Grillmama

Frisure :-)

31 indlæg i dette emne

Så har jeg været ved frisør, for at få lavet en prøve opsætning og lagt prøve make up :)

Jeg er bare så glad for det endelige resultat :a1221: Min opsætning er lige som jeg havde forestillet mig, og make up´en er også så fin.

De første billeder er med mit riveslør, og de sidste er uden, så man rigtig kan fornemme hvordan det kommer til at se ud.

Elsker det bare så meget :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

post-60015-0-78624900-1378148129_thumb.j

post-60015-0-96733000-1378148159_thumb.j

post-60015-0-17116700-1378148175_thumb.j

post-60015-0-18833700-1378148202_thumb.j

post-60015-0-58842100-1378148223_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

øv tænker du nok med alle de negative kommentarer men vi mener det på den bedste måde... jeg har selv købt flere spænder, hårkamme, hårnåle med perler men jeg endte efter prøvningen med at skrotte det hele, det blev simpelthen for meget.... frisuren du har er superfin og sløret med perle spændet er perfekt, men det øvrige er overflødigt du er meget smuk uden :-)

:c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en suuuuuuuuuuuuuuuper smuk frisure - elsker glatte og klassiske knolde. Måske er der noget om at de der perle hårnåle ikke behøver at være der. Når det så er sagt, så elsker jeg at folk er tro mod sig selv og den stil de har. Ikke noget at gå med kompromis med hvad du synes er smukt til dig - så elsker du diadem og perler og det hele, skal du ikke rette ind efter det brede flertal. Bare gør som du synes er det rigtige - og du ser altså smuk ud som du sidder der

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 5 perledimser synes jeg får det til at ligne konfirmand hår liiige lovlig meget desværre.... :unsure:

Ellers synes jeg frisuren er rigtig fin :)

Det ser super fint ud, jeg ville nok ikke have de 5 stk perler i også.

samme her, væk med de 5 perler..... det er fint at bære en fjer men ingen grund til at bære hele hønen :-)

Jeg er viiild med knolden!! Den er super super flot!!

Men jeg er heller ikke til de 5 perler der.. Og heller ikke til diademet :blush: beklager

Frisuren er flot! :happy: Men de 5 perler synes jeg bør placeres et andet sted.

Er nok heller ikke så meget til de 5 perler... Og diademet ville jeg nok synes var bedre til en højere håropsætning... ;)

Det er rigtig fint, men jeg synes også, de 5 perler skal væk - alternativt synes jeg, de skal sættes helt nede ved knolden :)

Det slør som jeg har på, er mit riveslør. Mit rigtige slør er uden noget på spændet, det er helt neutral. Derfor vil det ikke være hele Hønen jeg får i håret.

Jeg kommer kun til at have de 5 spiraler og diademet (som forresten er mit lånte fra min bedste og ældste veninde) på hele dagen. Og de 5 minutter det tager at danse brudevals, der kommer rivesløret med de mange perler til at være i håret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lidt uforstående overfor de kommentarer du har fået her på dit indlæg. Du er tydeligevis MEGET glad og tilfreds med din opsætning, og du vil egentlig bare gerne vise den frem. Derfor forstår jeg ikke helt hvorfor du her 5 dage før dit bryllup skal tage stilling til andres negative meninger. Ved godt at når man lægger noget op herinde så sætter man sig selv i en situation hvor der er risiko for kritik. Men du efterspørger jo ikke vores mening, du vil bare gerne vise din frisure frem fordi du er lykkelig. Og det skal jeg være den sidste der vil tage fra dig.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt uforstående overfor de kommentarer du har fået her på dit indlæg. Du er tydeligevis MEGET glad og tilfreds med din opsætning, og du vil egentlig bare gerne vise den frem. Derfor forstår jeg ikke helt hvorfor du her 5 dage før dit bryllup skal tage stilling til andres negative meninger. Ved godt at når man lægger noget op herinde så sætter man sig selv i en situation hvor der er risiko for kritik. Men du efterspørger jo ikke vores mening, du vil bare gerne vise din frisure frem fordi du er lykkelig. Og det skal jeg være den sidste der vil tage fra dig.

Tak fordi du skriver sådan, blev virkelig ked af at læse alle de beskeder 5 dage inden mit bryllup.

Og de billeder med slør er ikke sådan det kommer til at se ud.

Det kommer mere puf bagved diademet og perlespiralerne giver bare det bling jeg syntes der mangler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bestemt heller ikke, der er for meget bling, selvom der er både perler og diadem (kan der nogensinde være for meget bling?), men som jeg skrev tidligere, ville jeg rykke perlerne lidt ned, så de sidder i kanten af knolden. Men det vigtigste er selvfølgelig, at du er glad for frisuren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg har svaret i anden tråd om hvor ærlig man har lov at være, så er det ikke for at være strid.

Det er tværtimod for at hjælpe med at gøre dig endnu smukkere på din store dag. Vi kender jo alle det at frisøren siger "naaaarj hvor er det flot til dig" og bla bla og til sidst bliver man selv overbevist.

Men bagefter tænker man, argh så flot var det vist heller ikke.

Men som sagt jeg synes frisure er super smuk og elegant, men at perlerne ikke passer til.

Jeg vil ikke ændre min mening bare for at snakke nogen efter munden. Det er jo ikke fordi jeg bare åbnede debatten med at skrive det var skrækkelig grimt, for at synes jeg jo ikke.

Det hele kommer jo ned til at hvis du elsker perlerne skal du selvfølgelig bare vælge at have dem i, og nyde din store dag og så skide på hvor mange der er uenige med dig :) Tillykke med det kommende bryllups

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dig Grillmama - jeg synes det er helt unødvendigt at påpege fejl ved en frisure som du er så glad for og tilfreds med.

Hvor er det ærgeligt du skulle have den oplevelse - det var ikke fortjent

Du bliver en smuk brud, med perler og diadem, det er der ingen tvivl om og det bliver en fantastisk dag for dig - du kommer til at stråle som en sol. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tja, hvad skal jeg sige......

skal det så være sådan, at hvis man ikke er enig kommentere man ikke, det ville betyde at man måske overhoved ikke får en eneste kommenar og så kan man sidde og tænke .... ok der er åbenbart ingen der kan lide det de ser...

eller man kan sige sin ærlige mening ( uden at være for grov )

ja jeg vælger selv det sidste... men sådan er der så meget

I øvrigt er Grillmama overhoved ikke grim eller det der ligner, hun er mega smuk 5 perler eller ej , det er kun et lille justerings spørgsmål vi har gang i intet andet, og selvfølgelig skal hun da gøre helt som hun selv ønsker alt andet ville da være dumt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig med dig "den modne" .. Hvis ingen svarer eller kommentere er det jo også "galt/forkert" .. Men må man kun kommentere hvis man er rygklapper og enig med alt og alle :happy:

Jeg var da konstruktiv vil jeg mene, at jeg skriver frisuren osv. er flot, men at jeg personligt ikke bryder mig om de 5 perler "i midten" af håret, og det er jo min personlige mening, og hvis trådstarter elsker sin frisure og hårpynt, så er det jo nærmest ligeglad hvad andre mener, tænker jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Grillmama åbner et indlæg hvori hun påpeger hvor glad hun er for frisuren - ikke en indlæg hvor hun er i tvivl og beder om hjælp til at komme tvivlen til livs.


Man har ret til sine holdninger og man har også ret til at ytre dem. Men nogle gange skulle man måske bare holde den for sig selv.


I det her tilfælde er der tale om at der er givet velmenende råd, som i sidste ende har såret og det er da synd. Men det kunne man måske have sagt sig selv, når indlægget er åbnet med det udgangspunkt at bruden er glad og tilfreds for opsætningen - så skulle man måske bare have tænkt sit om de perler og ladet den ligge.



Tænk hvis en brud postede et billede af sin smukke kjole og folk begyndt at skrive at de ikke brød sig om blonden, eller længden eller lignende.



Det er farligt at poste noget herinde, for man får holdninger serveret råt for usødet og det må man også tage med - men ja, jeg mener at nogle gange så bør man holde sin mening for sig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altid et dilemma - helt ærlig eller ej?

Jeg er vældig enig med Miss Lena, smuk smuk frisure. Perlerne ville jeg selv rykke længere ned eller tage væk. Men jeg er ikke dig, hvis DU synes de skal være der og sidde lige der så skal de da det! Du bliver så smuk, og helt ærlig (undskyld) tror ikke nogen synes du renere eller mindre smuk uden perler. Det er en detalje som betyder noget for en selv, og det er også vigtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer