Garner

Hvornår tager man kjolen på?

14 posts in this topic

Vi skal vies kl 13.30 - og har ca 15-20 min kørsel til kirken. Hvornår skal skumfidusen på??

0

Annonce ♥

Kommer lidt an på om den skal snøres/knappes eller "bare" lynes.

0

Vi skal vies kl 13.00 og dem som skal hjælpe mig, skal jo være i kirken ca 20 min før + transport 10 min så regner med at jeg vil være i kjolen 1 time før..

0

Uha - min kjole skal snøres og jeg skal være til frisør kl. 12.00 og vies kl. 15.30. Vi håber på at være hjemme fra frisøren kl. 14 - 14.30 og så i kjolen og vi har 5 min i bil hen til kirken :)

0

Annonce ♥

altså...det tog 7 minutter at få mig i kjolen på dagen, hvilket så betød jeg stod ude og gloede i gården i 20 minutter, fordi min far blev ved med at sige: Vi skal altså ikke for tidligt derop! ;)

1

Vi skulle vise kl 13, og havde 10 minutter kørsel til kirken.

Den var ca 12.15 da jeg begyndte at få min på, og det tog ca 20 minutter at få den helt på :-)

0

Uha - min kjole skal snøres og jeg skal være til frisør kl. 12.00 og vies kl. 15.30. Vi håber på at være hjemme fra frisøren kl. 14 - 14.30 og så i kjolen og vi har 5 min i bil hen til kirken :)

lidt det samme her, skal også vies kl 15,30 :c166:

0

Jeg hopper i kjolen en times tid for vielsen, vi har 5 minutter til kirken

0

Annonce ♥

jeg forstår ikke helt, hvorfor I vil have kjolen på i så god tid før vielsen? :) Men det måske bare mig? Nu var der så også mega varmt, da vi blev gift, så ville ikke risikere at svede den helt til inden kirke ;)

0

jeg forstår ikke helt, hvorfor I vil have kjolen på i så god tid før vielsen? :) Men det måske bare mig? Nu var der så også mega varmt, da vi blev gift, så ville ikke risikere at svede den helt til inden kirke ;)

tror måske man skal vende sig lidt til den og derfor skal man have den på lidt, kunne også være den skal efter snørres når man har haft den på lidt... det tænker jeg i alt fald.

0

Altså min er i silke og det udvider sig lidt med kropstemperaturen, så derfor er det vigtigt at kjolen kommer på i så god tid at den har nået at udvide sig og vi derefter kan rette dellerne til *grin*

0

altså, det tog min som sagt 7 minutter at komme i min og derefter stod jeg så 20-25 minutter og blomstrede :) Følte slet ikke, jeg skulle vænne mig til at have den på - jeg følte mig bare fin ;)

0

Annonce ♥

Jeg vil bestemt have min kjole på i god tid, 1 times tid før gerne...den skal snøres....og ja, hvis den lige skal "sætte sig" og dermed skal "efterspændes" lidt, lige inden vi skal ud af døren, så skal den også på i god tid. Nu har vi heldigvis valgt en kold årstid at blive gift, og det er jeg lykkelig for. De gange jeg har haft kjolen på her i sommeren, har den simpelthen været SÅ varm...sådan et snøreliv og stor nederdel, holder på varmen, må man sige :biggrin:

0

Nu er det heldigvis ik så varmt når vi skal i kirke men min er med slæb og snøre i ryggen

og regner med og tage den på ca 45 min inden så vi lige kan efterspænde den hvis det

bliver nødvendig,vi har 5 min til kirken så det skal ik blive alt for stressene inden vi skal være der

og man plejer og sige man skal komme et minut el to for sent :)

0