marietrappehave

Første kjoleprøvning og KJOLEN

27 posts in this topic

Så var jeg til min første kjoleprøvning i går, hos Glamour Brudekjoler i Odense, og hold da op... Det var som en drøm, ærlig talt. Der var simpelthen så fantastisk god service, ekspedienten lyttede rigtig meget til mine ønsker, men formåede samtidig at åbne mine øjne for en hel masse andre typer kjoler, som jeg slet ikke havde overvejet, og jeg blev klar over hvad der var pænt til min krop, og hvad der absolut ikke var pænt.

Og ved I hvad? Jeg tror sørme at jeg fandt KJOLEN :loveshower:

Jeg fik øje på den med det samme da jeg kom ind i butikken, og tænkte "den vil jeg prøve", og efter at have prøvet et par kjoler, så kom sælgeren selv med den, baseret på mine ønsker. Og hold op, hvor var den smuk. Da jeg først havde fået den på, havde jeg aldrig lyst til at tage den af igen, den var simpelthen så helt igennem perfekt, ned til mindste detalje, og jeg følte mig så smuk. Alle kjoler jeg prøvede efter den var pæne, men fik mig ikke til at føle det samme, og jeg endte da også med at få KJOLEN på igen og igen. Vi fik taget billeder, og da min mor så dem, fik hun tårer i øjnene og gav mig et kæmpe kram. Nu skal jeg bare have min mor med ind i butikken også, og prøve kjolen, og så beslutte.

Det bedste er, at den er alt jeg overhovedet har drømt om! Den har den åbne ryg, fuld blonde, ingen bling, den er meget simpel, elegant og kropsnær, præcis som jeg gerne ville. Den er meget lang, så de vil nøjes med at lægge fronten op, så jeg får et slæb, selv om der egentlig ikke er slæb på kjolen, og det er virkelig dejligt. OG den er indenfor mit budget! Kun 5.950 kroner, for en fuld blondekjole, min drømmekjole. :a1221:

Nu hvor jeg har skrevet alt det her, så er jeg blevet klar over, at der her nok virkelig er KJOLEN :7himmel: Nu glæder jeg mig bare til at skulle have min mor med ind og se den!!

Jeg vil helt klart anbefale Glamour Brudekjoler i Odense..fantastisk service, fantastiske unikke brudekjoler, virkelig skøn kvalitet og dejlig atmosfære i butikken - det var virkelig en oplevelse. Jeg prøvede også kjoler i Milan Bridal, også i Odense, bagefter, men ingen kjoler gav mig den samme følelse i kroppen. Der var heller ikke den samme service, og alle kjolerne var desværre 4 numre for store, så det gav slet ikke det samme indtryk, det var rigtig svært at fornemme hvordan kjolen ville se ud.

Edited by marietrappehave
0

Annonce ♥

Lyder som en dejlig oplevelse du havde igår.. :-) Håber den føles lige så rigtig næste gang du får den på.. :-)

0

Ej, den lyder så flot!! :loveshower: Må vi ikke se billeder??? :)

0

Jaaaaaa billeder

0

Annonce ♥

Weee, lækkert at kjolen er fundet! Jeg har kun prøvet EN og det er kjolen, den er købt og jeg skal ikke prøve flere.

Din kjole lyder meget smuk :)

0

Ej hvor dejligt for dig!

Jeg er nødt til at spørge, om du kender mærke og model på kjolen? For det lyder som om, vi har samme brudekjole smag, men jeg kommer desværre ikke lige til Odense

0

Hvor lækkert.. Ja vi vil se billede :)

0

Hvor er det bare lækkert at du alligevel kunne få en fuld blondekjole! Glæder mig til at se billeder af vidunderet!

0

Annonce ♥

Det lyder så dejligt.Glamour er faktisk en af de tre butikken som stor på min liste og nu skal jeg helt sikker vælge den som den første.

Fantastisk at der gik så hurtigt for dig.

0

Ej hvor dejligt for dig!

Jeg er nødt til at spørge, om du kender mærke og model på kjolen? For det lyder som om, vi har samme brudekjole smag, men jeg kommer desværre ikke lige til Odense

Jeg mener at det er en Sweetheart-kjole, og som jeg umiddelbart kunne forstå, var den skræddersyet, så der var kun cirka 4 af dem i Danmark desværre.

Billeder kommer!! :loveshower:

0

Her er min skønne kjole! Personligt synes jeg den var tusind gange smukkere i virkeligheden end på billederne :a1221:

post-68064-0-72578500-1378026962_thumb.j

post-68064-0-27398300-1378026976_thumb.j

post-68064-0-66972000-1378026983_thumb.j

post-68064-0-34173200-1378026991_thumb.j

0

Annonce ♥

Så kom billederne!

Ja det var jo lige sådan en du ville have, hvor er det fantastisk det kunne lade sig gøre inden for budgettet! Det er en super fin kjole, men ja den er godt nok lang! Og fint at de kan nøjes med at lægge den op foran så du kan få slæb hvis du vil det.

Tilykke med dit fund!

0

Virkelig smuk!

0

Så kom billederne!

Ja det var jo lige sådan en du ville have, hvor er det fantastisk det kunne lade sig gøre inden for budgettet! Det er en super fin kjole, men ja den er godt nok lang! Og fint at de kan nøjes med at lægge den op foran så du kan få slæb hvis du vil det.

Tilykke med dit fund!

Det er simpelthen et mirakel, og så til den pris! Jeg tror sådan set kjolen er meget normal, det er nok bare mig der er petite, haha. Men det er jo meget heldigt, for så kan jeg nemlig få mit slæb alligevel. :7himmel:

0

Så kom billederne!

Tilykke med dit fund!

Det er simpelthen et mirakel, og så til den pris! Jeg tror sådan set kjolen er meget normal, det er nok bare mig der er petite, haha. Men det er jo meget heldigt, for så kan jeg nemlig få mit slæb alligevel. :7himmel:

Hvor høj er du da, om man må spørge?

0

Annonce ♥

Så smuk!

0

jeg må erkende jeg ikke er helt vild med den, du krop kunne godt bære noget der fylder lidt mere ... måske fordi du er så ung gør kjolen næsten at du ser yngre ud.... bare min mening , men husk din mening er den aller vigtiske.

0

Så kom billederne!

Tilykke med dit fund!

Hvor høj er du da, om man må spørge?

Jeg er små 158 cm :tunge:

jeg må erkende jeg ikke er helt vild med den, du krop kunne godt bære noget der fylder lidt mere ... måske fordi du er så ung gør kjolen næsten at du ser yngre ud.... bare min mening , men husk din mening er den aller vigtiske.

Tja, det kan der måske være noget om. Jeg prøvede en masse større kjoler, og jeg følte bare at jeg druknede og forsvandt i dem.. :unsure:

0

Det er ca samme højde som min lillesøster, ja og så er du samtidig spinkelt bygget og ung, så jeg kan godt se at når du så oveni kommer i en kjole det er for stor og for lang så virker det som om at producenten kræver en urimelig højde, hihi.

Jeg er enig med dig i, at hvis du kom i en prinsesse pudderkvast kjole ville det nok se ud som om det var kjolen der kom med dig og ikke omvendt, du er da godt nok et lille nips, og så ville du måske endda komme til at se endnu yngre ud.. Når først din kjole bliver lagt ind og op, og du får håret sat og så videre, så bliver det rigtig godt!

Min søster er i øvrigt knap 22 og ligner stadig en pige på 14, til hendes store fortrydelse, jeg prøver at overbevise hende om at hun bliver glad for det en dag. I samme alder blev jeg skudt meget ældre...

0

Annonce ♥

Det er ca samme højde som min lillesøster, ja og så er du samtidig spinkelt bygget og ung, så jeg kan godt se at når du så oveni kommer i en kjole det er for stor og for lang så virker det som om at producenten kræver en urimelig højde, hihi.

Jeg er enig med dig i, at hvis du kom i en prinsesse pudderkvast kjole ville det nok se ud som om det var kjolen der kom med dig og ikke omvendt, du er da godt nok et lille nips, og så ville du måske endda komme til at se endnu yngre ud.. Når først din kjole bliver lagt ind og op, og du får håret sat og så videre, så bliver det rigtig godt!

Min søster er i øvrigt knap 22 og ligner stadig en pige på 14, til hendes store fortrydelse, jeg prøver at overbevise hende om at hun bliver glad for det en dag. I samme alder blev jeg skudt meget ældre...

Det et lige netop det, kjolerne er jo lavet til piger på 170 cm. Men i mit tilfælde er det dejligt, så jeg kan få et slæb, som jeg så gerne vil have!

Og det er lige netop det..jeg lignede en meget lille pige der prøvede sin mors brudekjole, det så ret besynderligt ud, og jeg forsvandt fuldstændig i kjolen. Nogle dage bliver jeg skudt til 16, andre bliver jeg skudt til 21, det kommer helt an på hår, makeup og tøj, tror jeg. Men man kan jo ikke komme udenom at jeg er ung, og jeg synes sådan set ikke der er noget galt i at ligne en på sin egen alder. :lol:

0

Nej bestemt ikke. Alder er sådan en ømfindig ting, når man er ung bliver man stolt når folk skyder en til at være ældre end man er, og ofte lettere fornærmet hvis folk tipper en yngre. Jo ældre man bliver, jo mere tipper det i den anden retning. Ved egentlig ikke om det er det samme for mændene? Tillykke med kjolen under alle omstændigheder, det er en smuk kjole.

0

Jeg synes den er YNDIG og jeg er sikker på, at når du får en push up og noget naturlig make up på - så ligner du HELT sikkert en brud...og en meget SMUK en af slagsen :c166::wink::toot:

0

Jeg synes den er YNDIG og jeg er sikker på, at når du får en push up og noget naturlig make up på - så ligner du HELT sikkert en brud...og en meget SMUK en af slagsen :c166::wink::toot:

Mange tak! :loveshower:

0

Hvor du er fin i den kjole!

Den fremhæver virkelig fint din talje og så får du en dejlig numse (hvis man må sige det) i den *G*

I love it! :toot:

Nu kan det godt være jeg rammer helt ved siden af, men kunne sådan noget a la det her være lækkert til?

http://janniebaltzer.com/product/harper-3/

Jeg kunne ikke selv bære sådan en, men jeg synes den type headpieces er fede og du kunne klart bære det.. i mine øjne altså :)

Det var bare en pludselig indskydelse :biggrin:

0