gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære gårsdagens brudepar.

I dag er jeres første dag som ægtepar - i går blev I gift og sagde JA til at dele solskinsdage og regnvejrsdage sammen - for det er nu bedst at have en at dele dagene med.

Fra Keld og mig skal der lyde et KÆMPESTORT TILLYKKE med dagen, som vi håber blev præcis i jeres ånd.

0

Annonce ♥

Kæreste Daisy..

Et kæmpestort TILLYKKE med i går (jeg var i sommerhus med pigerne uden net, så kunne ikke komme på BK og ønske tillykke :td: )
Jeg håber I havde en fantastisk dag og det hele blev som I ønskede jer :heart:

Jeg glæder mig til at læse beretningen og se de smukke billeder af brudeparret :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow søde søde piger! To sider med lykønskninger! Hvor er det overvældende at komme tilbage til! Vi smuttede jo til Tokyo to dage efter brylluppet, og er lige kommet hjem for to dage siden. Dagen var rigtig god. Jeg fik et par lufthuller uden fokus på mig undervejs, det var super! Vi blev jo kørt til Hvidovre fra Københavns Rådhus i rickshaw (cykeltaxa) og det pusterum hvor det kun var Thomas, mig og Jimm (vores ven som agerede chauffør) var helt perfekt og lige det vi havde brug for. Thomas strålede hele dagen, og han gør det stadig, når han kalder mig sin kone. :a1221: Han er altså noget af det kæreste der eksisterer. :7himmel:

Det har jo ikke været nogen hemmelighed at denne fest ikke lige var hvad jeg havde lyst til, men dagen gik over al forventning, ingen af gæsterne lod til at bemærke når jeg havde behov for at fjerne fokus fra mig selv, og Thomas var god til at tiltrække sig opmærksomheden, så faktisk nåede jeg at nyde dagen til sidst. :thumbsupsmileyanim:

I får lige et enkelt billede, det ved jeg I gerne vil have :wink:

post-68857-0-39009600-1432307978_thumb.j

0

Neeeej for pokker gybbel! Sidder jeg her og er helt hormonella... skønt billede af jer... og dejligt du også nåede at nyde sagen lidt og at i hade en fantastisk dag og god rejse til Tokyo... :*

0