Lio

tid mellem vielse og fest

10 indlæg i dette emne

tiden efter vielsen, hvor vi som brudepar skal have taget billeder til vi ankommer til hotellet hvor festen skal stå og vi byder velkommen med et glas champagne, der vil ca være to timer, er det ok?

vielse fra kl 12-.ca13

billeder ca en time + transport derfra til hotellet så er brudeparret først fremme ved ca 15 tiden, er det for længe?

folk bliver vel sulte så bør vi sørge for en lille sandwich når de er fremme eller kan vi forvente at folk på vejen fra kirke til hotel selv spiser noge på vejen?

(der er ca. en halv times kørsel da kirken er i kbh centrum og festen i forstaden) og tænker at nogen vil nette sig lidt inden de ankommer til festen????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jo så kort tid gæsterne er alene, så hvis bare de kan tage nogle drikkevarer når de kommer frem og har et sted at være, tror jeg da de klarer sig:) De bryllupper jeg har været til i Kbh har vi altid været en del stykker, der har fundet en cafe tæt på kirken og lige taget et glas huset vin og snakket om vielsen, hilst på hinanden kærester/parrets andre venner, hvis man ikke lige har mødtes før (eller også hvis man har, for den sags skyld;) Anyway, det er da dejligt hvis der er sørget for gæsterne hvert minut, men det hør altså heller ikke noget, hvis man skal underholde sig selv en time - synes jeg;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens vi blev fotograferet kunne gæsterne få lidt at spise - mini frikadeller, pølsehorn, pizzasnegle og så var der øl, vand og vin

Vi blev viet kl 13 og blev fotograferer i parken ved feststedet så gæsterne kunne se os det meste af tiden. Da vi var færdige blev der serveret noget kage og kaffe/te :)

Vi havde det sådan at vi blev viet midt i frokosttid så der skulle være noget let at spise efter vielsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er der capanader, øl vand kaffe vi skal giftes kl 14 og går til bords kl 18 .

Vi tænkte da gæsterne har min 30 min kørsel ud til os så har de måske spist kl 12 ogsåsyntes vi der er længe til kl 18 :0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 14. 20-30 min. kørsel til feststedet. Så vi regner med at ankomme kl. 15.30. Regner med at vielsen tager ca. 30 min, og at vi har fået hilst på glo-bryllupsgæster i løbet af ca. 30 min.
Da vi holder et lille intimt bryllup med kun den nærmeste familie (vores børn, forældre, søskende og deres børn ialt 23 pers) har vi planer om, at bryllupskagen serveres sammen med kaffe og the, umiddelbart efter vi ankommer til feststedet. Så kan der jo også tages billeder i den anledning. Så smutter vi med H2Bs kollega, der er fotograf ved forsvaret, og får taget billeder. Afhængig af vejret bliver det i haven eller i lokalerne. Skal holde festen på Nørre Vosborg, så der er spækket med smukke steder.

Efter fotograferingen, vil vi hygge med gæsterne. Åbne gaver. Der serveres selvfølgelig drikkevarer i løbet af hele eftermiddagen.

Omkring kl. 18.00 serveres der mousserende vin, som en slags apperitif / forsinket velkomsdrink

Omkring kl. 18.30 går vi til bords.

Så vi satser på ca. 2½ time.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer