gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Det går lige op for mig at du selvfølgelig har linket smykker for nyligt og det højest sandsynligt er hende du mener... :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Det går lige op for mig at du selvfølgelig har linket smykker for nyligt og det højest sandsynligt er hende du mener... :blush:

Lige præcis :wink: Det med kage når der bliver afleveret printer og karton, der er det altså mig der burde have noget med - for jeg skylder dig big time!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Det går lige op for mig at du selvfølgelig har linket smykker for nyligt og det højest sandsynligt er hende du mener... :blush:

Lige præcis :wink: Det med kage når der bliver afleveret printer og karton, der er det altså mig der burde have noget med - for jeg skylder dig big time!

Altså... vi siger (næsten) aldrig nej til kage :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Det går lige op for mig at du selvfølgelig har linket smykker for nyligt og det højest sandsynligt er hende du mener... :blush:

Lige præcis :wink: Det med kage når der bliver afleveret printer og karton, der er det altså mig der burde have noget med - for jeg skylder dig big time!

Altså... vi siger (næsten) aldrig nej til kage :wink:

Jeg finder på noget lækkert :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Det går lige op for mig at du selvfølgelig har linket smykker for nyligt og det højest sandsynligt er hende du mener... :blush:

Lige præcis :wink: Det med kage når der bliver afleveret printer og karton, der er det altså mig der burde have noget med - for jeg skylder dig big time!

Altså... vi siger (næsten) aldrig nej til kage :wink:

Jeg finder på noget lækkert :biggrin:

Lyder godt! :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De smykker er da SÅ fine. Hvis ikke jeg var blevet glad for guld, så ville det være lige mig. Jeg siger go. Måske Thomas skal have dem viftet for næsen, så kan det være, at de alligevel finder vej til dig. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De smykker er da SÅ fine. Hvis ikke jeg var blevet glad for guld, så ville det være lige mig. Jeg siger go. Måske Thomas skal have dem viftet for næsen, så kan det være, at de alligevel finder vej til dig. :-)

Du kan tro jeg vifter :oops::badgirl: Men de er altså virkelig virkelig fine... Er dog en lille smule bekymret for om øreringene bliver for store til mit hoved, nu hvor jeg har besluttet at fortsætte med at være korthåret?! Synes hurtigt øreringe kommer til at virke så bombastiske på korthårede kvinder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Langsomt i den rigtige retning!

Jeg er kommet under 80 kg (79,7 kg, men hey der er et nyt og mindre tal foran, det er en succes)!!! Thomas er så sød omkring mit vægttab, at han har sagt at hver gang det kommer et nyt tal foran i nedadgående retning, så giver han en tur i Frederiksberg Spabad. :7himmel::kiss: Så det skal vi nok her i løbet af vores ferie (vi har også ferie hele næste uge). Så er der en belønning der er til at tage og føle på, og som ikke er mad. :wink: Jeg regner også selv med at købe mig en lille ting som belønning for at hænge i med træningen. Jeg er på dag 24 i arm og mave udfordringerne og særligt maveudfordringen er ved at være rigtig hård nu (i går tog jeg 100 sit-ups, 150 crunches, 58 leg raises og 90s planke på maveudfordringen :blink: ). Så når de 30 dage er ovre skal jeg belønnes. Det bliver med denne kvadratiske punch som jeg skal bruge i bryllupsrelaterede sammenhænge, så fylder den heller ikke på bryllupsbudgettet. :floejt:

Og min mave er krympet med yderligere 1,5 cm, mit brystomfang med 2 cm, min talje med 0,5 cm og lår med 1,5 cm. Mit hoftemål er det samme som for en uge siden. Jeg regnede lige antal cm sammen jeg har tabt i alt de steder på kroppen jeg måler mig - 43,5 cm på 5 steder siden 30. januar! Det er bare så vildt når man regner det sammen!!!

Thomas har foreslået at vi skulle afprøve 5:2 "kuren", efter at hans kammerat og han havde snakket om den her den anden dag. Det går basalt set ud på, at man spiser som man plejer at kunne for at holde sin vægt og ikke tage på de 5 ud af 7 ugedage, og de sidste to må man så kun få 5-700 kcal. Jeg har ikke undersøgt reglerne for kuren endnu, men umiddelbart ser det ud til, at man selv må bestemme kosten, selv på "fastedagene", så længe man holder sig indenfor den kaloriekvote man har den dag, men at de på fastedagene især (men vist også generelt) opfordrer til at man indtager sin væske i vand. Nå ja, de to "fastedage" må ikke ligge ved siden af hinanden. Jeg er frisk, jeg har før i tiden ofte kørt med dage hvor jeg var meget lavt nede i kalorieindtag (noget Thomas dengang kunne finde på at skælde mig ud over, så det er lidt morsomt at det er ham der foreslår denne livsstil).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fedt at det går fremad for dig med vægttabet. Super godt gået!

Og hvor er Thomas da sød til at hjælpe og motivere dig :)

Her prøver jeg at støtte min H2B i at tage på - noget han virkelig arbejder på med både kost og træning,

og det er altså heller ikke nemt for ham!

Jeg har ikke selv prøvet 5:2 kuren. Har hørt at det skulle være rigtig god hvis man kan holde den.

Men stort set alle jeg kender har endt med i virkeligheden at spise mere på de dage hvor de ikke faster,

og det har så ikke rigtigt givet noget. Men synes da bestemt du skal kaste dig ud i det hvis det lyder som noget for dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er bare så god, Gybbel! Tillykke med vægttabet og centimetertabet :) Lyder som en god idé med forkælelsesgaverne :lol:

Mht. 5:2 kan jeg ikke lige hjælpe dig, for jeg har ingen erfaring med den. Mit vægttab er opnået gennem en normal kostomlægning :)

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fedt at det går fremad for dig med vægttabet. Super godt gået!

Og hvor er Thomas da sød til at hjælpe og motivere dig :)

Her prøver jeg at støtte min H2B i at tage på - noget han virkelig arbejder på med både kost og træning,

og det er altså heller ikke nemt for ham!

Jeg har ikke selv prøvet 5:2 kuren. Har hørt at det skulle være rigtig god hvis man kan holde den.

Men stort set alle jeg kender har endt med i virkeligheden at spise mere på de dage hvor de ikke faster,

og det har så ikke rigtigt givet noget. Men synes da bestemt du skal kaste dig ud i det hvis det lyder som noget for dig!

Du er bare så god, Gybbel! Tillykke med vægttabet og centimetertabet :) Lyder som en god idé med forkælelsesgaverne :lol:

Mht. 5:2 kan jeg ikke lige hjælpe dig, for jeg har ingen erfaring med den. Mit vægttab er opnået gennem en normal kostomlægning :)

Det er egentlig mest fordi det er den første "kur" Thomas har foreslået. Han er ikke så nem at overtale til at være med på en kostomlægning af nogen art, så håber han kan holde sig til det her. Det bliver ikke det store problem for mig, men det er et problem for mig at holde noget han ikke deltager i, for jeg har rygrad som en regnorm, og har han slik eller lignende så spiser jeg også af det. Det har egentlig tidligere ikke været et problem at ændre min kost således at jeg holder vægten, bare ved at tænke mig om, men skal jeg tabe mig er jeg pga. en hormonel ubalance jeg har, nødt til at gå all in og blive fanatisk med et eller andet (hvad jeg virkelig ikke har lyst til), med mindre jeg tog dage hvor jeg nærmest ikke spiste noget. Ellers taber jeg mig slet ikke (frustrerende ad helvede til). Så nu prøver vi det her. Måske virker det, måske ikke. Vi tager en prøve-faste-dag i morgen og efter det hedder det nok søndag og onsdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da en rigtig god idé med en ønskeliste :) Det må altså også engang imellem være super stressende, som brudgom med alt det, som de får smidt i hovedet hele tiden. Især når vi brude så skifter mening. Haha. Jeg ved at Kasparr nok skal finde nogle smukke smykker til mig, han har som regel rigtig god smag. Det er dog lige med undtagelse af de het vildt grimme sko, som han gav mig i julegave, som han skulle bytte. Skoene blev sendt retur, men jeg fik aldrig en anden gave. Jeg tror at han sparer sammen til mine smykker. Uuuuh jeg glæder mig :D

Jeg er desværre ikke nem med smykker. Vi har ofte kigget på smykker hvor jeg kan se han er mere til bling til piger end jeg er... :blush: Jeg er slet ikke til bling. Det var et problem for ham, for oprindeligt ville han helst have friet med en overdådig ring med enten en ret stor sten (diamant/brilliant) eller mange sten - men jeg er bare ikke til det... En af de guldsmede vi var i for at se på vielsesringe, inden vi fandt vores via Etsy, sagde at hun nok ikke ville have troet på det hvis jeg ikke var med og selv havde hørt Thomas forsøge at overtale mig til noget med sten i og set mig rynke på næsen af det, og nok nærmere have troet at det var udtryk for en nærig kommende brudgom. :lol:

Haha, ej hvor sjovt. Men det er vigtigt at smykkerne er de rigtige og er dig, selvom din Thomas ville ønske mere bling. Men jeg synes at de blå/türkise, som du postede et billede af er et rigtigt fint alternativ og det er da lidt bling, bare på en fin og klassisk måde :)

Hele forskellen - for mig - ligger i om de glimter/skinner for meget, hvad jeg personligt synes klare diamanter og klare zirkonia sten gør. Man bliver jo nærmest blændet hvis lyset fanger dem rigtigt, og det er jeg ikke vild med. Jeg elsker jo safirer pga. deres dybe farve, men helst heller ikke større end den jeg har i den ring jeg fik Ege Art til at lave. De viste smykker fra Etsy har relativt store stem på sig - ja - men det er ikke "in your face" glitrende/funklende, men mere mat i looket... giver det mening?

Jeg synes du skal lave prøvekage til når jeg kommer forbi med printeren :floejt: (som jeg stadigvæk ikke kan finde stik til :huh:)

Elsker smykkerne - de minder lidt om dem jeg har forelsket mig i fra Susanne F. Bjørner :)

Hahaha - det må vi se om vi kan arrangere os ud af... kan være der i hvert fald er et eller andet godt, men om det lige er bryllupskage vil jeg ikke love!

Tror ikke jeg kender Susanne F. Bjørner - hende må jeg da lige tjekke ud!

Det giver helt mening - Kunne sagtens følge dig fra starten :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere dejlige vægttabshistorier - jeg er vild med det!!! Det er så flot kæmpet og hvor er det skønt, at Thomas er så sød ig uddeler belønninger. Lækkert med en tur i spabad.

Kasparr og jeg har væddet en shoppetur - Den der først taber fem kilo får en shoppetur til værdi af 1.000,- af den anden - Jeg vil top gerne vinde :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flere dejlige vægttabshistorier - jeg er vild med det!!! Det er så flot kæmpet og hvor er det skønt, at Thomas er så sød ig uddeler belønninger. Lækkert med en tur i spabad.

Kasparr og jeg har væddet en shoppetur - Den der først taber fem kilo får en shoppetur til værdi af 1.000,- af den anden - Jeg vil top gerne vinde :D

Det lyder top lækkert! Det kan jeg godt forstå du gerne vil vinde!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flere dejlige vægttabshistorier - jeg er vild med det!!! Det er så flot kæmpet og hvor er det skønt, at Thomas er så sød ig uddeler belønninger. Lækkert med en tur i spabad.

Kasparr og jeg har væddet en shoppetur - Den der først taber fem kilo får en shoppetur til værdi af 1.000,- af den anden - Jeg vil top gerne vinde :D

Det lyder top lækkert! Det kan jeg godt forstå du gerne vil vinde!!

Mega nice - Så nu har jeg været dygtig og ikke spist noget usundt i tre dage - Uuuuh :bunny_4: Haha. Okay, jeg elsker slik og kage og livet har bare været lidt for hyggeligt de sidste par år. Kasparr er nu igen, efter en lang pause på et år, begyndt at lave smoothies til morgenmad. De består hovedsageligt af spinat og og forskellig frugt.

Den han havde lavet i morges var med æble, ananas, spinat og avocado. Oveni kommer han så lidt forskellige nødder. Det være mandler, hasselnødder eller valnødder. Derudover har vi både kokosolie og hørfrø olie, som vi også kan putte lidt af i :)

Mmmmh.

.... Haha, bare hvis du mangler liit inspiration til virkelig lækker morgenmad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot :cheerleader3:

Havde flere kollegaer der var på den 5:2 kur.. Det er det Hotteste lige nu.. de tabte sig godt nok og så videre men de "fastedage" tog rigtig hårdt på dem.. De fleste havde Mandag og Torsdag.. Og gud i himlen hvor var det anstrengende at være makker med dem de dage.. Piv - Ynk og pyller hele dagen.. de havde ikke kræfter til det og de magtede ikke det andet.. Man vidste bare med det samme "Okay .. I dag skal jeg arbejde for 3 da de 2 andre ikke magtede fysisk arbejde pga de ikke spiste noget før til aften".. men hvis du har prøvet det før er der nok noget andet.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot :cheerleader3:

Havde flere kollegaer der var på den 5:2 kur.. Det er det Hotteste lige nu.. de tabte sig godt nok og så videre men de "fastedage" tog rigtig hårdt på dem.. De fleste havde Mandag og Torsdag.. Og gud i himlen hvor var det anstrengende at være makker med dem de dage.. Piv - Ynk og pyller hele dagen.. de havde ikke kræfter til det og de magtede ikke det andet.. Man vidste bare med det samme "Okay .. I dag skal jeg arbejde for 3 da de 2 andre ikke magtede fysisk arbejde pga de ikke spiste noget før til aften".. men hvis du har prøvet det før er der nok noget andet.. :)

Præcis af de årsager ville jeg aldrig holde til 5:2 kuren.Jeg bliver ulidelig, når jeg er sulten. Ryster på hænderme, er sur, tvæt og i det hele taget ikke særlig festlig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot :cheerleader3:

Havde flere kollegaer der var på den 5:2 kur.. Det er det Hotteste lige nu.. de tabte sig godt nok og så videre men de "fastedage" tog rigtig hårdt på dem.. De fleste havde Mandag og Torsdag.. Og gud i himlen hvor var det anstrengende at være makker med dem de dage.. Piv - Ynk og pyller hele dagen.. de havde ikke kræfter til det og de magtede ikke det andet.. Man vidste bare med det samme "Okay .. I dag skal jeg arbejde for 3 da de 2 andre ikke magtede fysisk arbejde pga de ikke spiste noget før til aften".. men hvis du har prøvet det før er der nok noget andet.. :)

Jeg synes heller ikke det er en god kur hvis man har fysisk krævende jobs, men det har jeg jo ikke, samtidig har vi valgt at vi vil lægge den ene fastedag om søndagen, for så er man ikke på faste to hverdage, det synes jeg ikke man kan byde sit arbejde, særligt ikke hvis det er fysisk krævende. Og onsdag er valgt fordi vi ikke laver løbetræning der, og dermed har en ret stille dag hvor vi ikke har behov for så meget mad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smykker igen

Nå, ikke noget mint til mig, så heller ingen mint smykker -> til brylluppet i hvert fald :td:

Thomas - som egentlig normalt godt kan lide pasteller - kan ikke så godt lide farven mint.

Og jeg - som normalt ikke er til pasteller - kan rigtig godt lide mint...

What are the odds? :huh:

Det er nok også meget godt, det var begyndt at blive lidt smådyrt med de mint drømme jeg havde. :rolleyes:

Jeg kan jo altid ønske mig det til fødselsdag alligevel...

Jeg har så fundet de små lilla ørestikker i midten af billedet. Jeg fik så en ide om at det kunne være fint med en lille ear cuff i det ene øre også... Og så fandt jeg lige et par lilla halskæder...

post-68857-0-72272500-1397683454_thumb.j

Kan se jeg glemte en halskæde - den kommer her:

post-68857-0-90133700-1397722753_thumb.j

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smykker igen

Nå, ikke noget mint til mig, så heller ingen mint smykker -> til brylluppet i hvert fald :td:

Thomas - som egentlig normalt godt kan lide pasteller - kan ikke så godt lide farven mint.

Og jeg - som normalt ikke er til pasteller - kan rigtig godt lide mint...

What are the odds? :huh:

Det er nok også meget godt, det var begyndt at blive lidt smådyrt med de mint drømme jeg havde. :rolleyes:

Jeg kan jo altid ønske mig det til fødselsdag alligevel...

Jeg har så fundet de små lilla ørestikker i midten af billedet. Jeg fik så en ide om at det kunne være fint med en lille ear cuff i det ene øre også... Og så fandt jeg lige et par lilla halskæder...

attachicon.gifpettinavy2_Fotor_Collage.jpg

De er godt nok fine, de smykker! Er helt vild med halskæden nederst til venstre!

Mht. 5:2 kuren - har ikke selv været på den, men overvejer det også kraftigt.. Jeg spiser faktisk ikke rigtigt så meget mens jeg er på barsel (kun slik :oops: ), så tænker at jeg vil prøve at give den en chance.. Prøvede VBK (Verdens Bedste Kur), men den kan jeg slet ikke overholde med "alt" det man skal spise - så skulle jeg stå i køkkenet hele dagen og tror nok Oliver ville synes det var lidt kedeligt :wink: Nå, det skulle ikke handle om mig..

Jeg har forresten fået karton hjem, så når det passer ind i dit skema, så er jeg klar :biggrin:

EDIT: Glemte da lige at rose dig helt vildt for vægttab og centimeterne - skide flot gået!!!

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smykker igen

Nå, ikke noget mint til mig, så heller ingen mint smykker -> til brylluppet i hvert fald :td:

Thomas - som egentlig normalt godt kan lide pasteller - kan ikke så godt lide farven mint.

Og jeg - som normalt ikke er til pasteller - kan rigtig godt lide mint...

What are the odds? :huh:

Det er nok også meget godt, det var begyndt at blive lidt smådyrt med de mint drømme jeg havde. :rolleyes:

Jeg kan jo altid ønske mig det til fødselsdag alligevel...

Jeg har så fundet de små lilla ørestikker i midten af billedet. Jeg fik så en ide om at det kunne være fint med en lille ear cuff i det ene øre også... Og så fandt jeg lige et par lilla halskæder...

attachicon.gifpettinavy2_Fotor_Collage.jpg

De er godt nok fine, de smykker! Er helt vild med halskæden nederst til venstre!

Mht. 5:2 kuren - har ikke selv været på den, men overvejer det også kraftigt.. Jeg spiser faktisk ikke rigtigt så meget mens jeg er på barsel (kun slik :oops: ), så tænker at jeg vil prøve at give den en chance.. Prøvede VBK (Verdens Bedste Kur), men den kan jeg slet ikke overholde med "alt" det man skal spise - så skulle jeg stå i køkkenet hele dagen og tror nok Oliver ville synes det var lidt kedeligt :wink: Nå, det skulle ikke handle om mig..

Jeg har forresten fået karton hjem, så når det passer ind i dit skema, så er jeg klar :biggrin:

EDIT: Glemte da lige at rose dig helt vildt for vægttab og centimeterne - skide flot gået!!!

Taaaark :biggrin:

Nej lige netop det med alle reglerne og du skal spise x antal gram af det og det - så struktureret er jeg ikke. Men jeg går ofte uden at spise særlig meget. Bl.a. hvis vi er ude en hel dag, fordi jeg ikke er struktureret nok til at tage noget med i tasken og samtidig for nærig til at bruge penge på mad visse steder (f.eks. messer).

Kan faktisk se der mangler en halskæde på den collage, oh well... Jeg kan vel bare lave en ny :biggrin::floejt:

MHT. invitationer, så er jeg booket resten af ugen (hvem sagde slap af ferie?! :blink: ). Men jeg har også ferie i næste uge, så der kan vi sikkert finde en dag!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukkke smukke smykker :loveshower:

Tør slet ikke spørge, hvor du har fundet dem henne - for så går jeg nok bare amok :wink:

Så vil jeg undlade at fortælle at de alle er fra etsy og kan findes via min bryllupsinspirationsliste her: https://www.etsy.com/dk-en/people/Osquary/favorites/wedding?page=1

:floejt::floejt::floejt::floejt::floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer