Guest MamaBenzi

Duft på bryllupsdagen

40 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, så er jeg interesseret i at høre hvilken duft I regner med at bruge på dagen.

Det var egentlig ikke et spørgsmål jeg har tænkt særlig meget over, men da jeg i torsdags fik spørgsmålet gik jeg helt i sort.
"What? Skal jeg også dufte af noget?" :oops:

Nu har jeg researchet lidt, og har købt en spritny duft.

Coco Mademoiselle. Jeg har længet ønsket mig en Chanel duft, og nu var lejligheden der lissom til at gøre alvor af det.

Men hvad skal I andre have på? Og er det en ny duft eller en gammel kending?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i Tirsdag en helt ny parfume af H2B. Vi havde års dag (hvilket han havde glemt, så da jeg kom hjem fra arbejde kl. 23.45 lå den på min pude)

Men der gav han mig den nye duft fra Calvin Kline "Down Town"

Så den skal jeg da have på.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt er min yndlingsduft Miss Dior Cherie, så tænker jeg vil bruge den til brylluppet :) Men kan jo godt være jeg når at ombestemme mig inden 14.6.14 :wink:

Ellers er det jo også en meget sød tanke at bruge en parfume der hedder noget med "Forever" eller "Love" :loveshower:

P133401_hero.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ikke overvejet hvilken duft jeg skal have på endnu... Men jeg synes tit at de dufte jeg bruger til hverdag, der forsvinder duften faktisk rigtig hurtigt..

Så jeg skal på jagt efter en god parfume som holder længe.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte begge at købe en ny duft til den store dag fordi vi begge har det sådan at bestemte dufte kan minde om bestemte begivenheder :)

Jeg havde Flora by Gucci (den røde) på og manden havde Acqua Di GIO fra Giorgio Armani - en duft jeg er helt vild med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så uheldigt stillet, at de fleste parfumer dufter af billig sæbe på mig. :(

Den eneste parfume jeg har fundet, som dufter godt på mig er Lacoste "A touch of Pink", så med mindre jeg finder en mere som er god til mig så bliver det jo nok den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg huskede at tage parfume på på min bryllupsdag. Men jeg havde valgt at have den jeg altid bruger på, I stedet for at købe en ny. Jeg ville jo gerne dufte sådan som min mand kender mig og ikke fremmed.. Han forbinder jo mig med den duft, så derfor synes jeg det skulle være sådan....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have noget parfumefrit på, min svigermor og min far kan ikke tåle parfume..

Og jeg vil gerne at de begge holder hele aftenen, der bliver også noteret i indbydelserne at gæsterne bedes lade parfumen, stå på hylden den dag....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har normalt Chanel eller Giorgio Armani på- men tænker også, at have en speciel duft på dagen måske... er lidt ude i en Narcississo Rodriguez "Her" som er en meget varm/lyserød duft med både roser, musk og vanilie i... Eller noget endnu lettere! Ellers tager jeg 'bare' min Coco Chanel på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten Marc Jacobs Daisy, som er min favorit.. Mmmh.. den er god og ellers skal det være Dior Addict 2, som var den parfume jeg havde på, på vores første date, hvor han sagde jeg duftede godt :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer