hessellund

Hjælp

10 posts in this topic

3 hurtige spørgsmål

Hvor mange lag ligger i en silkepapirs pompom

Hvad er fordele og ulemper ved jukebox eller playliste på computer .

Vi vil gerne have børn , da det er helt ned på jorden og stille og roligt, til jer der har haft børn med, er der gode råd, noget jeg skal huske evt. Lave til dem,

0

Annonce ♥

1) Aner det ikke - Pas !

2) At I selv kan forme musikken via en playliste og undgår "jukeboks"-effekten: at det tit er de få som ønsker meget og derved kommer til at dominere. Ulempen er at I selv skal stå for arbejdet med det og skaffe musik og anlæg.'

3) At vælge et feststed/lokaler hvor I har mere end et rum til rådighed og feststeder hvor der er mange selskaber på en gang er heller ikke altid hensigtsmæssigt. At der er aktivitetsmuligheder for dem i et tilstødende rum og et sted/mulighed for at de kan sove når de bliver trætte.

0

Annonce ♥

Vi har børn med... Vi tager malebøger, tuscher og spil med... Derudover har vi købt to db luftmadrasser som de kan sidde/ligge på hvis de vil spille PlayStation eller se en film (vi har ps3 og fjernsyn med også)... :)

Jeg er dog ikke sikker på det bliver brugt særlig meget - da der både er en sportshal de kan lege i, og så har nogle af forældrene lejet en hytte, som de sikkert også vil gå over i... :)

0

Jeg har lavet pom pom'er i mange størrelser. Dem jeg har lavet flest af har været 25 cm og der bruger jeg 10 lag. Bliver de mindre kan mindre godt gøre det, især hvis du laver flere 'folder' :) Prøv dig frem, det er nemt at se om du har for få lag eller for mange - og om du har for få, for mange, for store eller for små folder :) Og dine forsøg kan helt sikkert stadig bruges, de er fine selvom de ikke er heeelt som man vil ha dem :)

0

Og det er røvnemt (pardon my french) at lave pom pom'er selv, det er der ingen grund til at købe førdiglavet. Man kan også finde ret billigt silkepapir på nettet, hvis man skal ha' en eller få farver - jeg har købt 130 ark silkepapir til 170 kr på ebay. Det er blevet til over 50 pom pom'er i forskellige størrelser :)

0

Annonce ♥

Jeg brugte 12 ark silkepapir i mine pompom'er, for at give dem mere fylde - og ja, det er VIRKELIG nemt at lave dem selv, så der er så absolut ingen grund til at købe dem færdiglavede!

(Når du køber silkepapir vil jeg dog ikke anbefale silkepapir fra Søstrene Grene til pompom'er, for det er ret stift i det... Men det er fint til gaver :wink: )

0