elisamus

Elegante krusedulle til invitation

21 posts in this topic

Hej bk

Jeg synes tit man ser sådan nogle elegante krusedulle/mønstre men når jeg Google kan jeg ikke finde noget

Har i nogle råd/ideer til hvordan man finder sådan nogle som kan bruges til invitationen.

0

Annonce ♥

Jeg så en tråd herinde en gang, men da jeg stod og skulle bruge den, kunne jeg simpelthen ikke finde den igen.. måske du har bedre held med en søgning :)

0

Annonce ♥

Til nogle fonts hører der snirkler til. På den måde at bogstaverne laver hver sine snirkler. Prøv at kigge på dafont og giv dig god tid.

0

Jeg er fan af siden dafont.com. Der er utallige forskellige skifttyper. En del af dem er til gratis download - det kommer an på designeren.
(Hvis de ikke kan downloades kan man tage et skærmprint og indsætte som billed..)

Jeg vil tro at får mest ud af at lede under temaet 'calligraphy'.

Jeg har selv downloaded denne font, som jeg er helt vild med. Den er til gratis download og lige til at lægge ind sammen med de andre skrifttyper.

Jeg håber at du kan finde noget flot.

0

Der findes en tråd herinde som hedder noget med krummelurer - prøv at søge på den tekst. Der er en der hedder Lajla der har lavet rigtig meget. Jeg har brugt en del af hendes ting og de er super fine :)

0

Annonce ♥

Jeg har et par enkelte liggende på min blog.

0

prøv og Google divider :) evt romantic divider, vintage divider osv osv

0

Er det mig der er tabt bag en vogn eller??? Hvordan bruger man dem man googler???

0

Annonce ♥

Altså du billed Googler :) gemmer billedet på din com og bruger det :)

Hmmmm... Hmpf.... Kan man det???? Der er jo som regel flere dutter på hvert billede og måske en anden farve/str end jeg lige vil have... Jeg er jo lidt rasmus-modsat.... Suk..støn og er jo IKKE vokset op med pc i skolen...

0

Du kan bruge klippeværktøj (ligger auto på com :)) til og få en enkelt krusedulle eller beskære et billede med værktøjer i fx word :)

Farve kan du også skifte i fx publisher eller lign.

0

Annonce ♥

Okay... Det må jeg prøve... Taaaark! Jeg har ikke publisher men kun word. Jeg vil vildt gerne lære en masse om grafik. Som i vildt gerne.

0

Genialt link Gybbelgobbel :D

Tak! Det er der jeg selv har nappet fra. :-)

0

Okay... Det må jeg prøve... Taaaark! Jeg har ikke publisher men kun word. Jeg vil vildt gerne lære en masse om grafik. Som i vildt gerne.

Hvis du har Office-pakken har du formentlig også Publisher. Prøv at søge på 'Publisher', fx ved at trykke på start-knappen (den i nederste venstre hjørne med Windows-logoet) - lige ovenover kommer der et søgefelt.

Brug tid på at lege med det og find guider/tutorials på youtube, fx denne.

0

Annonce ♥

Nope! Der er ikke publisher med i family pakken som jeg har. Ved heller ikke hvor egnet publisher er til Mac..? Der er jo lidt begrænsninger mellem Mac og office produkterne... mmmmmmmmmm

:happy:

0