gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Uhh så flot den sidste halskæde er.. :heart:

Og kan super godt lide den ear cuff med bladet på.. :)

Vælger du så Lilla i stedet for mint?.. Tænker om Thomas kan acceptere den farve.. :)

Det tror jeg, at han kan. Han kunne vidst nok bedst lide den lilla skrift på invitationerne. :)

0

De smykker er da SÅ fine. Hvis ikke jeg var blevet glad for guld, så ville det være lige mig. Jeg siger go. Måske Thomas skal have dem viftet for næsen, så kan det være, at de alligevel finder vej til dig. :-)

Du kan tro jeg vifter :oops::badgirl: Men de er altså virkelig virkelig fine... Er dog en lille smule bekymret for om øreringene bliver for store til mit hoved, nu hvor jeg har besluttet at fortsætte med at være korthåret?! Synes hurtigt øreringe kommer til at virke så bombastiske på korthårede kvinder...

Det kan du måske have ret i. Men derfor er det jo så godt, at du har fundet ny inspiration. Dem i midten af billederne for de nye smykker er virkelige simple, elegante og smukke. :wink:

Jeg elsker ideen med earcuff. Det er sådan en god ekstra ting, især når du har kort hår. Du bliver så flot altså.

Og skide godt gået med det vægttab. Jeg er fuld af beundring over din viljestyrke og flotte resultater. Jeg starter efter påske. Der må gerne ryge 5-10 kg tak. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Super flot vægttab tabte selv 2,3 kg og 23 cm 5 forskellige steder på kroppen på en uge via fit på 100 dage, men er stoppet da jeg ellers kommer til at tabe mig for meget til at kunne passe min kjole.

Jeg prøver lige. 5:2 kuren lige nu. Man må spise hvad man vil på sine fastedage, men noget er jo "dyre" i kcal end andet. F.eks fastede jeg i tirsdag. Der bestod min dag af hvor man som kvinde på indtage 500 kcal

Morgenmad: 100 g skyr med 50 g blåbær

Frokost: et kogt æg uden blommen.

Aftensmad: 150 g pulled turkey, 100 g iceberg, 100 g tomat og 200 gram agurk.

Dessert( ja det var der plads til ): ca 150 jordbær

Og jeg kom ikke helt op på 500 kcal.

Nå ja drak også en pepsi light men nåede stadig ikke op på 500

Edited by sommer09
0

Jeg prøver lige. 5:2 kuren lige nu. Man må spise hvad man vil på sine fastedage, men noget er jo "dyre" i kcal end andet. F.eks fastede jeg i tirsdag. Der bestod min dag af hvor man som kvinde på indtage 500 kcal

Puha, jeg tror godt nok ikke, at jeg kunne klare sådan en kur. Bare tanken om, kun at få hviden fra et kogt æg til frokost og intet andet :blink: også selv om det kun ville være 2 gange om ugen. Jeg får bare verdens korteste lunte, når jeg er sulten :blush:

Tager hatten af for dem der kan, tror egentlig det er meget sundt at faste engang imellem.

Edited by Honore2B
0

Uhh så flot den sidste halskæde er..

Og kan super godt lide den ear cuff med bladet på..

Vælger du så Lilla i stedet for mint?.. Tænker om Thomas kan acceptere den farve..

Ja den nederste halskæde er også min favorit - den har også samme form som den mintfarvede. :biggrin:

Ja den er ret fin med bladet - jeg har ret svært ved at vælge mellem de forskellige cuffs.

Nej nej, lilla har hele tiden været en del af billedet - lilla og teal, men eftersom Thomas for nogle uger siden udbrød at han altså godt kunne lide pasteller (i øvrigt en meget modig udmelding for en mand og i mit påhør :floejt::blush: ) tænkte jeg at vi måske kunne nappe mint i stedet for teal. Men lige præcis mint kan han ikke lide. :huh::griner:-

Jo jo, han kan såmænd godt acceptere lilla, jeg ville aldrig hive noget ned over hovedet på ham. :) Han skal have en mørkelilla skjorte på, det valgte han selv. Jeg viste ham nogle farvekombinationer (teal skjorte, lilla slips og lilla skjorte, teal slips) med mulighed for at nedlægge veto hvis han synes det var grimt begge dele, så havde jeg jo bare fundet på noget andet, men han valgte lilla skjorte og teal slips. :heart:

Jeg er vild med den sidste søde... hvor har du mon fundet den? Og hvor er det flot med dine centimeter... du er super sej!

Taaaark!!! Jamen den er jo selvfølgelig fra etsy, og du finder den lige her: https://www.etsy.com/dk-en/listing/130380584/amethyst-purple-necklaceweddings?ref=favs_view_6

Uhh så flot den sidste halskæde er..

Og kan super godt lide den ear cuff med bladet på..

Vælger du så Lilla i stedet for mint?.. Tænker om Thomas kan acceptere den farve..

Det tror jeg, at han kan. Han kunne vidst nok bedst lide den lilla skrift på invitationerne.

Ja, han overrasker mig egentlig med det lilla, jeg bliver ved med at finde alternative farver, for at han har mulighed for at vælge det lilla fra... Og han vælger det ofte til i stedet... :thumbsupsmileyanim:

De smykker er da SÅ fine. Hvis ikke jeg var blevet glad for guld, så ville det være lige mig. Jeg siger go. Måske Thomas skal have dem viftet for næsen, så kan det være, at de alligevel finder vej til dig. :-)

Du kan tro jeg vifter Men de er altså virkelig virkelig fine... Er dog en lille smule bekymret for om øreringene bliver for store til mit hoved, nu hvor jeg har besluttet at fortsætte med at være korthåret?! Synes hurtigt øreringe kommer til at virke så bombastiske på korthårede kvinder...

Det kan du måske have ret i. Men derfor er det jo så godt, at du har fundet ny inspiration. Dem i midten af billederne for de nye smykker er virkelige simple, elegante og smukke.

Jeg elsker ideen med earcuff. Det er sådan en god ekstra ting, især når du har kort hår. Du bliver så flot altså.

Og skide godt gået med det vægttab. Jeg er fuld af beundring over din viljestyrke og flotte resultater. Jeg starter efter påske. Der må gerne ryge 5-10 kg tak.

5-10 kg det klarer du nemt! Jeg har stadig ca. 15 jeg skal af med... :blink:

Ja jeg er egentlig mere fortrøstningsfuld over størrelsen på disse små ørestikker og så tror jeg en ear cuff kunne være ret cool til også. så skal jeg bare vælge hvilken jeg bedst kan lide... :floejt:

Super flot vægttab tabte selv 2,3 kg og 23 cm 5 forskellige steder på kroppen på en uge via fit på 100 dage, men er stoppet da jeg ellers kommer til at tabe mig for meget til at kunne passe min kjole.

Nå ja drak også en pepsi light men nåede stadig ikke op på 500

FLOT! Jeg har forhåbninger til 5:2 fordi man netop selv må bestemme, så kan jeg bare vælge den mad jeg plejer at spise, men mindre af den.

Jeg er bare bedre til at spise mindre, end til at spise kalorieskrabet mad, fordi jeg har fundet ud af at jeg ikke kan tåle de fleste mælkeprodukter og kunstige sødestoffer.

Men sandt nok at man sagtens kan få en masse mad for få kalorier, men så ville jeg ikke kalde det en fastedag, for man faster jo ikke på den måde. Når jeg har haft de der dage (som Thomas skældte mig ud for førhen) så spiste jeg max en lille smule aftensmad. Det generede mig slet ikke. Jeg blev en lille smule sulten henad aften og der spiste jeg så lidt, men ofte bare en eller to rugbrødsmadder.

Men går det helt galt en fastedag hvor jeg er sulten, så må jeg ty til honningmelon, agurk eller jordbær. Nam nam nam.

Puha, jeg tror godt nok ikke, at jeg kunne klare sådan en kur. Bare tanken om, kun at få hviden fra et kogt æg til frokost og intet andet også selv om det kun ville være 2 gange om ugen. Jeg får bare verdens korteste lunte, når jeg er sulten

Tager hatten af for dem der kan, tror egentlig det er meget sundt at faste engang imellem.

Nej jeg vil altså også have hele ægget og så bare spise mindre. Jeg tror egentlig også det er sundt at faste af og til, så nu prøver vi. :biggrin:

0

Outfit collage - Hvordan det kunne se ud

Jeg har ikke opgivet ideen om en bogtaske endnu - særligt da der ikke rigtig er så meget luft i budgettet til udstyr (hele mit outfit skal koste under 5.000kr), men da jeg manglede noget teal i outfittet for at det hang bedre sammen, valgte jeg lige den teal fjertaske jeg har været forelsket i adskillige måneder efterhånden, bare for lige at vise hvordan det farvemæssigt kunne fordele sig. De El Naturalista sko jeg gerne ville have er desværre udgået og umulige at opstøve, så nu har jeg fundet et par lilla ecco frem. Desværre har de ikke snører som jeg oprindeligt ville, men de har en god farve, højde og hæl tykkelse (jeg bliver nok aldrig venner med stilethæle). Converse skoene vil jeg rigtig gerne have, men Thomas synes Converse sko er keeeeeedelige, så de er bare med for at vise at jeg altså skal have lilla sko.

Jeg synes ikke umiddelbart halskæden passer til ear cuffen, der skulle jeg nok have valgt en af de andre.

post-68857-0-14197600-1397761838_thumb.j

Edited by gybbelgobbel
0

Annonce ♥

Kan godt følger jer men med forskel hvor en hvide er 50 kcal og et helt æg 154, så vælger jeg kun kogt hvide. Og når det handler om at man kun må indtage 500 kcal som kvinde på en hel dag, så vælger jeg med omhu. Er hellere ikke så vil med blommen så det hjælper ret meget:) agurk er super godt kun 10 kcal for 100 gram.. Mums

Edited by sommer09
0

Annonce ♥

Jeg er VILD med lilla og teal sammen.. Kæft, det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg ææææælsker converse-sko og har nogle i grønne, som jeg overvejede at tage med/på til fotos efter vielsen - min mor synes det kunne være en skide god ide.. Så øv, at Thomas synes de er kedelige, jeg synes det kunne være et "festligt/sjovt" indslag :balloon:

Giver dig ret i, at cuff og halskæde ikke passer helt sammen - er du mest til halskæden eller cuffen? (altså, hvad ville du helst udskifte, hvis nu man faldt over noget på nettet?)

0

Virkelig flot collage! Ser meget gennemført ud:) Og synes også invitationen med to farver ser ret lovende ud faktisk, selvom jeg mest var til den sorte først. Men med tanke på jeres outfits, passer det ret godt med invitationen i to farver.

0

Kan godt følger jer men med forskel hvor en hvide er 50 kcal og et helt æg 154, så vælger jeg kun kogt hvide. Og når det handler om at man kun må indtage 500 kcal som kvinde på en hel dag, så vælger jeg med omhu. Er hellere ikke så vil med blommen så det hjælper ret meget:) agurk er super godt kun 10 kcal for 100 gram.. Mums

Jaaa.. Så ville jeg nok bare gemme ægget til en ikke fastedag, eller nøjes med et æg og noget agurk til frokost... men selvfølgelig er man ikke vild med blommen er der jo ingen idé i at spise dem. :biggrin:

Jeg har intet imod at få den der sultfølelse, tror det er sundt at være sulten fra tid til anden. Og det går jo over, ens mave siger jo til sidst til sig selv, nå, der kommer ikke noget mad i dag, eller ikke så meget som jeg gerne vil have, så finder jeg energi her i stedet.

Jeg er VILD med lilla og teal sammen.. Kæft, det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg ææææælsker converse-sko og har nogle i grønne, som jeg overvejede at tage med/på til fotos efter vielsen - min mor synes det kunne være en skide god ide.. Så øv, at Thomas synes de er kedelige, jeg synes det kunne være et "festligt/sjovt" indslag :balloon:

Giver dig ret i, at cuff og halskæde ikke passer helt sammen - er du mest til halskæden eller cuffen? (altså, hvad ville du helst udskifte, hvis nu man faldt over noget på nettet?)

Ja jeg elsker converse, men han er ret "meh" over dem :(

Jeg er nok mest til cuffen. Den er mere mig. Halskæden er super fin og sød, men cuffen er mere edgy og sej... Synes jeg... og jeg er mest til edgy og sej... :biggrin:

0

Annonce ♥

Virkelig flot collage! Ser meget gennemført ud:) Og synes også invitationen med to farver ser ret lovende ud faktisk, selvom jeg mest var til den sorte først. Men med tanke på jeres outfits, passer det ret godt med invitationen i to farver.

Tak! :) Jeg ved ikke selv hvad jeg er mest til endnu, jeg kan ikke beslutte mig for om jeg synes helt sort er flottest eller det blandede eller.... ja.. jeg er ubeslutsom. :blush:

Invitation - blandede farver

Jeg har prøvet at emulere det grå-brune papir, det viste sig at være ret svært.

attachicon.gifinvite-origami-a4.jpg

Uhhh, det ser rigtig godt ud med "blandede" farver :bunny_4::bunny_4::bunny_4:

Taaaaark!

0

HELT enig. Jeg troede faktisk, at det ville komme til at se rodet ud, men niks.

0

Annonce ♥

HELT enig. Jeg troede faktisk, at det ville komme til at se rodet ud, men niks.

Det troede jeg faktisk også det ville, men det blev bedre end forventet!

Gybbel :) Jeres bryllup bliver så fint og gennemført. Din collage er så flot og invitationerne med to farver er klart min favorit :)

Taaaaark :biggrin: Jeg er også overrasket over hvor fint det umiddelbart ser ud med 2 farver.

Det ser super fint ud med 2-farvet invitation!! Den stemmer jeg klart for! Smykkerne er godt nok også fine... Nuuuuuuj altså... Lilla er bare flot :a1221:

Jeg elsker altså også bare lilla! Det ville undre alle jeg kender hvis ikke der var noget lilla til vores bryllup, det har været min yndlingsfarve i 10 år :lol:

De er altså bare SÅ fede dine ideèr til invitationer. Er SÅ vild med at I vælger noget helt anderledes :cheerleader3:

Tak! :) Jeg var ikke i tvivl da jeg stødte på origamihjertet, at hvis Thomas også synes det var en fed idé så passede det perfekt til os og vores bryllupstema.

0

Outfit-collagen er rigtig fin! Jeg tror det bliver så fedt med teal underskørt og lilla sko! Jeg kan dog godt forstå at du gerne ville have nogle sko med snører, det kunne også være rigtig flot:)

0