gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Ihh hvor er det bare smart :-)

Hvor har du dog fået fat på dem henne?

Fra ebay! :) Link: http://www.ebay.co.uk/itm/261598683561?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=560474102324&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Fedt - dem må jeg vidst hellere vise H2B. De kunne være smarte rundt om i haven (så er vi også sikker på at alle bliver tændt ;-) )

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde Gybbel.. Hvordan går det med det hele? Jeg tænkte på om jeg i den nærmeste fremtid skulle smide printeren forbi dig? Jeg er jo kommet til at købe nogle fine semi-lavede invitationer :blush: men, derfor skal du da stadig have printeren, hvis du er interesseret :)

Stort kram - og god weekend.. Og ja, hvordan går det med den tilrettede kjole? Jeg venter også spændt :biggrin:

0

Hey Gybbelgobbel

Du skal jo også på bryllupsrejse til Japan - hvor langt er i kommet med planlægningen af det? Hvor lang tid og hvem rejser i med? Rejser i på egen hånd? Hvad besøger i?

Ved godt det er mange spørgsmål, men jeg er liiiidt nervøs for at misse noget, for det godt nok mange penge det koster, især hvis man så er på egen hånd og ikke får set en pind.

Nogle tip?

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej alle I søde mennesker!

Jeg fik endelig den tilrettede kjole ind af døren i går. Jeg har ikke nogen billeder endnu, men nu passer den i længden!!!! Jeg ser lige om jeg kan få taget nogle billeder på et tidspunkt. :)

Ellers er jeg bare rigtig vinterdepressiv (og lysterapi har bare ikke hjulpet i år, det plejer det ellers), har lige været syg fra arbejdet i 2 uger med kold lungebetændelse, som stadig ikke er helt væk, og er generelt bare lidt energiforladt og dvask. :(

Ise, vi skal være af sted i ca. 2 uger. Vi har kun booket fly indtil videre, så vi er desværre ikke så langt endnu. :)

0

Hvor er det dejligt at høre fra dig!

Kender godt det med vinterdep., synes også, at det er ekstra hårdt i år, men der har jo nærmest heller ikke været noget lys i november måned :td: Håber det snart bliver bedre :bearhug:

Bittert med kold lungebetændelse, jeg håber for dig, at det snart bliver bedre. Sådan noget kan jo være en rigtig hår nyser at komme igennem.

Glæder mig super meget til at se billeder af kjolen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det lyder rigtigt hårdt, jeg er på underlig vis nærmest ikke ramt i år, så det er skønt efter 2 meget hårde vintre. Jeg håber du er hurtigt ovenpå igen, og så håber jeg at lungebetændelsen snart er væk igen. Glæder mig til billederne af dig i kjolen :loveshower:

0

Annonce ♥

Tak alle sammen! Jeg har forsøgt mig med at tage på arbejde i dag. Jeg kan ikke holde ud at ligge hjemme mere. Det ikke at komme ud og have en hverdag er ikke ligefrem gavnlig for bekæmpelsen af vinterdepressionen. Jeg tager d-vitamin hver dag og har faktisk gjort det i over ½ år, men af en eller anden grund er den bare slem i år, jeg plejer at være godt hjulpet af d-vitamin og lysterapi, men denne gang er det hele startet tidligere og er sværere at komme af med. :(

Jeg kan dog genkende at det er vinterdepressionen der har fat, da der er nogle bestemte symptomer jeg ikke får i samme grad af nogen anden sindstilstand. F.eks. har jeg nærmest en aversion imod kød og kunne til gengæld leve af kulhydrater (primært brød og pasta nærmest krææææææver min krop - jeg bestilte en deep pan pizza i går, det gør jeg ellers aldrig).

MHT. kjolen: Jeg skal have kigget på nogle bælter, for der skal helt sikkert bælte i. Jeg hælder faktisk lidt til et glitter/glimmer bælte (Hvem sagde det?) :blink: Jeg tror bare det kunne være så fint. Og så hælder jeg lidt til converse sko nu, men dem kan Thomas ikke så godt lide.... Hmmm..... Glimmer converse.....?! Ej nu stopper det...... eller...?! :blush:

0

Så kom LED fyrfadslysene også. De har været længe undervejs, bl.a. fordi afsender har skrevet "NAIL ART MOLD" på pakken. Dvs. da PostDK kontaktede mig om pakken og spurgte efter dokumentation på pakkens indhold og værdi var der jo pludseligt nogle uoverensstemmelser. Men ja... Nu er de kommet og de er fine nok til prisen, de skal jo alligevel bare gemmes i nogle stager af en art.

post-68857-0-52822600-1417435981_thumb.j

0

Annonce ♥

Der sker lidt i det lille hjem. Vi har modtaget vores prøvelsesattest og sendt den videre til Københavns Rådhus, hvor vi gerne vil vies. Vi synes begge at deres bryllupssal er rigtig fin, og der er plads til at hele følget kan komme med. Men de har en svartid på 5-6 uger siger de, så vi har besluttet at sende invitationer ud hvor vi tager forbehold for evt. ændringer af tidspunkt.

0