naturligt nok - ret vild med din mands jakkesæt. Jeg synes altså, det er prikken over i'et med vest, er matcher til jakkesættet - jeg har bestemt heller ikke fortrudt, at jeg udtrykte ønske om, at HC skulle have sådan et sæt :7himmel:

0