Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 posts in this topic

Annonce ♥

Super smuk. Jeg synes ikke at det gør noget med mørkere lag tyl. Jeg ved at en tidligere brud herinde som selv designede og syede sin kjole også havde mørkere tyl i skørtet, og det var virkelig smukt

Tak! Det kan være du har ret i at jeg bare skal beholde det mørkere tyl.. På den ene side bliver jeg bange for at det ikke er "brudeagtigt" nok, på den anden side er det jo netop det jeg godt kunne lide ved farven! Ej, altså, hvor ubeslutsomt.. :huh: Men nu må jeg jo lige få den prøvet, og hvis jeg bliver enig med mig selv om at det mørke tyl er smukt, så beholder jeg det.. Men dejligt med dit input :super:

Det er denne brud jeg havde i tankerne. Havde dog husket forkert det er overdelen der er mørkere end underdelen

0

Annonce ♥

Super smuk. Jeg synes ikke at det gør noget med mørkere lag tyl. Jeg ved at en tidligere brud herinde som selv designede og syede sin kjole også havde mørkere tyl i skørtet, og det var virkelig smukt

Tak! Det kan være du har ret i at jeg bare skal beholde det mørkere tyl.. På den ene side bliver jeg bange for at det ikke er "brudeagtigt" nok, på den anden side er det jo netop det jeg godt kunne lide ved farven! Ej, altså, hvor ubeslutsomt.. :huh: Men nu må jeg jo lige få den prøvet, og hvis jeg bliver enig med mig selv om at det mørke tyl er smukt, så beholder jeg det.. Men dejligt med dit input :super:

Det er denne brud jeg havde i tankerne. Havde dog husket forkert det er overdelen der er mørkere end underdelen

Nå ja, kan godt huske at have set hende før! Det er også en super smuk kjole og brud i det hele taget.. God stil!

0

Hold da op den ser allerede rigtig smuk ud som den ligger der. Glæder mig til at se dig i den. Jeg fik bestilt min i lørdags, så nu må jeg bare vente og vente og vente.

Tak! Jeg glæder mig også tl at prøve den på :) Hvor spændende med din kjole! Ih, det er altså en tålmodighedsprøvelse der vil noget, men jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt! Hvor endte du med at bestille fra?

0

Annonce ♥

Tilbehørs-overvejelser!

Nu da kjolen er i hus er jeg begyndt at tænke på tilbehør.. Skoene er jo på plads, men jeg vil gerne have nogle flotte øreringe til brylluppet. Jeg har selvfølgelig været igang med at google og jeg har en ret klar ide om at de skal være i guld eller rosa guld (hedder det det?) og varme farver som kjolen. Jeg vil gerne have nogle der er flotte og har lidt klassisk over sig, men som samtidig har lidt kant og er lidt anderledes/moderne/unge.. :lol:

Her er de første resultater fra min søgning:

post-67487-0-97611600-1396434812_thumb.j

nr. 4 er umiddelbart min favorit fordi jeg så godt kan lide faconen og enkeltheden - jeg ved dog ikke om farven er så god, men modellen findes også i alm. guld. Til gengæld er det også den dyreste af dem alle, og den er noget mere dyr end jeg har lyst til..

Anden favorit må være nr. 5, jeg synes egentlig de er meget søde og anderledes, og så ser det også ud til at farverne ville være perfekte med kjolen.. Bliver den for sød?

Det skal heller ikke blive alt for vintage eller pænt (med alle blonderne og farven på kjolen), der skal også være lidt moderne over det, synes jeg..

Måske nr. 6 i virkeligheden er et godt bud, de er enormt enkle og rene i linjerne, hvilket måske ville være en god kontrast til alle de fine og meget feminine blonder.

Arghh :blink: ... Input og ideer modtages gerne! :)

Edited by Rialie
0

Jeg kan helt klart bedst lide nr. 6. Derefter nr. 4.

Jeg tror nr. 6 er det bedste bud, fordi I har så mange detaljer i både pynt og kjole, så det ville være et mere roligt look hvis øreringene og øvrigt tilbehør bliver holdt mere enkelt.

0

Annonce ♥

Jeg bestilte fra jj

Okay, det bliver spændende at se hvordan deres kjoler er!! :) Hvornår regner du med at få kjolen hjem?

