Sign in to follow this  
Followers 0
Lander

Laksegl - HJÆLP

11 posts in this topic

Jeg sidder og skal lave lakssegl til vores favour. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg sidder og laver "klatterne" for sig selv men så sidder stemplet fast og de bliver rigtig grimme og ligner slet ikke.

Er jeg for nærrig med lakken? Hvad gør jeg forkert....????

0

Annonce ♥

Hvilken slags lak bruger du? Limlak eller alm. lak?

Jeg tror bare du skal holde seglet lidt længere i lakken, så kan du lettere tage den op, når den er blevet kold.

Hvis du bruger limlak, så har jeg lavet en guide i min diy invitationstråd:

2. Limpistolen med limlakstifl sættes i kontakten og tændes, så limlakken kan smelte. Den skal stå ca 5 minutter, når limlakken begynder at løber ud af pistolen er den klar. Tryk på pistolen, så lakken kommer ud, det passer med at man skal trykker 3 gange på "aftrækkeren", så har man en god størrelse til seglet. Seglet trykkes ned i segles og så er det bare at vente ca 30 sekunder til lakken er kold, så kan man let tage seglet op.

Edited by Lotus
0

Annonce ♥

Er der en smart måde man kan lave dem inden man skal bruge dem? Altså de skal sættes på favourboksene ovenpå en sløjfe. Men kan jeg ikke lave dem først og så lime dem på bagefter?

0

Er der en smart måde man kan lave dem inden man skal bruge dem? Altså de skal sættes på favourboksene ovenpå en sløjfe. Men kan jeg ikke lave dem først og så lime dem på bagefter?

Jeg sat mine fast med dobbeltklæbende tape, så det kan du sagtens :lol:

Men hvor lavede du dem så henne? På papir eller bagepapir eller hvordan?

0

Annonce ♥

Jeg sat mine fast med dobbeltklæbende tape, så det kan du sagtens :lol:

Men hvor lavede du dem så henne? På papir eller bagepapir eller hvordan?

Jeg lavede dem på bagepapir

0