Monta150870

Øv..

14 indlæg i dette emne

Havde i tankerne at leje min kjole hos **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.dk, men fandt ud af de max går til str 44. Så der røg den mulighed. Vil egentlig ikke eje min kjole, men bliver måske nød til det og ofre de mange penge de koster. Men når man er str 48 så kan det være lidt begrænsede muligheder og ofte dyre.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg, men blev bare lige lidt skuffet når nu jeg havde regnet med at skulle derhen for at leje min kjole...øv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at ringe og snakke med dem for mange gange er kjolerne enten små i str eller også er de store i str så det kan godt være at du kan passe en af deres aligevel ;-D

Men der til vil jeg nu også sige at mange gange kan du købe kjoler på tilbud til en 2000-1000 kr kig evt på lillys hjemmeside ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en str 48, men i min kjole fra Lilly er jeg kun en str 44 :) str på brudekjoler er ikke de samme som i alm. tøj :)

Lilly og mange andre har kjoler helt ned til 1000-1500 kr. så tænker at det sagtens kan betale sig at købe fremfor at leje.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde i tankerne at leje min kjole hos **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.dk, men fandt ud af de max går til str 44. Så der røg den mulighed. Vil egentlig ikke eje min kjole, men bliver måske nød til det og ofre de mange penge de koster. Men når man er str 48 så kan det være lidt begrænsede muligheder og ofte dyre.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg, men blev bare lige lidt skuffet når nu jeg havde regnet med at skulle derhen for at leje min kjole...øv

Jeg har et par stykker til salg , kig under salg af brudekjoler måske du kan finde noget der, mine er til at betale
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Denmodne, tak for foto, men ikke lige det jeg leder efter.

Min jagt fortsætter...har prøvet og set en hos Lucca Bride, men den var kostede 7500kr uden tilretning og tilbehør...

Tusind tak for gode råd, måske jeg skal ud og kigge til udsalg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om du kender ABC brudekjoler, de har både afdelinger i København, Næstved og Ålborg og der har jeg selv tænkt mig at købe min kjole. Der kan man få brudekjoler i alle størrelser, til 3700kr. og 4500kr. Jeg har set nogen af deres kjoler på en messe og de var rigtig pæne synes jeg. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du nu sætter billede ind af hvad du tænker på... så kan vi andre jo lede lidt for dig . Ja og så lige hvor meget du har tænkt dig at bruge på kjolen.

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt for kjolen a la Benedikte hos Lucca brude. Blonder og tyl...men den en lang tid til maj, s mon ikke jeg finder noget og ABC brude er et godt forslag og så holder jeg øje med udsalgene...

Tak for råd og gode ideer :-)

Redigeret af Monta150870
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer