gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Uhh hvor dejligt Daisy, det nærmer sig også med hastige skridt :-)

Pyyyh ja, mind mig ikke om det, jeg er allerede forpustet. Jeg skal jo også have afhentet tingene fra dig.... Kommer du stadig jævnligt til KBH?

hvor lyder det dejligt at der er sket lidt hos jer :loveshower:

Ja, selvom det ikke er så meget, men det vi ikke når, er bare ærgerligt.

Dejligt at se du skriver herinde igen søde..

Næææh er du her stadig? Håber du nyder livet som gift kvinde!

Det lyder bare super Daisy :)

- og dejligt med liv fra dig! :loveshower:

Ja lidt liv er der da :)

Hvor dejligt. Krydser for at i får et hurtigt svar

Ja det ville være lækkert!

Tak alle sammen! Jeg håber virkelig vi kan få den seneste tid (ca. kl 12.00) for når vielsen kun tager ca. 15 minutter aner jeg virkelig ikke hvad vi skal stille op med folk fra vielsen og frem til middagen hvis vi skal vies kl. 10. Det er svært nok selv med kl 12..... Kan være det må blive en sen men luksuriøs frokost i stedet.... Hmm.....

Edited by gybbelgobbel
0

Annonce ♥

Selvfølgelig er jeg her stadig... skal da holde øje med dig.. :heart

Ja kan du tro jeg gør... er dejligt... selvom intet er forandret så er alt forandret... :D

Hvor er du sød :a1221: Og så går jeg bare og gemmer mig! Slemme Gybbel! :pokey:

Hvor er det godt at høre at alt - og intet - er ændret. Det er lige det jeg håber på/regner med :7himmel:

0

Øreringe bestilt!

Så har jeg bestilt disse fine øreringe jeg skal have på. :loveshower:

De er bestilt på etsy.com fra denne sælger: https://www.etsy.com/dk-en/shop/HestiaJewelry

post-68857-0-73569500-1422000635_thumb.j

Jeg mangler stadig at få fundet et bælte, jeg har lidt svært ved at bedømme hvor bredt det skal være, da jeg jo er ret barmfager og det egentligt normalvis er pænest til mig med et bredt bælte, men det vist klæder kjolen bedst med et kort.... Hmmm....

0

Hej Gybbel.

Jeg følger lige lidt med endnu, dejligt at se du er tilbage. Det er også snart i skal giftes, og hvor bliver det bare skønt:-) Fede øreringe du har købt, jeg glæder mig virkeligt til at se billede af dig i det fulde kanin outfit:-)

0

Annonce ♥

Ja det er lidt svært at få sneget sig til et billede for ham der min kommende mand er jo bare konstant hjemme! Jeg må smide ham ud for en aften og se om jeg kan få taget et billede af kjole og skørt.

1

Billeder af kjolen!

Så fik jeg et par billeder af den nye, rettede kjole med skørtet under. Det er lidt svært at tage billeder af sig selv i spejle der ikke kan vise det hele på en gang, så I må undvære mit hoved. :wink:

Jeg har ikke bh på, så tøserne hænger lidt. Kjolen sidder langt bedre over brystet når jeg har bh på (af åbenlyse årsager :tunge: )

post-68857-0-87816900-1422270452_thumb.j post-68857-0-74284800-1422270468_thumb.j post-68857-0-30900800-1422270490_thumb.j

Jeg vil rigtig gerne have et bælte til, men nu er spørgsmålet så - hvor bredt skal bæltet være? Tænk ikke på farverne på bælterne, det er kun bredden (lige nu i hvert fald). Jeg hælder selv mod en af bredderne, men jeg vil lige høre jeres meninger også. :cheerleader3:

1

Billeder af kjolen!

Så fik jeg et par billeder af den nye, rettede kjole med skørtet under. Det er lidt svært at tage billeder af sig selv i spejle der ikke kan vise det hele på en gang, så I må undvære mit hoved. :wink:

Jeg har ikke bh på, så tøserne hænger lidt. Kjolen sidder langt bedre over brystet når jeg har bh på (af åbenlyse årsager :tunge: )

attachicon.gifWP_20150126_003.jpg attachicon.gifWP_20150126_004.jpg attachicon.gifWP_20150126_005.jpg

Jeg vil rigtig gerne have et bælte til, men nu er spørgsmålet så - hvor bredt skal bæltet være? Tænk ikke på farverne på bælterne, det er kun bredden (lige nu i hvert fald). Jeg hælder selv mod en af bredderne, men jeg vil lige høre jeres meninger også. :cheerleader3:

Det forsvinder lidt når det er smalt - det brede er super flot :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

JubiiIiiiiiiii! I er enige med mig! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Jeg er enig i at det nok skal være ret enkelt, men jeg er bange for at grosgrain eller silkebånd krøller sammen. Så tror jeg skal have noget der holder formen bedre...

0

Annonce ♥

Billeder af kjolen!

attachicon.gifWP_20150126_003.jpg attachicon.gifWP_20150126_004.jpg attachicon.gifWP_20150126_005.jpg

Den er bare så fin din kjole :cheerleader3: Kan så godt lide kaninen på siden.

Og synes faktisk det sorte bælte ser pisse godt ud til kjole, også i bredden. Synes det skærer helt rigtig på dig :)

Ej du bliver skøn at se på i din kjole :cheerleader3:

Læste lige din intro igen, det alt for længe siden jeg sidst har været i din tråd, og kom godt nok til at grine over dig og T. Og hvordan i hver især troede i var homoer, sikke et minde og have når i sidder som gamle sammen :biggrin:

0

Tak alle sammen! Det bliver et dejligt bredt bælte... højst sandsynligt sort, da jeg faktisk ikke tror et glitterbælte i den bredde bliver særlig godt.

Billeder af kjolen!

Den er bare så fin din kjole :cheerleader3: Kan så godt lide kaninen på siden.

Og synes faktisk det sorte bælte ser pisse godt ud til kjole, også i bredden. Synes det skærer helt rigtig på dig :)

Ej du bliver skøn at se på i din kjole :cheerleader3:

Læste lige din intro igen, det alt for længe siden jeg sidst har været i din tråd, og kom godt nok til at grine over dig og T. Og hvordan i hver især troede i var homoer, sikke et minde og have når i sidder som gamle sammen :biggrin:

Hihi, ja det er en sjov historie, og vi har stadig episoder derhjemme hvor enten jeg laver noget som Thomas synes er lige maskulint nok (f.eks. da jeg trimmede mit hår helt kort en uges tid efter vi blev forlovet), eller jeg synes det han laver er lige femi nok (dette udleverer vi ikke lige, for det synes han nok er lidt pinligt). *fnis* Jeg har bare altid været en noget drenget pige og Thomas åbenbart altid været mere piget end de andre drenge...

0

Tja Daisy... Herhjemme kan manden nærmest alle Westlifes sangtekster, ham og drengene opførte en meget smuk optræden til brylluppet... I starten af vores forhold var mange af de andre single så der kunne jeg bruge det meste af aftenen på at prøve at overbevise random piger om at de ikke alle sammen var homo'er....

0