Om tre uger. Jeg er meget spændt på den, for der var en anden brud her inde der skrev at hun havde hørt dårligt om den, men jeg har også hørt godt om dem. Så nu må vi se hvad det bliver til.

Husk nu at få taget masser af billeder når du kommer i kjolen, glæder mig til at se den på.

Super flotte øreringe du har fundet frem det bliver spændende at se hvad du vælger.

0

Jeg er til gengæld helt vild med nr. 8... Hvor har du fundet dem...??

Tænker også nummer 4 ville passe ret fint til din kjole hvor der sker så meget... De er super fine.. :)

0

Annonce ♥

Jeg fornemmer at i hælder mest til nr. 6 og derefter nr. 4 :happy: Og jeg tror helt sikkert at der er en pointe i at have noget enkelt til at afbalancere alt det der sker på kjolen... Så jeg tænker videre, det kan jo være jeg må bestille nr. 6 hjem og se (den er altså MEGET billigere end nr. 4 som jeg jo også godt kan lide, snøft :boohoo: )

Og næste punkt bliver at jeg skal til at finde ud af noget frisure, der passer til kjolen og som heller ikke bliver for "travlt" men som har noget enkelthed over sig... Ja, ja, det må vente til efter kjoleprøvning :biggrin:

Tak for inputs!

0

Jeg er til gengæld helt vild med nr. 8... Hvor har du fundet dem...??

Tænker også nummer 4 ville passe ret fint til din kjole hvor der sker så meget... De er super fine.. :)

Nr. ER da super fine (måske ikke lige til min kjole, men i al almindelighed er de bestemt flotte). Det er pilgrim der laver dem: http://www.pilgrim.dk/shop/categories/earrings/19141family13/c-24/c-38500/p-12009?variantid=12010

0

Annonce ♥

Første kjoleprøvning!

Så fik jeg endelig prøvet kjolen og taget nogle billeder! Jeg er altså virkelig glad for kjolen og jeg glæder mig til at blive gift i den :) Den er dog lidt for stor, især omkring talje og bryst, så den skal helt sikkert syes lidt ind.. Men jeg har formentlig tabt mig lidt siden jeg fik taget mål, så det er jo min egen skyld :) Stropperne er også lidt for lange/store hvilket gjorde at den ligesom blev ved med at falde lidt ned. Det var selvfølgelig ret irriterende, så det skal også ordnes. Og sidste men ikke mindst skal den lægges en smule op.. Her kommer et par billeder:

post-67487-0-61394200-1396610071_thumb.j

post-67487-0-38811900-1396611275_thumb.j

post-67487-0-05197700-1396610254_thumb.j

post-67487-0-42745600-1396610259_thumb.j

Jeg fik ikke et ordentlig helbillede af kjolen bagfra, desværre.. Men jeg må sige, at jeg er SÅ glad for den kjole! Den er blevet rigtig smuk og når den lige bliver rettet til, så tror jeg at den bliver helt fantastisk :lol:

0

Jeg tænker på at forkorte slæbet en del - jeg har aldrig rigtig ønsket mig et langt slæb, og da jeg prøvede kjolen var det jo bare til besvær :lol: Så jeg overvejer at korte slæbet en del ned, sådan at der næsten ikke er noget slæb, men at kjolen ligesom bare fylder mere bagtil. Hvis i forstår hvad jeg mener? Ligesom på billedet her:

post-67487-0-66515800-1396612019_thumb.j

Her er der (næsten) ikke noget stof der slæber hen ad gulvet, til gengæld er der mere fylde bagudtil. Det synes jeg faktisk er rigtig fint, fordi det holder proportionerne med at der er mere bagved, men uden at der er et slæb som sådan... Så skal jeg bare finde ud af om det kan ordnes ved at sy ekstra lag tyl bagtil på underskørtet - om det er nok? Sig endelig til, hvis nogen af jer ved noget om det eller har prøvet det før?

Her skal det så lige forklares at der med kjolen medførte et underskørt med en justerbar "hulahopring" og et par lag tyl. Der er et par ting som jeg lige skal rette til med underskørtet, så der kan jeg jo passende tilføje noget fylde :happy:

0

WOOOOOOW!!!! Du er bare super flot, SÅ fin kjole og romantisk.

Du er meget smuk i den:-)

Så flot til dig! *piiiiift*

Årh, tak skal i have! Dejligt med en lille selvtillidsindsprøjtning! :)

0