CamillaNK

Snøft! Kjolen er måske alligevel for stram..

8 indlæg i dette emne

Så fik jeg hentet min skønne kjole i mandags.

Da jeg prøvede den første gang, skulle den syes et par cm ud i det øverste af ryggen, fordi jeg fik en lille hudfold.

Nu fik jeg så prøvet den igen, da jeg skulle hente den, og der passede den bedre i ryggen, så det endte med kun at være en strop og ophæng til slæb, der skulle fikses.

Inden jeg kørte hjem med vidunderet, hoppede jeg i den igen, og nu sad den virkelig stramt.

Havde bare fået frokost... :-/

Bliver så oppustet, når jeg spiser..

Har lige prøvet den herhjemme, og jeg kan ikke få lynet de øverste 5 cm.

Ved godt, det er svært at gøre selv, for den skal jo sidde til, så den ikke falder ned, men er bare så bange for, den ikke passer på dagen. OM 10 DAGE!!!

Er så meget i tvivl, om den skal syes ud.

Jeg har købt den i Tønder men bor i Silkeborg, så skal finde en skrædder i nærheden af mig.

Og det skal ikke koste alverden, for budgettet er ved at vælge stramt.

Åhhh, what to do.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke få en til at hjælpe med at lyne den? Jeg er heller ikke sikker på, at jeg ville kunne lyne min selv, fordi den jo sidder så tæt. De gange jeg har prøvet den i butikken skal jeg holde den ind med mine hænder i siden, for at den kan lynes, men som du selv skriver, så skal den jo sidde tæt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For det første, lev sundt og motionere de sidste ti dage - UDEN at gå amok. Og dernæst så slap af, og få en til at hjælpe dig med at lyne den - når du kunne få den på før frokost, er det helt sikkert ikke fordi den er for lille eller noget, men fordi en brudekjole oftest ikke er designet til at man "bare" smutter i den :) Det skal være besværligt :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla

Uh... det lyder rigtig træls... som de andre foreslår, så skal du få en til at hjælpe dig med at lyne - prøv det hurtigst muligt, og se om det så er bedre.

Hvis den bare SKAL lægges ud, så prøv at spørge, om det er muligt at lave en eller anden hægte, så at der er mulighed for at variere hvor stram den er - jeg tabte mig 3 kg den sidste uge op til brylluppet, fordi jeg bare ikke var sulten... måske sker det samme for dig, og så kan det være, at kjolen er præcist som den skal være... men man kan jo ikke vide det på forhånd... så hvis det er muligt at lave en hægte, som du så kan snørre ind efter, ud over at du får den lagt ud, så er der mulighed for at tage højde for, at du muligvis har samme vægt som nu på selve dagen, eller at du muligvis taber nogle kilo op til selve dagen...

Jeg håber meget at det lykkes...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres svar.

Jeg har slået koldt vand i blodet og sat mig selv på en kur med Nupo, mavebøjninger morgen og aften og daglig tur på løbebåndet, siden jeg fik kjolen hjem.

Umiddelbart vil jeg sige, det er nok, for har smidt 1kg indtil videre :)

Desuden har jeg bestilt en Shape Wear til taljen, som burde give lidt.

Er spændt på, om jeg kan holde ud at have den på en hel dag, men nu ser jeg.

Jeg er ihvertfald mere fortrøstningsfuld nu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer