gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Det kan jo være de kommer på lager i din størrelse.. :)

http://www.modcloth.com/shop/shoes-heels/dance-instead-of-walking-heel-in-purple

Nøj de er ellers også fine!! :)

Ja ikke? :wink::) det er ellers også pokkers svært at finde teal sko, de lilla er noget nemmere at finde, så kan godt forstå hvis det er den vej du går..

Hvis det dog skulle vise sig at være helt umuligt for dig, hvad så med nogle grå eller sorte sko, og så farvet bånd? Så matcher du jo Thomas/din kjole :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er MONSTER høje - 7,5cm! Det er det højeste par sko jeg nogensinde har haft! Jeg tror ikke jeg ville kunne holde til dem en hel dag, men det skal da komme an på en prøve. Hvis vejret er til det, så tager jeg dem på når jeg skal holde origami-kursus med Britsen på en café på søndag. Det billede hvor skoen er mest blå er taget med blitz, det andet er uden blitz. Begge farver er ret nøjagtige, alt efter lyset omkring dem.

post-68857-0-37131100-1391766904_thumb.jpost-68857-0-29739400-1391766914_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De er MONSTER høje - 7,5cm! Det er det højeste par sko jeg nogensinde har haft! Jeg tror ikke jeg ville kunne holde til dem en hel dag, men det skal da komme an på en prøve. Hvis vejret er til det, så tager jeg dem på når jeg skal holde origami-kursus med Britsen på en café på søndag. Det billede hvor skoen er mest blå er taget med blitz, det andet er uden blitz. Begge farver er ret nøjagtige, alt efter lyset omkring dem.

attachicon.gifWP_20140206_003.jpgattachicon.gifWP_20140206_002.jpg

Hvor er de fine.

Jeg tænker at hvis du øver i dem, så kan du godt gå hen og lære at gå i dem. De sidder jo umiddelbart godt til - så du skal ikke døvle med at de er usikre som sådan. Tænker mere det er det med den nye spænding i lår og lægge som kan være udfordrende.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene fod - og velsagtens resten af det ben også - er svagere end det andet. Og foden på det svage ben er ikke helt så begejstret over den nye vægtfordeling. Den ene cm ( eller er det 1½?) forskel der er fra mine støvletter fra Ecco gør åbenbart en kæmpe forskel. Det er samme ben som altid syrer så meget op at jeg må stoppe med interval-løbetræningen efter kun 7½ minut, for at få masseret syren ud og jeg kan fortsætte med en "rask gåtur" efterfølgende (som jo ikke nytter en SK*D :rolleyes: ).

Men de får masser af træning, om ikke andet, så fordi jeg planlægger at have dem på til min ekskærestes bryllup i slutningen af august. (primært fordi jeg ikke planlægger at skulle have nye ikke-praktiske sko inden da)

De føles ikke usikre overhovedet, jeg har bare på fornemmelsen at mine fødder godt kan blive ret trætte efter en del timer på så høje sko.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har jeg printet origami instruktioner til på søndag, hvor jeg skal give Britsen et kursus i origami blomster for selvproklamerede fummelfingre. Jeg samler en skotøjsæske med papir, instruktioner, lim, dobbeltklæbende tape osv. i en kasse, så vi rigtig kan hygge med det. Vi har aftalt at være de skøre origami-damer på en tilfældig cafe. :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var da voldsomt at du får så ondt når du løber? Har du fået tjekket om det er din løbestil der belaster dine ben mere end nødvendigt?

Jeg er skiftet til forfodsløb efter at have været skadet i mine knæ i over 5 år. Jeg har været igennem al tænkelig genoptræning, men intet virkede. Når jeg løber forfodsløb får jeg slet ikke ondt i knæene og generelt er det bare lettere for hele min krop.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var da voldsomt at du får så ondt når du løber? Har du fået tjekket om det er din løbestil der belaster dine ben mere end nødvendigt?

Jeg er skiftet til forfodsløb efter at have været skadet i mine knæ i over 5 år. Jeg har været igennem al tænkelig genoptræning, men intet virkede. Når jeg løber forfodsløb får jeg slet ikke ondt i knæene og generelt er det bare lettere for hele min krop.

Vi har faktisk overvejet, at det kan være fordi jeg ikke har ordentlige løbesko, men i første omgang er vi ved at tjekke om det er fordi jeg sidder på mine ben det meste af dagen og dermed overanstrenger muskler og lignende og stopper en ordentlig blodgennemstrømning. Vi tester alle de ting vi kan teste uden at have omkostninger ved det først, da det ikke er billigt at købe ordentlige løbesko (og jeg stadig er for genert omkring min krop til at skulle løbe-evalueres).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da voldsomt at du får så ondt når du løber? Har du fået tjekket om det er din løbestil der belaster dine ben mere end nødvendigt?

Jeg er skiftet til forfodsløb efter at have været skadet i mine knæ i over 5 år. Jeg har været igennem al tænkelig genoptræning, men intet virkede. Når jeg løber forfodsløb får jeg slet ikke ondt i knæene og generelt er det bare lettere for hele min krop.

Vi har faktisk overvejet, at det kan være fordi jeg ikke har ordentlige løbesko, men i første omgang er vi ved at tjekke om det er fordi jeg sidder på mine ben det meste af dagen og dermed overanstrenger muskler og lignende og stopper en ordentlig blodgennemstrømning. Vi tester alle de ting vi kan teste uden at have omkostninger ved det først, da det ikke er billigt at købe ordentlige løbesko (og jeg stadig er for genert omkring min krop til at skulle løbe-evalueres).

Ja okay det er også ærgerligt :( Det lyder bare stadig voldsomt, også selv hvis du sidder dårligt i løbet af dagen :/ Men det er altid en god ide at prøve det af...

Vil du på et tidspunkt have lavet en analyse i forbindelse med at købe sko, kan jeg anbefale Kaiser Sport i Brønshøj, deres sko koster det samme, som hos alle andre, de er bare rigtig dygtige til at finde de rigtig sko. De tager sig rigtig god tid..

Men ja det kan blive dyrt med alle de løbesko. Jeg kan virkelig varmt anbefale forfodsløb - det koster intet at starte på det :wink: Kræver bare et par helt flade sko - jeg startede i et par kawasaki-lignende sommersko. Jeg ELSKER det og jeg ELSKER ikke at skulle have mine små brede fødder i et par løbesko, som altid klemmer :)

Kræver godt nok man starter meget langsomt ud, men det kan betale sig, hvis man tager sig tiden :)

Det er bare så ærgerligt når kroppen ikke vil lade en dyrke den motion man gerne vil :(:(:(

Edited by Rose90
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOHOO!!! Jeg klarede de fulde 10 minutters interval jeg havde sat mig for inden benet ikke ville mere. Så holdt jeg "pause" i 10 minutter hvor jeg gik og så tog jeg yderligere 7,5 min intervalløb.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var da voldsomt at du får så ondt når du løber? Har du fået tjekket om det er din løbestil der belaster dine ben mere end nødvendigt?

Jeg er skiftet til forfodsløb efter at have været skadet i mine knæ i over 5 år. Jeg har været igennem al tænkelig genoptræning, men intet virkede. Når jeg løber forfodsløb får jeg slet ikke ondt i knæene og generelt er det bare lettere for hele min krop.

Vi har faktisk overvejet, at det kan være fordi jeg ikke har ordentlige løbesko, men i første omgang er vi ved at tjekke om det er fordi jeg sidder på mine ben det meste af dagen og dermed overanstrenger muskler og lignende og stopper en ordentlig blodgennemstrømning. Vi tester alle de ting vi kan teste uden at have omkostninger ved det først, da det ikke er billigt at købe ordentlige løbesko (og jeg stadig er for genert omkring min krop til at skulle løbe-evalueres).

Ja okay det er også ærgerligt :( Det lyder bare stadig voldsomt, også selv hvis du sidder dårligt i løbet af dagen :/ Men det er altid en god ide at prøve det af...

Vil du på et tidspunkt have lavet en analyse i forbindelse med at købe sko, kan jeg anbefale Kaiser Sport i Brønshøj, deres sko koster det samme, som hos alle andre, de er bare rigtig dygtige til at finde de rigtig sko. De tager sig rigtig god tid..

Men ja det kan blive dyrt med alle de løbesko. Jeg kan virkelig varmt anbefale forfodsløb - det koster intet at starte på det :wink: Kræver bare et par helt flade sko - jeg startede i et par kawasaki-lignende sommersko. Jeg ELSKER det og jeg ELSKER ikke at skulle have mine små brede fødder i et par løbesko, som altid klemmer :)

Kræver godt nok man starter meget langsomt ud, men det kan betale sig, hvis man tager sig tiden :)

Det er bare så ærgerligt når kroppen ikke vil lade en dyrke den motion man gerne vil :(:(:(

Forfodsløb siger du? Så man løber på tæer, som når man sprinter?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja forfodsløb, barfodsløb, natural running, pose running - kært barn har mange navne :) Alle kommer ud på det samme. Det handler om at udnytte energi og kroppen naturlige elasticitet :)

Det er faktisk lidt det samme som når man sprinter, men man lander ikke helt ude ved tæerne. Jeg lander på trædepuden, andre lander på mellemfoden - jeg tror det vigtigste er at man gør det som føles rigtigt :)

Hvis du vil prøve det, vil jeg gerne ville nogle informationer frem til dig :) Hvis du vil have en ide af, så skal du prøve at løbe på stedet - der står man jo ret op og lander på forfoden. Herefter skal du læne hele kroppen forover (dvs. både under og overkrop), hvilket vil give dig fremdrift, og så vil du automatisk løbe fremad. Det er vigtigt at man kun placerer sine føder under kroppen og ikke foran, for det overbelaster toppen af foden (kan ikke huske ord lige nu ^^).

Man tager mindre skridt, men min oplevelse (og mange andres) er at man kommer hurtige frem, fordi man udnytter energien bedre :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg printet origami instruktioner til på søndag, hvor jeg skal give Britsen et kursus i origami blomster for selvproklamerede fummelfingre. Jeg samler en skotøjsæske med papir, instruktioner, lim, dobbeltklæbende tape osv. i en kasse, så vi rigtig kan hygge med det. Vi har aftalt at være de skøre origami-damer på en tilfældig cafe. :cheerleader3:

Uuuuh det bliver legen... wait for it... DARY!!! Det bliver såååå godt!! :cheerleader3:

Uh hvor du god! :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOHOO!!! Jeg klarede de fulde 10 minutters interval jeg havde sat mig for inden benet ikke ville mere. Så holdt jeg "pause" i 10 minutter hvor jeg gik og så tog jeg yderligere 7,5 min intervalløb.

Sådan! :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja forfodsløb, barfodsløb, natural running, pose running - kært barn har mange navne :) Alle kommer ud på det samme. Det handler om at udnytte energi og kroppen naturlige elasticitet :)

Det er faktisk lidt det samme som når man sprinter, men man lander ikke helt ude ved tæerne. Jeg lander på trædepuden, andre lander på mellemfoden - jeg tror det vigtigste er at man gør det som føles rigtigt :)

Hvis du vil prøve det, vil jeg gerne ville nogle informationer frem til dig :) Hvis du vil have en ide af, så skal du prøve at løbe på stedet - der står man jo ret op og lander på forfoden. Herefter skal du læne hele kroppen forover (dvs. både under og overkrop), hvilket vil give dig fremdrift, og så vil du automatisk løbe fremad. Det er vigtigt at man kun placerer sine føder under kroppen og ikke foran, for det overbelaster toppen af foden (kan ikke huske ord lige nu ^^).

Man tager mindre skridt, men min oplevelse (og mange andres) er at man kommer hurtige frem, fordi man udnytter energien bedre :)

Spændende, det må jeg prøve af på et tidspunkt!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har jeg printet origami instruktioner til på søndag, hvor jeg skal give Britsen et kursus i origami blomster for selvproklamerede fummelfingre. Jeg samler en skotøjsæske med papir, instruktioner, lim, dobbeltklæbende tape osv. i en kasse, så vi rigtig kan hygge med det. Vi har aftalt at være de skøre origami-damer på en tilfældig cafe. :cheerleader3:

Uuuuh det bliver legen... wait for it... DARY!!! Det bliver såååå godt!! :cheerleader3:

Uh hvor du god! :cheerleader3:

Holder du også cafe kurser i Jylland? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja forfodsløb, barfodsløb, natural running, pose running - kært barn har mange navne :) Alle kommer ud på det samme. Det handler om at udnytte energi og kroppen naturlige elasticitet :)

Det er faktisk lidt det samme som når man sprinter, men man lander ikke helt ude ved tæerne. Jeg lander på trædepuden, andre lander på mellemfoden - jeg tror det vigtigste er at man gør det som føles rigtigt :)

Hvis du vil prøve det, vil jeg gerne finde nogle informationer frem til dig :) Hvis du vil have en ide af det, så skal du prøve at løbe på stedet - der står man jo ret op og lander på forfoden. Herefter skal du læne hele kroppen forover (dvs. både under og overkrop), hvilket vil give dig fremdrift, og så vil du automatisk løbe fremad. Det er vigtigt at man kun placerer sine føder under kroppen og ikke foran, for det overbelaster toppen af foden (kan ikke huske ord lige nu ^^).

Man tager mindre skridt, men min oplevelse (og mange andres) er at man kommer hurtige frem, fordi man udnytter energien bedre :)

Spændende, det må jeg prøve af på et tidspunkt!

Det skulle du gøre, hvis du bliver ved med at have problemer :) Og det er altså ikke så mærkeligt som det lyder! :tunge:

Edited by Rose90
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har jeg printet origami instruktioner til på søndag, hvor jeg skal give Britsen et kursus i origami blomster for selvproklamerede fummelfingre. Jeg samler en skotøjsæske med papir, instruktioner, lim, dobbeltklæbende tape osv. i en kasse, så vi rigtig kan hygge med det. Vi har aftalt at være de skøre origami-damer på en tilfældig cafe. :cheerleader3:

Uuuuh det bliver legen... wait for it... DARY!!! Det bliver såååå godt!! :cheerleader3:

Uh hvor du god! :cheerleader3:

Holder du også cafe kurser i Jylland? :)

*Sagt med telefonsvarer/sekretær-stemme* "Tak for din interesse i Daisys Origami kurser, der er endnu ikke planlagt en Danmarksturné, men hvis du skriver dig op til nyhedsbrevet så får du automatisk besked, hvis/når dette ændrer sig." :tunge:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja forfodsløb, barfodsløb, natural running, pose running - kært barn har mange navne :) Alle kommer ud på det samme. Det handler om at udnytte energi og kroppen naturlige elasticitet :)

Det er faktisk lidt det samme som når man sprinter, men man lander ikke helt ude ved tæerne. Jeg lander på trædepuden, andre lander på mellemfoden - jeg tror det vigtigste er at man gør det som føles rigtigt :)

Hvis du vil prøve det, vil jeg gerne finde nogle informationer frem til dig :) Hvis du vil have en ide af det, så skal du prøve at løbe på stedet - der står man jo ret op og lander på forfoden. Herefter skal du læne hele kroppen forover (dvs. både under og overkrop), hvilket vil give dig fremdrift, og så vil du automatisk løbe fremad. Det er vigtigt at man kun placerer sine føder under kroppen og ikke foran, for det overbelaster toppen af foden (kan ikke huske ord lige nu ^^).

Man tager mindre skridt, men min oplevelse (og mange andres) er at man kommer hurtige frem, fordi man udnytter energien bedre :)

Spændende, det må jeg prøve af på et tidspunkt!

Det skulle du gøre, hvis du bliver ved med at have problemer :) Og det er altså ikke så mærkeligt som det lyder! :tunge:

Jeg er helt åben overfor den slag "mærkelige" ting - jeg er ikke selv specielt erfaren med træning, så jeg giver forskellige teknikker en chance, så jeg kan se hvad der virker for mig! :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nye sko - nu med lilla bånd som snører

Som overskriften antyder, så skulle jeg lige prøve at sætte lilla bånd i, i stedet for de snørebånd der fulgte med.

Hvad synes I?

post-68857-0-28404700-1391872455_thumb.j post-68857-0-90569100-1391872465_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt åben overfor den slag "mærkelige" ting - jeg er ikke selv specielt erfaren med træning, så jeg giver forskellige teknikker en chance, så jeg kan se hvad der virker for mig! :cheerleader3:

Arh okay, super :) Nå men jeg har været hele skade-møllen igennem, så du spørger bare, hvis der er noget :wink:

De nye sko - nu med lilla bånd som snører

Som overskriften antyder, så skulle jeg lige prøve at sætte lilla bånd i, i stedet for de snørebånd der fulgte med.

Hvad synes I?

attachicon.gifWP_20140208_001.jpg attachicon.gifWP_20140208_003.jpg

Jeg synes faktisk godt det fungerer med skoene - det er lidt sart med blå og lilla, men til den stil du har lagt op til er de mega fede :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt åben overfor den slag "mærkelige" ting - jeg er ikke selv specielt erfaren med træning, så jeg giver forskellige teknikker en chance, så jeg kan se hvad der virker for mig! :cheerleader3:

Arh okay, super :) Nå men jeg har været hele skade-møllen igennem, så du spørger bare, hvis der er noget :wink:

De nye sko - nu med lilla bånd som snører

Som overskriften antyder, så skulle jeg lige prøve at sætte lilla bånd i, i stedet for de snørebånd der fulgte med.

Hvad synes I?

attachicon.gifWP_20140208_001.jpg attachicon.gifWP_20140208_003.jpg

Jeg synes faktisk godt det fungerer med skoene - det er lidt sart med blå og lilla, men til den stil du har lagt op til er de mega fede :cheerleader3:

Will do!!!

Og tak!!! :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nye sko - nu med lilla bånd som snører

Som overskriften antyder, så skulle jeg lige prøve at sætte lilla bånd i, i stedet for de snørebånd der fulgte med.

Hvad synes I?

attachicon.gifWP_20140208_001.jpg attachicon.gifWP_20140208_003.jpg

Farverne ser meget godt ud. Min første tanke er også lidt, hvordan ville det se ud med silkebånd?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nye sko - nu med lilla bånd som snører

Som overskriften antyder, så skulle jeg lige prøve at sætte lilla bånd i, i stedet for de snørebånd der fulgte med.

Hvad synes I?

attachicon.gifWP_20140208_001.jpg attachicon.gifWP_20140208_003.jpg

Farverne ser meget godt ud. Min første tanke er også lidt, hvordan ville det se ud med silkebånd?

Det kunne sikkert også være rigtig fint, men jeg har desværre kun satinbånd på lager, og det jeg har er så smalt at det ikke lige bliver det look jeg er ude efter. Jeg må kigge efter det i Søstrene Grene eller Tiger :)

Det ser da rigtig godt ud med det lilla bånd! Du har ikke et teal bånd du kan prøve med? Kunne være fedt at se begge muligheder :wink:

Jeg har desværre ikke noget teal bånd, men finder jeg teal bånd, skal det da helt sikkert prøves :wink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer