gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Gyppel, du hjalp på et tidspunkt med nogle invitationer til en barnedåb herinde.... ( håber det var rigtigt det var dig :D ) kan du huske dem...? Noget med nogle ænder.

Er det nogle du har et billede af til inspiration.? :)

Her er lige et billede af den blanke side uden tekst:

post-68857-0-78297900-1398198067_thumb.p

Og forsiden med billedet:

post-68857-0-30791200-1398198205_thumb.p

Vil ikke lige vise siderne med teksten, vil nødig udlevere adresser, navne osv. :wink:

Viser også kun forsiden med billedet, fordi Rikke selv har valgt at dele billedet med os tidligere. :)

0

Nøjs hvor er de bare super super super flotte.

Hvilket program har du lavet dem i...? :)

Illustrator og InDesign. Jeg har adgang til det via mit arbejde, hvor jeg bruger programmerne jævnligt (jeg er multimediedesigner). :)

0

Annonce ♥

Fede inspirationsbilleder til dit fotoshoot. Det kan kun blive godt :)

Og i øvrigt så syntes jeg den invitation bliver federe og federe hver gang jeg ser den.

Ang. de smukke invitationer du lavede for mig. Jeg får så meget positiv respons på dem. Er så glad for du hjalp mig. Var ikke nået til det resultat alene. Super stolt.

Og ang den pakke jeg har til dig. Ved godt det ikke er en undskyldning når den står lige her på mit spisebord og fylder, men sønnike på 1 år har haft lungebetændelse (som du måske husker) og først ordenligt rask nu plus H2B har været på skiferie. Så overskud til en tur på posthuset.... phyy.... i morgen.... :wink:

0

Og i øvrigt så syntes jeg den invitation bliver federe og federe hver gang jeg ser den.

Ang. de smukke invitationer du lavede for mig. Jeg får så meget positiv respons på dem. Er så glad for du hjalp mig. Var ikke nået til det resultat alene. Super stolt.

Og ang den pakke jeg har til dig. Ved godt det ikke er en undskyldning når den står lige her på mit spisebord og fylder, men sønnike på 1 år har haft lungebetændelse (som du måske husker) og først ordenligt rask nu plus H2B har været på skiferie. Så overskud til en tur på posthuset.... phyy.... i morgen.... :wink:

Det er bare i orden :tunge: Var faktisk lige ved at skrive til dog og høre om den var sendt, for så ville jeg lige sige den ikke var dukket op endnu - det er nærmest en lettelse at høre den ikke er afsendt - jeg magter bare ikke problemer med post dk :pokey:

Godt at høre de bliver godt modtaget - de var en ren fornøjelse at lave og hver en time værd! :7himmel:

0

Det er bare i orden :tunge: Var faktisk lige ved at skrive til dog og høre om den var sendt, for så ville jeg lige sige den ikke var dukket op endnu - det er nærmeest en lettelse at høre den ikke er afsendt - jeg magter bare ikke problemer med post dk :pokey:

Godt at høre de bliver godt modtaget - de var en ren fornøjelse at lave og hver en time værd! :7himmel:

Jeg har også haft dårlig samvittighed over det så bliver godt at få den sendt ;)

0

Annonce ♥

På de almindelige dage spiser vi bare som vi er vant til at kunne spise for at holde den vægt vi har. Den samme type mad, de samme tidspunkter. På fastedage må jeg så kun få op til 500 kcal og Thomas 600 kcal. På fastedage springer vi morgenmaden over. Spiser ca. halvdelen af kalorierne til frokost, den anden halvdel til aftensmad. Hvis man vælger rigtigt kan man jo få ret meget mad for de 500 kcal. men jeg vælger den samme type mad jeg plejer, bare i små mængder.

Det må jeg lige overveje! - :) Jeg synes der super fedt at i kan klare det .. :D

- Fede inspirations billeder .. Det er fedt med lidt "anderledes" billeder - Vil du gerne have taget billeder udenfor eller bare i et "studie" ? :)

0

På de almindelige dage spiser vi bare som vi er vant til at kunne spise for at holde den vægt vi har. Den samme type mad, de samme tidspunkter. På fastedage må jeg så kun få op til 500 kcal og Thomas 600 kcal. På fastedage springer vi morgenmaden over. Spiser ca. halvdelen af kalorierne til frokost, den anden halvdel til aftensmad. Hvis man vælger rigtigt kan man jo få ret meget mad for de 500 kcal. men jeg vælger den samme type mad jeg plejer, bare i små mængder.

Det må jeg lige overveje! - :) Jeg synes der super fedt at i kan klare det .. :D

- Fede inspirations billeder .. Det er fedt med lidt "anderledes" billeder - Vil du gerne have taget billeder udenfor eller bare i et "studie" ? :)

uhm... hmmm... det har jeg faktisk ikke tænkt over, det lader jeg Charlotte bestemme :)

0

Smuk inspiration :)

tak :)

Det er bare i orden :tunge: Var faktisk lige ved at skrive til dog og høre om den var sendt, for så ville jeg lige sige den ikke var dukket op endnu - det er nærmeest en lettelse at høre den ikke er afsendt - jeg magter bare ikke problemer med post dk :pokey:

Jeg har også haft dårlig samvittighed over det så bliver godt at få den sendt ;)

Pyt! :biggrin:

Fantastiske inspirationsbilleder...

tak :)

0

Annonce ♥

Opfølgning på 30 dages udfordringer

Så er jeg færdig med mine 30 dages udfordringer og hold nu op det var hårdt til sidst!!!

En anden gang tager jeg ikke flere på samme tid, det er for meget. I hvert fald når de overlapper lidt. Der er røget 3,5 cm om maven i den tid, men armene er uændrede i størrelse. Dog virker mine arme mindre slaskede, men jeg vil ikke sige at hverken min mave eller arme ser muskuløse ud, det har jeg stadig for meget fedt på kroppen til. Min umiddelbare dom er at jeg ikke tager disse udfordringer igen, før jeg har tabt den mængde fedt jeg vil, for det bliver ikke at se, det bliver kun at mærke. Jeg kan mærke jeg er blevet stærkere, og at jeg holder maven bedre og så videre, men lige nu har jeg så meget overskudsfedt, at mit fokus skal ligge på at få fjernet dette. Så jeg fortsætter ufortrødent med løbetræningen og 5:2 kuren, men nogle forskellige øvelser smidt ind for variationens skyld.

0

Super flot klaret! :) Må nok indrømme at de blev alt for hårde for mig, så jeg stoppede og lagde mig på en enkelt dag, jeg lige kunne overkomme og laver så den dag hver anden dag i stedet.

Men simpelthen fantastisk at du er kommet i gennem :respekt:

0

Annonce ♥

Super flot klaret! :) Må nok indrømme at de blev alt for hårde for mig, så jeg stoppede og lagde mig på en enkelt dag, jeg lige kunne overkomme og laver så den dag hver anden dag i stedet.

Men simpelthen fantastisk at du er kommet i gennem :respekt:

Det var altså også behårdt. Det skal lige siges at jeg ikke kan lave rigtige armbøjninger, så det blev pigearmbøjninger, men eller kom jeg igennem med få justeringer. Sit-ups kunne jeg til sidst heller ikke i en køre, så lavede 3sets ud af den med et minuts pause mellem hvert set. Det mente jeg måtte være ok.

0

Ih Gybbel... Man kan ikke holde ferie ret længe før din tråd vokser med 50 sider :lol:

TILLYKKE med dit vægttab! Hvor er det flot. Jeg har GOD erfaring med 5:2 - og endnu bedre erfaring med 1-dages kuren hvor man faster HELT på fastedagene. Det er 25 gange nemmere at spise 0 kcal fremfor de 500 kcal og vægttabet rykker.

Der findes en rigtig god bog der hedder 1 dages kuren... Den er guu'r

0

Annonce ♥

Ih Gybbel... Man kan ikke holde ferie ret længe før din tråd vokser med 50 sider :lol:

TILLYKKE med dit vægttab! Hvor er det flot. Jeg har GOD erfaring med 5:2 - og endnu bedre erfaring med 1-dages kuren hvor man faster HELT på fastedagene. Det er 25 gange nemmere at spise 0 kcal fremfor de 500 kcal og vægttabet rykker.

Der findes en rigtig god bog der hedder 1 dages kuren... Den er guu'r

Havde det bare været mig der var på kur, var det helt sikkert vejen at gå. Desværre har Thomas ret svær IBS (irriteret tyktarm) og han SKAL have minimum to måltider dagligt - selvom de er små - ellers får han bare så ondt så ondt. :( Og det er bedst vi bliver enige om noget og følges på den måde, ellers får vi ført hinanden i fordærv (regnormsrygrad på os begge).

:cheerleader3: hvor er du sej gybbel :cheerleader3:

Tak! :)

0

Jeg kan ikke mere :(

I går døde min anden bedstefar i den enormt flotte høje alder af 94. Jeg under ham det, men jeg er knust. Her er nok engang tale om en mand der har betydet enormt meget for mig. Han har været mæt af dage i årevis, men har været åndsfrisk trods alt og ved godt helbred sådan generelt - alderen taget i betragtning. Men nu kunne/ville kroppen ikke mere. Og jeg er knust. Jeg er ødelagt. Fornuften siger jo at det er det bedste for ham, for han var vitterligt træt af at leve, han havde fået nok. Oveni er Thomas morfar atter blevet indlagt... Jeg har meget svær ved fortsat at være stærk.

0