gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Sjovt som en PA nogengange bare ender med at bruden har en tjahh-følelse bagefter. Er da surt at dine veninder ikke lige har fanget din ånd ang din PA.

Vil sige ligesom Camilla, at nu kender jeg dig ikke, men havde heller ikke indtrykket af, du var en "udklædningstype".

Altid noget at du trods alt havde en hyggelig dag/aften. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja hvad ville vi have lavet til min drømmepolterabend? Jeg har rigtig mange hobbyer og interesser, så det burde ærlig talt ikke have været så svært for dem.

Jeg er en vildbasse, så noget gokart/lokumsræs eller bare en større bane til segway som vi havde for os selv og hvor man må overhale. Det kunne have været fedt.

Jeg har nævnt en del gange igennem årenes løb at jeg ikke synes bowling er specielt fedt.

Jeg har nævnt MANGE gange at jeg synes udklædning er det mest ydmygende og KUN hører sig til på en polterabend hvis den kommende brud synes det er sjovt.

Jeg er kreativ, så et eller andet kreativt kursus kunne have været hyggeligt. Min bedste veninde nævnte at hun havde foreslået at vi skulle tegne croquis. Det havde da været sjovt! Men en af de andre veninder "havde hørt at ham man skulle tegne var lidt lummer". Min bedste veninde havde også foreslået et flødebollekursus. Det er også lige mig.

Klatrevæg eller et eller andet vildt kunne også have været lige mig.

En tur på værtshus og spille pool! Generelt savnede jeg en lille tur på værtshus. Nej jeg drikker ikke, men det betyder ikke at jeg ikke kan lide at gå på værtshus. Bare en times tid eller to om eftermiddagen havde været fin, så havde der heller ikke været proppet af fulde mennesker.

Poledance kunne jeg også sagtens have kastet mig ud i.

Generelt et eller andet mere udfordrende end bowling, eller hvis det ikke skulle være udfordrende så i det mindste ikke noget jeg adskillige gange har udtrykt jeg ikke synes er fedt.

Det virkede for at være helt ærlig lidt som om det var planlagt efter hvor det var bekvemt for min ene veninde at parkere. Syg eller ej så var det bare SÅ fladt at hun kørte rundt mens vi andre gik og tog bussen. Hvis hun var så syg, så skulle hun være blevet hjemme, særligt med tanke på at der var to babyer med. Og hvis hun ikke var så syg igen, så kunne hun godt have taget bussen og være gået ligesom os andre.

Nej jeg er ikke helt ødelagt over det, jeg er bare ked af at finde ud af at de bare slet ikke ved hvem jeg er efter 10 år?! Og så er jeg vred over at de holdt min bedste veninde en smule udenfor, og ikke lyttede til hendes forslag til aktiviteter eller hendes advarsler om at udklædning var absolut NO-GO!

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg snakkede med en kollega om at det ved nogle polterabends bliver sådan en konkurrence om hvem der kender bruden bedst og at det ofte er dem som føler sig usikre på deres position i deres forhold til bruden som råber højest og trumfer ting igennem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksen til undsætning!

Min søde ekskæreste og hans kone har udskudt starten af deres ferie til Berlin for at kunne deltage i vores bryllup. Hvor sødt er det lige? Anyways, han er altså ret habil med et kamera og har tilbudt at tage billeder på dagen. Jubiiii! Fotograf er bare en af de poster jeg har ignoreret, fordi det bare ikke lå i vores budget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Menuforslag

Og så har jeg i dag fået et forslag til menu af min søde kollega:

Forret
Laks bagt med soya/akaciehonning
serveret på salat af grøn tang, urter, vasabicreme og chilirejer

Buffet
Sushi
Sticks med kylling i currypaste og peanutsauce
Kylling med kokosmælk, panang curry og cashewnødder
Sprøde salater med oksekød stegt med sichuanpeber og forårsløg
Nudelsalat vendt med sød chilimarinade, sprøde urter og saltristede mandler
Friske rispapirruller med reje-krabfish mousse, agurk og porre
Små thailandske crabcakes med chilimayo
Krydret thailandsk agurksalat
Jasmin Ris
Sød chili, Hoisin sauce, soya, stærk chilisauce

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desserten bliver bryllupskagen og generelt kagebord. :)

Ja min eks og jeg har et rigtig godt forhold til hinanden, vi sluttede forholdet uden at pege fingre ad hinanden, og det har gjort at vi egentlig har et fint venskabeligt forhold til hinanden. Selvfølgelig er det af og til lidt akavet mellem mig og hans kone (jeg er socialt akavet og hun er meget stille) men det er i bedring, og det hjælper også på akavetheden mellem Thomas og min eks.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm, den menu lyder altså riiiimelig lækker - siger pigen der nærmest aldrig spiser "udenlandsk"..

Fedt med eksen - og at han ovenikøbet vil tage billeder af jer/den store dag :thumbsupsmileyanim:

Og kun 50 dage tilbage - hvor er det vildt.. Time flies! Har du styr på det hele? :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg har sgu ikke rigtig styr på det. Det er svært at have styr på det når man egentlig helst er fri. Men jeg skal til at overtage ansvaret for vores festlokale, som brylluppet jo kan holdes i, og det er jo fedt, for så kan jeg på ethvert givent tidspunkt hvor rummet ikke er lejet ud, gå derned og prøve bordopstilling, pynt og lignende. Men der er nogenlunde styr på maden og det er jo en start. Det bliver jo ret tidligt, så overvejer om man skulle få den søde kok til at lave nogle sandwich eller andet let og lækkert folk kan få noget af efter vielsen, så vi kan skubbe maden til lidt senere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og selv de fotografer som egentlig har rigtig fornuftige, rimelige priser, koster bare mere end vi har lyst til at betale sammenholdt med budgettet for resten af festen. Vi vil sgu hellere sørge for at folk får noget ordentligt at spise. Så jeg havde egentlig affundet mig med kun at få billeder som gæsterne lige fanger på telefonen. Jeg er vildt glad for at han vil, og havde tænkt på at spørge ham om han ville, men jeg var ret sikker på at de havde bestilt ferie til den weekend, og det havde de jo også, men vælger jo så bare at skubbe afrejsen. Det er jeg simpelthen SÅ glad for!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg læst de sidste sider af din tråd også.. Vildt at du "lige om snart" skal giftes. Du ser megagodt ud i dit bryllups"outfit", det er superflot til dig. ;) Gemalens tøj er da også superlækkert, skønt at I alligevel fik det købt lidt i god tid - de er ikke altid så lette at slæbe med, vel.. :)

Æv med din polterabend - Til gengæld er jeg glad for at læse, at du alligevel hyggede dig med selskabet - også selvom de forskellige ting godt kunne ha' været noget anderledes...

Jeres menu ser forøvrigt helt fantasisk ud - denne bliver man jo helst sulten af at læse om.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg læst de sidste sider af din tråd også.. Vildt at du "lige om snart" skal giftes. Du ser megagodt ud i dit bryllups"outfit", det er superflot til dig. ;) Gemalens tøj er da også superlækkert, skønt at I alligevel fik det købt lidt i god tid - de er ikke altid så lette at slæbe med, vel.. :)

Æv med din polterabend - Til gengæld er jeg glad for at læse, at du alligevel hyggede dig med selskabet - også selvom de forskellige ting godt kunne ha' været noget anderledes...

Jeres menu ser forøvrigt helt fantasisk ud - denne bliver man jo helst sulten af at læse om.. ;)

Ja for Sørensen da. Om en MÅNED går vi og rydder op efter festen og pakker de sidste ting til rejsen.

Glæder mig til maden, det skal nok blive godt. Mums!

Nej mænd og shopping er ikke det nemmeste, men Iiiih hvor bliver han lækker altså! Er glad for at jeg fik ham slæbt med. Jeg synes også at mit outfit er ret godt og lige mig! Elsker mine sko. Mangler stadig strømpebukser, men skal lige have fundet de rette. :)

I dag skal jeg bage en lille prøvekage. Så må vi se om den bliver god. Temaet for dagens kage er Pina Colada. Så det bliver ananasmousse og kokosicing på sprutdryppede bunde. Og uden mælkeprodukter. En anden idé er chokolade og lakrids. Det vil jeg også prøve af men måske ikke lige i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det vildt at det er om 1 måned!!! Det er jo sygt.

Maden bliver mega mams.. og kagen :metteholm . Pina colada elsker jeg, så glæder mig til at høre med den kage der, hvordan den blev. Og lakrids og chokolade.. MUMS :smiley-eatdrink026:

Mænd og Shopping... de to ting hører bare ikke sammen... Min Hubby hader det som pesten bortset fra når vi er i Ikea :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer