Lineharbo

10% frafald - et ? mest til fruerne

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har inviteret 69 og der er 4 der har meldt fra.. Min onkel og tante som har bestilt en månedes rejse til NZ før invitationer blev sendt ud, og H2Bs ven der bor i Kina med sin kone.

Tror 10% er meget realistisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan af erfaring fortælle af STD-kort ingen betydning har :wink:

Må jeg spørge hvad grunden var til at mange meldte fra?

Det er et rigtig godt spørgsmål som vi ikke kender svaret på. Vi ved at nogle få har meldt fra fordi de bor i USA og en fik mulighed for at studere i Irland. Og så var der tre som har været så smaskuheldige de sidste mange år, at de ikke engang har råd til at starte bilen og køre til Fyn, fordi det var forbundet med at de selv skulle finde spisning (de var inviteret til fest, ikke middag) og vi ikke har betalt for overnatning til nogen. Vi er på SU så det er der ingen mulighed for at vi kunne.

Hvor mange ender i så med at blive

Vi ender på 58. Inviterede lidt ekstra nu der var plads. Og blev pressede til at geninvitere nogle, da vi med færre gæster ændrede vilkårene for brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har fremmødte i forhold til de inviterede set ud til Jeres bryllupper? Altså jeg tænker på hvor stort har frafaldet været?

Vi har fået at vide, at for det meste passer det med at ca 10% melder fra.

Mvh Line

Vi har inviteret så vi skulle være 39 inkl. os selv - vi har to personer som direkte har meldt afbud og en som er frafaldet pga. operation og skal være til genoptræning mindst 6 mdr og kommer tidligst hjem derfra i november engang.

Så det er 3 "afbud" ud af 36 personer - det er vel tæt på de 10% :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi inviterede 39 og bliver 31.. Men 6 af de afbud vi har været fra folk i Australien, Usa og Syd Afrika (hvilket er helt forståeligt), og de 2 sidste var fordi den ene besluttede sig for at tage et job last minute.. og den anden bliver hjemme for at passe børn så hans kone kan komme..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi inviterede 93 og blev 75. Frafaldet skyldtes mange ting: alderdom, nogle kunne ikke få passet børn - og så var der nogen som sikkert bare ikke havde lyst, selvom de gav en anden undskyldning :wink: .... De fleste af vores gæster vidste at de skulle til fest ca. 1 år før.... så føler ikke vi kunne have gjort noget anderledes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde 84 inviterede, og 65 fremmødte...

Og vi var altså ude 8 måneder i forvejen med invitationer, men en del skyldtes geografiske årsager: Nogle var på Grønland, nogle var inviteret fra USA og New Zealand...

Det er ikke altid lige nemt...

Vi havde også et vennepar, som sprang fra 6 dage før brylluppet... Spørg mig, om de var savnet.... nej. Man kan lærer meget om ens venner i forbindelse med ens bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde inviteret 69, af dem er der 13 der har meldt afbud.

Nogle meldte afbud før SU, og nogle her for 2 dage siden.

Afbuddene har været alt fra, personlige problemer, ferie rejser, nogle der bor i udlandet, indlæggelser/operationer til psykiske sygdomme.

Nogle er forståelige og nogle er vi blevet skuffet over.

Men det er faktisk kun familie der har meldt fra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi inviterede 67 og der kommer 62.

Dvs. 5 i frafald, hvoraf 2 er sygdom, 1 studerer nu i USA og 2 er nogle kvajpander der ligepludselig skal til håndboldstævne med ungerne.

Vi havde SU 1. juni. D. 8. juni spurgte jeg dem og fik et meget vævende svar og 5. august havde jeg fat i dem for anden gang og der fik jeg ENDELIG afbud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi regner heller ikke med stort frafald og de fleste har sagt ja tak efter modtagelse af STD.

Kun 2 gæster ved allerede nu at de ikke kan komme, fordi de desværre har booket sommerferie i udlandet.

Men man kan jo aldrig helgardere sig mod sygdom.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer