Maluto

Blondekjole uden bling

12 posts in this topic

Jeg leder stadig efter brudekjole.... Det er bare ikke så nemt lige at finde den helt rigtige.

Mit budget er ca. 10.000 incl tilretning og evt slør (Men det laver jeg nok selv). For mig er det ret mange penge for en brudekjole, men man kan bare ikke få ret meget blondekjole for 10.000.

Så nu håber jeg BK pigerne kan hjælpe mig!

Min brugekjole må gerne være som følger:

Hel blonde, gerne lidt mat i det

Ingen perler, sten palietter eller glimmer

Meget gerne tungekant på blonden

Havfruefacon, i hvert tilfælde skal den sidde til ned omkring numsen

Ikke for meget strut forneden, jeg har ikke lyst til at have skørt under

Gerne et lille slæb, men ikke et fuldstændig must

Omkring en almindelig dansk str 38

Jeg er meget åben for, hvordan den ser ud for oven, men min kæreste kan ikke lide

kjoler, som er bare på ryggen og derefter lukker sammen igen over skulderbladene,

så det skal det nok ikke være.

Jeg elsker små slåede knapper, men det er ikke et must

Kjolen må gerne være brugt

Jeg håber, nogle af jer kan hjælpe! På forhånd tak!

Edited by Maluto
0

Annonce ♥

- det du mener med blonden hedder : tungekant - du vil gerne have tungekanten på blonden :-) det er det pæne buede mønster som mange blonder afsluttes med.

kh Marie

Præcis, tak! Det var det ord jeg ledte efter :-)

0

Har du prøvet at snakke med en skrædder? Så kan du jo få alt som du vil have det.

0

Ja, det har jeg prøvet, men det er for dyrt at sy en blondekjole i forhold til min budget desværre

0

Annonce ♥

Har du kigget på hvad de har hos Kennedy's nær Århus? De har mange kjole til under 10.000kr OG de giver studierabat (ved ikke om du er studerende:).

0

Hej

Min kjole er en swwetheart 5972, men uden ærmer og så er alle perler taget af...Jeg kan ikke vise dig den endelige da jeg først skal giftes den 21.09.2013. Men det er en str. 38 som er syet lidt ind, ved ikke om den kan syes ud igen...Men det kunne måske være en mulighed. Jeg har egentlig ikke overvejet om jeg vil sælge den, men ellers kan du måske bruge det til inspiration:)

0

Hej Maluto,

Har du set kjolerne fra maggie Sottero? I deres 2013 sortiment har den en model der hedder "ilena". Den ser ud til, at være noget for dig. Jeg ved desværre ikke, hvad den koster, men ud fra andre maggie sottero-kjoler ligger den nok på 13.000. Men hvis man køber den i Sverige er der jo lidt at spare, da den svenske krone er lavere...

0

Annonce ♥

Jeg har købt min fantastiske kjole hos House of Brides i København på Holbergsgade (lige bag Nyhavn), og der er der masser af kjoler som det du beskriver til 6-10.000kr.

Udover det, er der fantastisk service og tilbehør også :)

0

Hej Maluto,

Har du set kjolerne fra maggie Sottero? I deres 2013 sortiment har den en model der hedder "ilena". Den ser ud til, at være noget for dig. Jeg ved desværre ikke, hvad den koster, men ud fra andre maggie sottero-kjoler ligger den nok på 13.000. Men hvis man køber den i Sverige er der jo lidt at spare, da den svenske krone er lavere...

Den er fin!!!! Elsker ryggen!! Ved du hvem der forhandler den i dk??

0

Den er virkelig smuk, ja :) Google på maggie sottero, og det ser ud som om house of brides har maggie sottero :) Men ellers har jeg set at " proms and weddings" i sverige sælger dem ;)

0

Den kjole jeg køber, er faktisk som du beskriver..fuld, mat blonde, intet perler eller værk, lille slæb, tungekant, og sidder til omkring numsen. Den koster 5.950 kroner. Men den er til gengæld en lille størrelse 34 der skal syes yderligt ind og lægges op, og desuden skal du giftes før mig, så det ville desværre ikke nytte noget at sælge den. :unsure:

Men, som sagt, 5.590 kroner. Du skal bare lede og lede, så skal du nok finde en kjole i fuld blonde til under 10.000 - det kan sagtens lade sig gøre. :)

0

Annonce ♥